Heips!
Sellasta ajattelin tässä kysyä, että kun on tarkotus ensi viikon perjantaina lähteä Kuopioon ja illalla sitten baareihin... niin Mitä baareja suosittelette?
Mihin baariin pääsee PERJANTAINA juuri 18-vuotta täyttäneet ihmiset. Haluaisin paikkaan, jossa on paljon ihmisiä ja hyvää tanssimusiikkia. Kiitoksia jo etukäteen jos vastailette ja mukavaa syksyä!
Kuopion Baarit
12
2874
Vastaukset
- olla
Giggling Marlin tai Passion teille sopiva mesta.
- valinta olisi
puolestaan keskustan Antura tai petosen Karhun pesä.
- ............
Hunter saa minun ääneni.
- olin ihan
............ kirjoitti:
Hunter saa minun ääneni.
unohtanut hunterin! Se on ihan must nähdä kun tulee kuopion yöhön.
- <-<-<-<-<
...puupuari siellä ompi tunnelmaa...
- jerkele
Juuri 18v täyttäneet älkää menkö vielä aikuisten paikkoihin.Pysykää selvinpäin kotona tai huoltajien turvassa valvotuissa tiloissa.
- kapa.
Passioniin euron olusille.
Se on tupaten täynnä, pääosin alle 20-kesäistä. - :.../
kapa. kirjoitti:
Se on tupaten täynnä, pääosin alle 20-kesäistä.kuopion ankein lihabaari.
- neiti.
kapa. kirjoitti:
Se on tupaten täynnä, pääosin alle 20-kesäistä.virtasessa on letkeintä. ja alepubissa jos ei kammoa puolialkoholisoitinutta porukkaa.. henkka. kuopion giggling on myös yllättävän hyvä ollakseen.
- sebu
aivan varmasti Grand Virtanen =)
- siellä on
kuopion paras meno;)
- mk
Baarit=pyllystä
Tule meill!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149