kalamiehet pelureita?

pettynyt.....

löytyykö maailmasta enää yhtään ainoaa uskollista (avio)miestä joka olisi kalojen aikaan tähän maailmaan syntynyt?
tuntuu että he ovat aivan liian kilttejä kaikille, naisia tulee ja menee ja niitä juoksee perässä, kun kalamies on sitten niiiin ihana ja niiiin herkkä ja vielä niiiin romanttinen ja sulonen ja voivoi että...ja on sillä se tietämätön tumppeli vaimokin kotonaan...

en ole kehenkään uskolliseen kalatmieheen elämäni aikana törmännyt, miksi? aina jos tajutaan että nainen on iskenyt silmänsä juuri häneen, niin anti mennä vaan, oli sitten tyttöystävä tai vaimo ja lapset kotona...ARRGH!
ei toki kalat ole ainoita pettäjiä, mutta en käsitä sitä että ei osata laittaa stoppia koko hommalle kun ystävyys alkaa muuttua joksikin muuksi. =(

14

3548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naimisissa iähes 23v.

      Skorpionin kanssa on siis oltu yhdessä kohta 24 v.
      Oltiin tavatessa lähellä 30v. nuoruusriennot siis kummallakin takana.

      Hieman siis ärsyttää tolaa tavalla kirjoitttelu. Mutta harmi, jos huonosti kasvatettuja kolleja on liian monta kohdalle sattunut!

      • niinkin

        kaikille naisille kalamies on ystävällinen. Tulee ui lähelle, liian lähelle sitten ui pois selittämättä syytä.
        Auttaa toisia, miten lienee oma tila, nöyrästi kulkee kuin talutushihnassa vaimon vierellä.
        Silti aivan ihana ihminen


      • KALAMIEHISTÄ
        niinkin kirjoitti:

        kaikille naisille kalamies on ystävällinen. Tulee ui lähelle, liian lähelle sitten ui pois selittämättä syytä.
        Auttaa toisia, miten lienee oma tila, nöyrästi kulkee kuin talutushihnassa vaimon vierellä.
        Silti aivan ihana ihminen

        ei kannata ottaa itseensä jos ei saa yksin omistaa. Parasta nauttia siitä mitä saa, ehdoitta, ilman sitoutumista.


      • että...
        KALAMIEHISTÄ kirjoitti:

        ei kannata ottaa itseensä jos ei saa yksin omistaa. Parasta nauttia siitä mitä saa, ehdoitta, ilman sitoutumista.

        tulen toimeen kalojen kanssa ja olen jo ehtinyt rakastua yhteen, mutten uskalla hypätä suhteeseen hänen kanssaan, koska hänellä on naisia riittänyt (seurustelusuhteita ja ystäviäkin), ja olen kerran saanut olla kuukauden verran tämän herran toinen nainenkin, mutta tiesin että se oli väärin, aloin vihjailla siitä miehelle ja hän pisti koko sivusuhteen poikki ja sen jälkeen kuljin puoli vuotta huoran leima otsassa (hänen maailmassaan).


      • tarkoitat??
        niinkin kirjoitti:

        kaikille naisille kalamies on ystävällinen. Tulee ui lähelle, liian lähelle sitten ui pois selittämättä syytä.
        Auttaa toisia, miten lienee oma tila, nöyrästi kulkee kuin talutushihnassa vaimon vierellä.
        Silti aivan ihana ihminen

        sitäkö ettei vieraisiin mennä, vaan kuljetaan VAIN oman naisen vierellä, vai sitäkö että alistutaan vaimon tahtoon, mutta kun vaimon silmä välttää, onkin lauma naisia ympärillä kihittämässsä ja kiehnäämässä? (toivon että tarkoitit tuota ensimmäistä...)


      • kun sittenkin
        tarkoitat?? kirjoitti:

        sitäkö ettei vieraisiin mennä, vaan kuljetaan VAIN oman naisen vierellä, vai sitäkö että alistutaan vaimon tahtoon, mutta kun vaimon silmä välttää, onkin lauma naisia ympärillä kihittämässsä ja kiehnäämässä? (toivon että tarkoitit tuota ensimmäistä...)

        juuri sitä toista. Kalamies nököttää vaimon komennuksessa, kulkee kuin rangaistu koira askeleen perässä, alistettuna.


      • kalaherralla.

        Taisi ikää olla jo 32,kun pääsin skorpparittaren kainaloon ja siellä oon jo parikymmentä vuotta pysynyt eikä mieli pois tee. Ikävää turhanpäiväinen mustamaalaus. Se on naisten vika,jos liikaa kiinnostuvat varattuihin kalaherroihin. Onko moraalinne laskusuunnassa?


