mitä ,onko kokemuksia asua lahdentalojen vuokra-asunnoissa.Muutimme kesän alussa rivitaloihin ,piti olla arvostettu asuinpaikka,eipä ole naapurit huusivat ja mölysivät, tapellen joka viikonloppu.Siihen tuli stop junannuksena,olihan juhlat,ihmettelemme edelleen miten voi sellaiset ihmiset asua lapsiystävälliseksi mainostetussa yhtiössä??Toinen asia on kun soitaa isännöisiälle ei saa vastastausta,vaan vähättelyä ja selittelyä,kuinka kaikki maksaa.Maksamme mekin korkeaa vuokraa ja ei ole mukavuuksia,pyykkitupaa, kuivaushuonetta tai kylmiötä (jääkaappipakastin yhdistelmä on,pieni perheelle).Lapsiperheen on kiva talvella pyykkinsä kuivatella olisikohan kohta muutto evakkoon,homeen takia.nim.evakossa kerran homeen takia ollut.
lahden talot oy
50
7398
Vastaukset
- Harmaakarhu.
Asun itsekin pesueeni kanssa mainitun firman asunnossa.Nyt on meininki sentään hiukan rauhoittunut.Pari vuotta sitten asui samalla pihalla joku kaheli narkki tyttöystävänsä kanssa..Loppujen lopuksi kuitenkin meni isännöitsijälle perille,ettei sitä kahelia kaivata enää.Piti suunnilleen vääntää rautakangesta,kun lanka ei riittänyt..Sitä firmaa ei kiinnosta mikään muu,kuin raha.Aukkaan viihtyvyydestä vähät välitetään.Asunnon vaihto toisen isännöitsijän alueelle on käytännössä mahdottomuus.Johtuen siitä,että se on sen isännöitsijän tuloksesta pois ja sen myötä herää kyselyä,että miksi tämän ja tämän isännöitsijän alue on epäsuosiossa.Riihelän ja sen ympäristö TÄTTÄRÄÄ !!!
- voi ei
laittanut asiaa,niin jo asian kirjoitelijaa haukutaan.Minä asun Mukkulassa punasissa taloissa ja kyttijä löytyy täälläkin.
- Anonyymi
Lahden talojen isännöitsijät on mukana näissä ikävyyksissä. Kusi-paskä-loiskämppiänämä ovat. Jollakin onavain, jollakulkeevat toisten asunnoissasotkemassa. Lumo ei ole yhtään sen parempi kuin kaupungin asunnot
- Mekin_asuimme
Juu, mekin asuimme Riihelässä.
Meille annettiin ymmärtää että asuinalue on rauhallinen ja mukava, mutta kuinkas kävikään...
Heti muutettuamme, koimme järkytyksen kun naapuri alkoi viikoloppubileet. Kerrosta ylempänä oli sitten vuoroviikonloppuina bileet... Hometta ... kolisevia ulkorappuja...kiljuvia jälkikasvuja... takapihakaan ei saanut olla rauhassa... pihatiellä (missä ei saa) ajelevia autoilijoita toisen talon asukkaita ja lopputuloksena puhekesi migreenini, joka ei ota hellittääkseen täälläkään.
Kaikesta tästä suivaantuneena alkoi kahden kuukauden tappelu isännöinnin kanssa, jotta saataisiin edes yöksi rauha...vaan kuinkas kävi?
LahdenTaloiltakin ihmeteltiin tiheää muuttointoa, vaikka niiden taustalla on jotain muuta aiemmin kuin tälläiset asiat. Kumma juttu että tuollaiset asiat kyllä kiinnostaa, mutta ei sitten asumismukavuus niin hyväksi mainostetussa miljöössä...
Isännöinti ei ottanut kantaa ensin, sitten vähäteltiin asiaa ja lopuksi jouduimme muuttamaan pois. Onneksi nyt saa edes vähän enemmän nukuttua tässä nykyisessä asunnossa kuin Riihelässä, vaikka kovasti tämä naapurusto koittaa saada meidät tekosillaa muuttamaan pois ja isännöinti... Njaaah... en mene vielä kommentoimaan...
Olemme Lahden taloihin vuokra-asunto asioissa tosi pettyneitä. Miksi ihmeessä Lahden talot eivät ota kantaa tälläisiin isännöinti firmoihin, missä ei homma luista ja kuunnella asukkaita?
Meille sanottiin tylysti että ottakaa asukastoimikunnan puheenjohtajaan yhteys, mutta minulla ei ollut halukkuutta, koska tunnen kyseisen henkilön kaukaisuudesta ja tiedän kuka hän on.
Yhden perheen takia ei kuulema aleta mihinkään toimenpiteisiin.- lintukoto
taas asukas viesti,joo.On kun jehovien lehti onnellisia,kauniita tyytyväisiä asukkeja paljon täällä Lahden talojen paratiisissa.Kuhan tuonkin lahden maksaa painoineen ja taittoineen ei oli ollu Isännöitsijä S sanonut et ei voi noin kallista ,niin me sekin maksetaan ,jehovilta ilmaseksi saa.23v asunut asukki
- Mekin_asuimme
lintukoto kirjoitti:
taas asukas viesti,joo.On kun jehovien lehti onnellisia,kauniita tyytyväisiä asukkeja paljon täällä Lahden talojen paratiisissa.Kuhan tuonkin lahden maksaa painoineen ja taittoineen ei oli ollu Isännöitsijä S sanonut et ei voi noin kallista ,niin me sekin maksetaan ,jehovilta ilmaseksi saa.23v asunut asukki
No jo oli älynväläys sullakii! :-O
Mitähän oot vetäny kun et oo järjissäs??
Koitaha pysyy nahoissas idiootti! - Mekin_asuimme
lintukoto kirjoitti:
Olisit tehny työs etkä ollu ku vetelä paska huoneen nurkas niin ei tässä oltas kirjottamassa...
- ymmärrän nyt
Mekin_asuimme kirjoitti:
Olisit tehny työs etkä ollu ku vetelä paska huoneen nurkas niin ei tässä oltas kirjottamassa...
,oletkin niitä aktiivisia naapurikyttäjiä,kun tiedät minunkin nurkassa kirjottelevan.
- Mekin_asuimme
ymmärrän nyt kirjoitti:
,oletkin niitä aktiivisia naapurikyttäjiä,kun tiedät minunkin nurkassa kirjottelevan.
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten... niin sanotaan...
Pidä pääs kiinni kun et muuta osaa kun vinkuu - dinosaurusten
suutuit kun noin paskaa niskaa syöllät
- Harmaakarhu.
Lahden Taloilla isännöitsijällä/emännöitsijällä taitaa olla kyseessä suojatyöpaikka,josta lähdetään eläkkeelle.Jos nyt ei joku tarpeeksi hiilly ja hommaa tälle isännöisijälle sitä kolmatta varoitusta,mikä johtaisi isännöitsijän erottamiseen työpaikastaan..Sen jälkeen isännöistijällä on tie pystyssä edessä,ei tarvitse enää kysellä mihinkään hommiin,kun on kertaalleen ryssinyt hommansa ja se on julkisesti tiedossa..Ei olisi pahitteeksi tiedottaa julkisesti asiasta..Vaikkapa 45min-ohjelman muodossa tms tavalla?Sen verran V-mäinen jätkä meikä on,että tekisi sen hyvässä lykyssä.Harmi,kun Karpo heitti rukkaset tiskiin..
- sossun asiakkaat
Harmaakarhu. kirjoitti:
Lahden Taloilla isännöitsijällä/emännöitsijällä taitaa olla kyseessä suojatyöpaikka,josta lähdetään eläkkeelle.Jos nyt ei joku tarpeeksi hiilly ja hommaa tälle isännöisijälle sitä kolmatta varoitusta,mikä johtaisi isännöitsijän erottamiseen työpaikastaan..Sen jälkeen isännöistijällä on tie pystyssä edessä,ei tarvitse enää kysellä mihinkään hommiin,kun on kertaalleen ryssinyt hommansa ja se on julkisesti tiedossa..Ei olisi pahitteeksi tiedottaa julkisesti asiasta..Vaikkapa 45min-ohjelman muodossa tms tavalla?Sen verran V-mäinen jätkä meikä on,että tekisi sen hyvässä lykyssä.Harmi,kun Karpo heitti rukkaset tiskiin..
Parempi olla suojatyöpaikassakin kuin ilman työpaikkaa ja koulutusta, kuten 90 % lahden talojen asukkaista on. Juopotteluun tuntuu kyllä olevan rahaa, vuokrat jää maksamatta, asunto sotketaan ja säretään kelvottomaan kuntoon ja sit taas itketään, miten ilkeä isännöitsijä on ollut. Hävetkää yhteiskunnan elätit.
- vika on
Harmaakarhu. kirjoitti:
myös isännöitsiöissä ja meillä surkea tapaus myös.tosia asukkaita suositaan ja toisia syrjitään ei kuunnella ollenkaan.
- Syndrooma Lahti
Koska ryhdyt itse asukastoimikunnan luottamushenkilöksi?
- Anonyymi
sossun asiakkaat kirjoitti:
Parempi olla suojatyöpaikassakin kuin ilman työpaikkaa ja koulutusta, kuten 90 % lahden talojen asukkaista on. Juopotteluun tuntuu kyllä olevan rahaa, vuokrat jää maksamatta, asunto sotketaan ja säretään kelvottomaan kuntoon ja sit taas itketään, miten ilkeä isännöitsijä on ollut. Hävetkää yhteiskunnan elätit.
Isännöinti tai Lahden talot antaa ylisavaimia jollekin talon asukkaalle, joka käy sotkemassa ja rikkomassa toisten asuntoja ja asukkaan tavaroita. Kusta, paskaa, sotkettua pesuaineita, tavaroita ja asuntoa. Isännöinti nauraa vaan. Missä on fiksuja asuntoja ja millä firmalla? Lumo ei ole yhtään parempi
- Anonyymi
Mekin_asuimme kirjoitti:
Taitaa vetelä paska olla lahdentajojen henkilöstön ja avainhenkilön perseestä, joka samassa talossaasuu. Meneehän Aktiivi aika muita kytätessä ja paskamaisuuksia tehdessä. Ei noiden hommatpaljo rasita
- Anonyymi
Mekin_asuimme kirjoitti:
No jo oli älynväläys sullakii! :-O
Mitähän oot vetäny kun et oo järjissäs??
Koitaha pysyy nahoissas idiootti!Saattaa olla ihan normaali asukas odiootoen keskellä
- sdgsdgsdg
Yrittäkää ihmeessä saada asunto muilta vuokra-asuntoyhtiöiltä mm. VVO:lta, Ilmariselta, Satolta yms. On takuulla fiksunpaa väkeä kuin Lahden Talojen slummeissa.
- Mekin_asuimme
kovasti päästä toiseen firmaan asumaan...
Kunhan kaikki asiat on ok, niin lähetään... Ei tässä korttelissa ja tämän yhtiön taloissa voi kukaan täysjärkinen asuakkaan... - niipä
Mekin_asuimme kirjoitti:
kovasti päästä toiseen firmaan asumaan...
Kunhan kaikki asiat on ok, niin lähetään... Ei tässä korttelissa ja tämän yhtiön taloissa voi kukaan täysjärkinen asuakkaan...olisi ollu hyvä keskustelu.Tästä olisi voinut Lahden talojen henkilöstölle mainita,mutta joku taas on halunnut pilata hyvän asiallisen jutun.
- Kana ja muna
niipä kirjoitti:
olisi ollu hyvä keskustelu.Tästä olisi voinut Lahden talojen henkilöstölle mainita,mutta joku taas on halunnut pilata hyvän asiallisen jutun.
Hei,
Olipa ikävä lukea haukkuja joita Lahden Talojen ongelmat esille nostanut kirjoittaja sai. Itse olen asunut Lahden Talojen asunnossa käytännössä koko ikäni ja voin sanoa, että häiriöitä esiintyy. Erityisen ikävää on joidenkin asukkaiden muihin asukkaisiin kohdistama henkinen väkivalta. Itse nämä henkilöt katsovat oikeudekseen rettelöidä humalassa ja käyttäytyä agressiivisesti muita asukkaita kohtaan. Muut asukkaat taas eivät näiden henkilöiden mukaan saisi tehdä mitään. Heitä kytätään ja heidän tekemisiään kommentoidaan ääneen. Kuka antoi oikeuden asettua muiden yläpuolelle? Antoiko "päällikköasema" oikeuden kiusata muita? - voi voi voi
Kana ja muna kirjoitti:
Hei,
Olipa ikävä lukea haukkuja joita Lahden Talojen ongelmat esille nostanut kirjoittaja sai. Itse olen asunut Lahden Talojen asunnossa käytännössä koko ikäni ja voin sanoa, että häiriöitä esiintyy. Erityisen ikävää on joidenkin asukkaiden muihin asukkaisiin kohdistama henkinen väkivalta. Itse nämä henkilöt katsovat oikeudekseen rettelöidä humalassa ja käyttäytyä agressiivisesti muita asukkaita kohtaan. Muut asukkaat taas eivät näiden henkilöiden mukaan saisi tehdä mitään. Heitä kytätään ja heidän tekemisiään kommentoidaan ääneen. Kuka antoi oikeuden asettua muiden yläpuolelle? Antoiko "päällikköasema" oikeuden kiusata muita?taitaa täällä olla kirjoitusvirheistä??
- aina murheita
voi voi voi kirjoitti:
taitaa täällä olla kirjoitusvirheistä??
on sossun asiakkailla, jotka itse aiheuttavat elämänsä vaikeudet ja syy on aina muissa.Jos ei ole kunnolla edes peruskoulua käynyt, niin ei kai voi osata kirjoittaakaan...yhteiskunnan vika varmaan
- Harmaakarhu.
Kana ja muna kirjoitti:
Hei,
Olipa ikävä lukea haukkuja joita Lahden Talojen ongelmat esille nostanut kirjoittaja sai. Itse olen asunut Lahden Talojen asunnossa käytännössä koko ikäni ja voin sanoa, että häiriöitä esiintyy. Erityisen ikävää on joidenkin asukkaiden muihin asukkaisiin kohdistama henkinen väkivalta. Itse nämä henkilöt katsovat oikeudekseen rettelöidä humalassa ja käyttäytyä agressiivisesti muita asukkaita kohtaan. Muut asukkaat taas eivät näiden henkilöiden mukaan saisi tehdä mitään. Heitä kytätään ja heidän tekemisiään kommentoidaan ääneen. Kuka antoi oikeuden asettua muiden yläpuolelle? Antoiko "päällikköasema" oikeuden kiusata muita?Omassa pihapiirissä oli muuan miekkonen,jokja oli lähes koko kesälomansa juovuksissa.Siis viisi viikkoa..Ei nyt varsinainen ongelma,mutta(I):tutti katsella samaa törinää aamusta alkaen..Enkä ollut ainut..Nyttemmin ei ole näkynyt ja hyvä,ettei näy..Tyypillisiä lähiöongelmiahan ne ovat.Masennus vaivaa ja sitä lääkitään viinalla ja kaikki saavat kärsiä siitä.Sitten ihmetellään,kun joku ärähtää siitä...
- jalkarannasta
Kana ja muna kirjoitti:
Hei,
Olipa ikävä lukea haukkuja joita Lahden Talojen ongelmat esille nostanut kirjoittaja sai. Itse olen asunut Lahden Talojen asunnossa käytännössä koko ikäni ja voin sanoa, että häiriöitä esiintyy. Erityisen ikävää on joidenkin asukkaiden muihin asukkaisiin kohdistama henkinen väkivalta. Itse nämä henkilöt katsovat oikeudekseen rettelöidä humalassa ja käyttäytyä agressiivisesti muita asukkaita kohtaan. Muut asukkaat taas eivät näiden henkilöiden mukaan saisi tehdä mitään. Heitä kytätään ja heidän tekemisiään kommentoidaan ääneen. Kuka antoi oikeuden asettua muiden yläpuolelle? Antoiko "päällikköasema" oikeuden kiusata muita?Syyttömiä Lahden Talot ovat ihmisten käyttäytymiseen. Olkoon kenen talot tahansa, ilkivaltaa ja nujakointia on joka paikassa missä ihmisiä on.
- Harmaakarhu.
jalkarannasta kirjoitti:
Syyttömiä Lahden Talot ovat ihmisten käyttäytymiseen. Olkoon kenen talot tahansa, ilkivaltaa ja nujakointia on joka paikassa missä ihmisiä on.
Ei kai se firma olekaan asukkaille mitään pahaa tehnyt,mutta määrätyty henkilöt siellä työpöytiensä takana,joku,tai jotkut ovat syntyneet,ei niitä ole kasvatettu kokovartalo.....jääköön sanomatta,miksi,mutta hajulle pääsitte jo.Tuskin kukaan tykkää semmoisesta isännöitsijästä,joka ei edes yritä tehdä isännöimissään asunnoissa mitään muutoksia parempaan suuntaan.Tuntuu väälillä sille,että he yrittämällä yrittävät päästä asukkaista eroon.Muutamassa tapauksessa ovat onnistuneetkin..Onnittelut heille...
- raitis asukas
niipä kirjoitti:
olisi ollu hyvä keskustelu.Tästä olisi voinut Lahden talojen henkilöstölle mainita,mutta joku taas on halunnut pilata hyvän asiallisen jutun.
Niinpä mene sinne kertomaan,niin lisää paskaa niskaan vaan saat.Olisin minäkin jotain rakentavaa halunnut lukea,kun satuin eksymään,,,
- Sinäkin olet idiootti
Harmaakarhu. kirjoitti:
Omassa pihapiirissä oli muuan miekkonen,jokja oli lähes koko kesälomansa juovuksissa.Siis viisi viikkoa..Ei nyt varsinainen ongelma,mutta(I):tutti katsella samaa törinää aamusta alkaen..Enkä ollut ainut..Nyttemmin ei ole näkynyt ja hyvä,ettei näy..Tyypillisiä lähiöongelmiahan ne ovat.Masennus vaivaa ja sitä lääkitään viinalla ja kaikki saavat kärsiä siitä.Sitten ihmetellään,kun joku ärähtää siitä...
Jos jonkun juominen häiritsee. Eli viestistäsi päätellen henkilö ei metelöinyt/kiusannut yms vaan oli juovuksissa.
Kyllä, voi voi. Viinaa saa juoda jos haluaa, jotkut eivät vain ymmärrä.
Ei sillä, kyllä tuossa viereisessä lahden talojen talossa on meteliä ja juoppoja, mutta itse en suuremmin kiusaa heitä ja he eivät minua kiusaa. Olen siitä harvinainen ihminen että olen töissä ja lahden talojen asukas, sain aika hyvän asunnon mielestäni aikanaan.
Ainoa ongelma oli kerran olin 4kk lomilla ja tuli häätö jota en huomannut-tämäkin hoitui kun isännöitsijälle kävin kysymässä onko mitenkään mahdollista jatkaa asumista - aluksi sanoi että ei, ja sitten löin rästivuokrat pöytään ja sanoin että perhana tulee kiire hankkia kämppä.
No isännöitsijä tajusi että ei ollut kyse muusta kuin virheestä pankin systeemissä ja ääni muuttui heti kellossa. Ikinä ei ongelmia, ja kun tarpeeksi harvoin kiusaa noita (lestadiolais-sisäpiiri-lämpiäviä isännöitsijöitä yms) ja silloinkin selvinpäin-EI ongelmia.
Itseaiheutettuja ongelmia nuo tuntuvat monilla olevan. Itse en kyllä uskovaisista pidä mutta pienellä manipulaatiolla, itsehillinnällä ja asuntolainsäädännön siteeraamisella kestän noita itseensätyytyväisiä lahden talojen virkamiehiä. Tuntuu siltä että ongelma on asukkaan puolella. - Pellisti
Metsäispellos asutaa ja kyllä täälläkii on omalla erillisoikeudella elävien asukkaiden suosiminen huomioitavissa. Valtaväestöstä poikkeavat on kyseisen yhtiön ns;suojelusiipien alla jos noista kansalaisista/ elämäntyylistään,tavoistaan menee infoo yhtiölle lupaavat ottaa kyseiseen häirikköön yhteyden jne. Mutta mitään korjausta ei asiaan tule asia huomattu mont kertaa. Aikanaan VVO:lla asuessa silloine talo oli rauhaisa naapurit osas ottaa asuessaan muutkin huomioon. Miks tässä yhtiössä joissain kohteissa tuntuu vallitsevan ns, viidakon laki ?
- Anonyymi
Kana ja muna kirjoitti:
Hei,
Olipa ikävä lukea haukkuja joita Lahden Talojen ongelmat esille nostanut kirjoittaja sai. Itse olen asunut Lahden Talojen asunnossa käytännössä koko ikäni ja voin sanoa, että häiriöitä esiintyy. Erityisen ikävää on joidenkin asukkaiden muihin asukkaisiin kohdistama henkinen väkivalta. Itse nämä henkilöt katsovat oikeudekseen rettelöidä humalassa ja käyttäytyä agressiivisesti muita asukkaita kohtaan. Muut asukkaat taas eivät näiden henkilöiden mukaan saisi tehdä mitään. Heitä kytätään ja heidän tekemisiään kommentoidaan ääneen. Kuka antoi oikeuden asettua muiden yläpuolelle? Antoiko "päällikköasema" oikeuden kiusata muita?Joidenkin autoa rikotaan ja sabotoidaan. Talon tietotoimiston rosvo huutelee mennessään tietoja,mitä eipitäisi tietää.
- Anonyymi
Pellisti kirjoitti:
Metsäispellos asutaa ja kyllä täälläkii on omalla erillisoikeudella elävien asukkaiden suosiminen huomioitavissa. Valtaväestöstä poikkeavat on kyseisen yhtiön ns;suojelusiipien alla jos noista kansalaisista/ elämäntyylistään,tavoistaan menee infoo yhtiölle lupaavat ottaa kyseiseen häirikköön yhteyden jne. Mutta mitään korjausta ei asiaan tule asia huomattu mont kertaa. Aikanaan VVO:lla asuessa silloine talo oli rauhaisa naapurit osas ottaa asuessaan muutkin huomioon. Miks tässä yhtiössä joissain kohteissa tuntuu vallitsevan ns, viidakon laki ?
Missähän VVO:n talossa on ollut asiallista? Vantaan Lumossa ainakin käytetiinoman käden oikeutta. ASUNNON JA TAVAROIDEN RIKKOMISTA, SOTKEMISTA, ULOSTEITA JA JNE. ASUNTOSÄÄTIÖ EI OLE YHTÄÄN PAREMPI.
- Anonyymi
raitis asukas kirjoitti:
Niinpä mene sinne kertomaan,niin lisää paskaa niskaan vaan saat.Olisin minäkin jotain rakentavaa halunnut lukea,kun satuin eksymään,,,
Se on totta, ei kannata soitella ladentaloilke ongelmista, jos ei lisäongelmia halua. Älytöntä porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän VVO:n talossa on ollut asiallista? Vantaan Lumossa ainakin käytetiinoman käden oikeutta. ASUNNON JA TAVAROIDEN RIKKOMISTA, SOTKEMISTA, ULOSTEITA JA JNE. ASUNTOSÄÄTIÖ EI OLE YHTÄÄN PAREMPI.
Hollolassa samaa entisen ovenian asunnoissa Soramäellä.
- Harmaakarhu.
Homeesta ei pääse eroon,kun vaihtamalla kämppää ja liukkaasti.Muuten käy niin,että sairastaa koko loppuikänsä.Homeitiöt kun pesityvät keuhkoputkiin,niin siellä ovat.Pois niitä et saa,se on tasan varmaa,kuin kuolema.Mistähän mahtaa johtua,että lähes välittömästi kun määrättyihin taloihin muuttaa asumaan,niin jo alkavat tulehduspohjaiset sairaudet ilmentyä?Keuhkoputken tulehduksia,korvakäytävän tulehduksia,poskiontelon tulehduksia ja muita kroonisia sairauksia?Tästä on lukuisia esimerkkejä.Miten saisi puolueettoman lääkärinlausunnon,että se sairaus johtuu homelukaalista.Sitä kautta lähtisi käräjöimään asuntoyhtiötä vastaan.Home ja kosteusvauroita ei edes yritetä korjata.Ei kai,kun se maksaisi ja sehän heikentäisi asuntofirman tulosta ja mikäs sen nolompaa?Asuntofirma tietysti sanoisi,ettei ole pakko asua niissä taloissa..Vaan minkäs teet,kun olet jättänyt useita hakemuksia,eikä saa edes vastauksia niihin hakemuksiin?Jonkun tietyn isännöitsijän hallinnoimissa taloissa kun asut,niin pois ei pääse muuten kuin hakemalla vapaiden markkinoiden kautta asuntoa ja hylkäämällä se luola.Sitten kun menet asuntofirman toimistolle käymään,(siihen ei passa kysyä lupaa!)niin saat katteettomia lupauksia litanian ja sama laulu jatkuu.Jopa lakisääteisiä säädöksiä rikotaan tahallaan.Esim palo ja pelastusteiden opastetauluja ei ole tullut määrttyihin taloihin,vaikka on luvattu jo kolme vuotta sitten.Palolaitos on ollut ainakin kerran asuntoyhtiön kimpussa tästä asiasta.Nähtävästi ainut keino saada jotain aikaan,on hankkia tuntuva uhkasakko asuntofirmalle.Uskoisiko sittenkään?
- dinorauresten
kiitos asiallisesta kommentista.
- takaisin
Opettele pilkkujen käyttö, niin saisi tosta sun kirjoituksesta jotain selkoakin.
Kun vuokralla asuu ja varmaan sossun sekä asumistuen turvin, niin turha narista. Jos viitsisit käydä töissä, voisit varmaan paremmin valita naapurisikin.- Ei harmaa ja varsinkaan karhu.
Eiks kotirauhasäädökset pädekkää Lahden taloissa. Kun mökä alkaa ja jatkuu yöaikaan, soitettava poliisit paikalle. Häiriöstä kärsineet toimittavat kirjallisen ja allekirjoituksilla varustetun nootin isännöitsijälle. Viimeistään kolmannen jälkeen mölisijöitten häivyttävä tai heidät häädettävä.
- henkinen väkivalta on kamalaa
Ei harmaa ja varsinkaan karhu. kirjoitti:
Eiks kotirauhasäädökset pädekkää Lahden taloissa. Kun mökä alkaa ja jatkuu yöaikaan, soitettava poliisit paikalle. Häiriöstä kärsineet toimittavat kirjallisen ja allekirjoituksilla varustetun nootin isännöitsijälle. Viimeistään kolmannen jälkeen mölisijöitten häivyttävä tai heidät häädettävä.
olet ymmärtänyt.mutta isännöinti ei pelaa .suosikit vaihtavat vaan taloyhtiötä ja sama meno jatkuu.
- Baa Baa
Ei harmaa ja varsinkaan karhu. kirjoitti:
Ottakaa videokamera ja nauhuri avuksi. Pitää olla näyttöä, jos haastaa naapurin oikeuteen.
- Anonyymi
Aikamonella on pienipalkka joka laittaa asunto valinnoille rajaa. Eikä kaikki osaketalotkaanmitään onneloita ole
- Lahden taloissa
Missä ihmeessä on tuollaista? Oma taloyhtiömme rauhallinen, ei juopottellijoita ei rähinöitä. Asunnot viimeisen päälle siistissä kunnossa ja tapetit saa ilmaiseksi, jos haluaa uudet. Pesutuvassa rivissä useampia pesukoneita, pyykkikuivurit, kuivaushuoneet ym. ja kaikki ilmaista. Pihat ja rappukäytävätkin siistissä kunnossa. Mieslestäni aiheellista muuttaa pois, jos häiriöitä, eikä vaan voivotella. On niitä rauhallisiakin alueita. Kiinnostaisi muuten tietää, missä kaupuninosassa tuollainen rivitalo on? Olen katsellut netistä noita rivitaloasuntoja silloin tällöin, kun oma sauna ja piha kiinnostaisi. Nyt taidankin pysyä tässä entisessä asunnossa kuitenkin. sen verran hyvä, jos muualla huonoja.
- vielä Lahden Taloista
Jos ihminen asuu vuosikausia rähinöiden ja homeen keskellä, kyllä siinä on omaa saamattomuuttakin, kun ei muuta pois. Asunnon vaihto ei ole vaikeaa ja joka viikko useita asuntoja tarjolla. Tosin tällä hetkellä näyttää olevan pari Riihelästä päin, mutta on muualtakin. Täällä muutamia kirjoituksia Lahden taloista, mutta varmasti on nitäkin, joilla positiivista sanottavaa. Asukkaita sentään tuhansia eikä neljä - viisi mielipidettä vielä kerro koko totuutta. Itse olen töissä käyvä kunnon kansalainen, enkä voi sietää sen enenmpää joppoja kuin niitäkään, jotka mustamaalaa koko porukan joka taloissa asuu, mutta ei osaa muuttaa muualle.
- Harmaakarhu.
vielä Lahden Taloista kirjoitti:
Jos ihminen asuu vuosikausia rähinöiden ja homeen keskellä, kyllä siinä on omaa saamattomuuttakin, kun ei muuta pois. Asunnon vaihto ei ole vaikeaa ja joka viikko useita asuntoja tarjolla. Tosin tällä hetkellä näyttää olevan pari Riihelästä päin, mutta on muualtakin. Täällä muutamia kirjoituksia Lahden taloista, mutta varmasti on nitäkin, joilla positiivista sanottavaa. Asukkaita sentään tuhansia eikä neljä - viisi mielipidettä vielä kerro koko totuutta. Itse olen töissä käyvä kunnon kansalainen, enkä voi sietää sen enenmpää joppoja kuin niitäkään, jotka mustamaalaa koko porukan joka taloissa asuu, mutta ei osaa muuttaa muualle.
Vaan kun se muutto ei ole niin simppeli juttu.On nimittäin kokemusta.Olen jättänyt KOLME hakemusta eri puolilla kaupunkia oleviin vuokra-asuntoihin.Vaan ei olla otettu edes yhteyttä.
Taitaa olla semmoinen juttu,että nämä isännöitsijät ovat tulosvastuullisia firmalle.Eli jos joku muuttaisi pois Riihelän alueelta,vaikkapa Jalkarannan puolelle,niin se olisikin pois Riihelän alueen isännöitsijän tuloksesta.Ja sehän se vasta kamalaa onkin,kun oma tulos heikkenee..Siitä voi tulla huomauttamista seuraavassa kokouksessa.Vähän näyttää,että jos näistä asunnoista aikoo päästä pois,se pitää tehdä siten,että lähtee vapaille markkinoille,eli yksityisen omistamaan asuntoon.
Ja yksi juttu,muuten..Ainakaan Riihelän alueella tuskin tehdään läheskään kaikissa asunnoissa uuden asukkaan muuttaessa kuntokartoitusta.Rohkenen epäillä rankasti.Homevaurioille ei edes yritetä tehdä mitään,puhumattakaan kosteusvaurioista.Tulkoon nyt
totuuksia esiin jälleen.
- jep...
Sen takia lahden taloilla asuu niin paljon häiriköitä ja hörhöjä, koska vuokrat ovat huomattavasti halvempia kuin muilla vuokra yhtiöillä. Vertailkaa hintoja hyvät ihmiset. Esim. vvo:lla asuu "parempaa" väkeä, koska vuokrat suhteellisen korkeat ja jonotusaika pitkä. Ei tarvitse asua paska murjussa kun muuttaa pois lahden taloilta.
- SareyM
?
- -...
..........
- kaikkee sitä on
Asun Riihelässä luhtitalossa ja rauhallista on,ei ole naapurit häirinny. Olen asunut osake talossa jossa kämpät oli omia, kyllä poliisi vieraili joka viikonloppu. Porukka hillu kännissä kun käet. Kaikki rikottiin mitä pihalla oli. Että se siitä.
- Anonyymi
Ei ole mitään ongelmia Lahden Talojen kanssa, mutta kelan kanssa on. Silloin kun minulle tarjottiin kyseistä asuntoa niin kävin kelassa kysymässä voinko ottaa asunnon vastaan. Neliöitä 58,ei ollut kelan mielestä mitään estettä, no sit kun vuokra nousi, niin nyt mä asun liian isossa ja kalliissa asunnossa.
- Anonyymi
mee pummi töihin..
- Anonyymi
Laita afrohiukset ja kasvata pelleviikset.älä mene töihin,olet silti kuningas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082