    • kalaaamies

      Siis jos nyt uskotaan että horroskoopit määräävät asioita maailmassa, on silti epäviisasta ajatella että kaikki mahdolliset kalamiehet maailmassa ovat pelureita...

      Saatan näyttää pelurilta.. . mulla on ollut naisia ja tullut ja mennyt ja ikää vain 23. . .

      Mutta silti en ole koskaan pettänyt ketään koskaan ja olen ottanut suhteen vakavasti, kun sellanen on ollut....

      Eli jos horroskoopit on oikeassa, tässä on kalan tarina..

      Kalat ovat erittäin herkkä ihminen.. . ja kun tulee tapaamaan kaikenlaisia suhteita. . .naisia ärsyttää liiallinen herkkyys naisessa, mikä yleensä on kalan vika...

      Kalalla on siis kaksi vaihto-ehtoa.. . joko masentua suhteista, jotka meni huonoksi, kun kalat oli liian takertuva..

      tai kylmetä liialliset tunteet ja ruveta luopumaan ajatuksesta, että olis "se oikea" olemassa..

      Tällöin kalasta saattaa tulla peluri. . . väliinpitämätön. . ja jopa pettäjä...

      mutta tuokin riippuu täysin ihmisen moraalista, jonka kanssa ei ole mitään tekemistä horroskooppien kanssa.

      Itse olen kohdannut monta "sitä oikeaa". Aina oli ollut täydellistä, mutta kuitenkin mennyt poikki niiden kanssa ennemmin tai myöhemmin.

      Ajattelen nyt, että parempi vaan katsoa, eikä antaa koko sydäntä kerralla, koska se vain johtaa siihen että nainen jättää.

    • kalatytsy

      ...Vähän yleistettyä kyllä, mutta ymmärtäähän katkeruden ja jos oikeesti olet törmännyt vain näihin "pelureihin". Niitä pelureita on joka merkissä ja paljon...Itse olen todennut, että tuollaiset eivät ole minun arvoisia!

      Olen luullut sen oikea olevan joka suhteessa vaan aina on perseelleen mennyt. Joka suhteessa (kuusi suhdetta 1v-6v) on mua petetty. En kuitenkaan syytä tästä parini horoskooppia, joka on ollut joka suhteessa eri. Luulen, että olen hakenut tietyn tyyppisiä ihmisiä vaan lähelleni. Nyt olen jälleen sinkkuna, mutta todella paljon oppineena. Olen huomannut että sorrun aina samoihin virheisiin, luulenpa että sinun on käynyt samoin. Mietiskele hetki?!

      Kaloista sanotaan että ne ovat kilttejä ja se on totta hyvin pitkälti. Eivät he halua loukata ketään tarkoituksella ja siksi joutuvat epämielyttäviin tilanteisiin. Kalojen huonona puolena on että jos ne ahdistaa akvaarioon on jo peli sitten menetetty. diba daaba näitä vois jatkaa loputtomiin vaan en taida viitsiä... Mutta koetahan miettiä missä on todella mennyt vikaan?? Onko syy kuitenkaan siinä kalamiehessä yksin??

    • peluri,myös ravuilla mä pyyhin persettä

    • pelurin luonteensa

      ystävällisyydellä! kokemuksesta voin sanoa, että kalatmies on äärimmäisen ystävällinen (varsinkin vastakkaiselle sukupuolelle) ja joutuu sitä kautta vaikeisiin tilanteisiin. Näistä tilanteista kalat ei sitten toista loukkaamatta pääse eroon. Eli kalan itsensä mielestä hän on joutunut uhriksi, mutta muiden mielestä hän on antanut ymmärtää ja ymmärtää vielä antaakin ;)

      Eihän sitä nyt kaunista naista voi pulaan jättää, kyllä se oma ja vaikka jopa kauniskin vaimo unohtuu kun tulee uusi autettava eteen. Ja taas on kalat joutunut kärsimään vääryyttä, kun autettava ripustautuu kaulaan kiinni!

    • tuosta

      Oma kalamieheni ainakin väittää seurustelevansa vain mun kanssa. Oli yksi ystävyys?? mutta jätti sen, kun uhkasin jättää kalani.
      Joo kilttejä kaikille ja hyväksi käytettäviä pöllöjä vähän ovat... Mutta tutustuppa kaksosiin niin siinä löydät oikeat slurkit, jolla on joka kulmalla odottamassa joku...
      Ehkä tää uskottomuus on jonkunlainen buumi tai muoti-ilmiö..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe