1. Koska vedit ekat kännit? Mitä sitten tapahtui? Ikä silloin?
2. Eka tyttö/poikaystäväsi? Tai ekat treffit?
Eka känni &
35
11973
Vastaukset
- nainen#nainen
1. Olin 13v. Seiskan päättäjäispäivänä vedettiin bestiksen kanssa vaatimattomasti 0,75 l 13 prossasta viiniä huiviin :D Muistan kierineeni lattialla kaverin kotona ja kysyneeni mutsilta, että käykö mitenkään että jään kaverille yöksi :D Muuten mutsi olisi tullut hakemaan illalla mut pois. Kaverin vanhammat oli töissä viiteen. Yrjöilin aika hyvin paria tuntia myöhemmin.
2. Se oli mun ikäinen vaalea hellunen poika. Kaverin poikaystävän pikkuveli :D Nähtiin varmaan kokonaista 2 kertaa isossa porukassa, ja käveltiin käsikkäin ja halattiin. Oon muuten varmaan sen kanssa vieläkin, kun en ilmoitellu sille koskaan, että ei kiinnosta olla sen kanssa enää. Kylmä nainen, heart breaker jo pienenä ;) - .--.-.-
Pienen pienet humalat 14-vuotiaana, varsinaiset kännit 16-vuotiaana.
En ole seurustellut. Muutama tuttavuus ollut, ensimmäinen 18-vuotiaana. Ekat varsinaiset treffit vasta 21-vuotiaana. 1 Ekat kännit... Tais olla yläasteen lopussa kun piti olla kovaa poikaa. Kymppikassi siideriä jota lipitin sit koko illan ja yön. Ei tuntunu missään. Sit toka kerta on ikimuistonen. Eka tyttöystävä alko vittuilemaan mulle siitä kun ei huvittanu juoda ja pitää hauskaa. :D Tempasin puolet eurokossusta ykösellä alas ja kysyin onks nyt hyvä mieli. Pienet kilarit vetäny siitä. Sit ryyppäsin aikani ja tottakai, ryynäsin koko illan. Hyvä jussia vaan mullekki.
- tyttöystävä
valitti :) Ei oo koskaan hyvä.
tyttöystävä kirjoitti:
valitti :) Ei oo koskaan hyvä.
EI kuulema ollukkaa kivaa kun rupesin juomaan.... ryynäsin... ja join taas lisää . Sit toivottavasti sammuin....
En kyllä muista että oliko meillä kuinka kivaa :D
- viilisniilis
Huppelissa olin tosi nuorena. Varmaan 11-vuotiaana. Oikeassa kännissä 15-vuotiaana. Siis sellasessa änkyrässä oikeen. Eka poikaystävä tais olla 16-vuotiaana, lukion ekalla siis olin.
- T-fox
kännäykset oli joskus yläasteiässä. Tai lähinnä ne oli niitä kaks pulloo kaljaa ja "mä olen niiiiin kännissä".
Eka poikaystävä 16- vuotiaana. - jennssku
känni 17vuotiaana,eka treffit 16vuotiaana
kännit tuli otettua joskus 13-14 vuotiaana, ei tapahtunu mitään kauheeta, mut kaverit kerto, että näyttelin persettä kadulla. Sen jälkeen en ole näytellyt ainakaan kadulla.
Ekat treffit oli 14 vee tytön kanssa. Poikaystävää ei ole ollut koskaan.- scale
Pöllittiin kaverin kotoo sen kanssa konjakkipullo ja mentiin mettään kolmeen pekkaan vedettiin se naamaan ja oltiin niin taivaallisen kännissä, kahlailtiin kuraojassa ja sammuttiin muutamaksi tunniksi.
Kotiinpalattua saivat amatöörirappioalkoholistit kunnon löylytyksen. oltiin jotakin 10v.
Mulla oli eka tyttöystävä muutaman vuoden vanhempi ei mikään neitsyt enää, se vei ja meikä vikisi.
Siinä tuli kaikki kerralla, ensisuudelmat ja poikuudet lähti, että patja pöllysi. Ikimuistoinen kokemus. - sarvikuonokas
eli 18v molemmat.
- saimi-hellevi
1. Enpä muista. Äiti antoi mun maistaa alkoholia jo aika nuorena. Se myös osti pullon siideriä, jos menin kaverille viikonlopuksi. Siitä varmaan johtuu, että ikinä en ole vetäny perseitä. Välillä on ollu vähemmän hauskaa ja välillä enemmän hauskaa.
2. Eka poikaystävä 15-vuotiaana. Sitä kesti 7vuotta. - Aurinko79-
Ekaa kertaa maistoin alkoholia joskus 13-vuotiaana mutta kännissä olin kunnolla ehkä joskus 16-vuotiaana.
Ensimmäinen kunnon poikaystävä mulla oli vasta 19-vuotiaana. - *mimi*
Ekat kännit taisi olla joskus 13-vuotiaana tai ihan vaan pienet hiprakat. Kunnolla sitten 17-vuotiaana.
Ekat treffit taisi olla 18-vuotiaana. Ja ensimmäinen poikaystävä 22-vuotiaana. - miksuh86
Se milloin vedin ekat kännit on jääny pysyvästi mieleeni..Se meni näin.Oli toka saksan reissu,jolla iskä ja mä haettiin sisko ja sen kaveri saksast,mis ne oli ollu kesätöissä..2vk:n matka pidenty 3vk:n matkaks ja auto "kosahti"ainaki 5 kertaa jne...Sit paluumatkalla ku auto kosahti vikan kerran tanskas keskellä jotain peltoaukeen keskellä menevää moottoritietä,niin päästyämme läheiselle leirintäalueelle,rahat meni juomiin ja ruokaan..Sinä iltana vedin ekat kännit,ku hermot oli kireellä.Laitoin sellaseen muovimukiin(joka oli n.6dl),yli puolet Gorbatschow-viinaa ja ihan vähä lantrinkkia..Sisko ja muut katto ihan ihmeessä,mut alas meni illan myöten ja olo oli sen mukanen,mut tuliha seki koettua..Mä olin muistaakseni jotain vähä yli 18vee..Siitä lähtien tuli oltuu aika tiuhaan baaris ja muutenkin iltaelämäs,paitsi ny ku opiskelee niin ei oo kauheesti varaa juhlii joka vkl.Eka ns.tyttöystävä oli ala-asteella 1-4.luokkien aikana samalla kadulla asunu tyttö ja joka oli samas koulus.Meillä on kuvaki jossain albumis tms.,joka on otettu meijän keittiöstä,ku me kaks kävellään katua käsi kädessä ja katotaan toisiimme..Tää kuva otettiin ku hän oli tullu hakeen mua kotoani.Muistan myös ku kerran kieltäydyin kavereitten seurast,ku ne oli tulos hakeen mua leikkiin ja mä/se tyttö oltiin heidän pihassaan..Me oltiin yhes aika usein,mut se loppu siihe ku heidän perhe muutti ja me oltiin varmaan niin nuorii et ei oikein tajuttu pitää yhteyttä tms...Siitä lähtien(eli jostain ala-asteen 3.luokalt)oon ollu sinkku eli siitä on noin n.11v..Onhan niitä naispuolisii kavereita nykyään,mut ei oo viel napannu...
16 vuotiaana maatalouskoulussa ekat kännit,
ekat treffita maatalouskoulussa seuraavana vuonna,.- Teekkari 25v
1. En koskaan. Olen edelleen absolutisti, ja tyytyväinen päätökseeni.
2. Ei ole vielä ollut, vaikka oikeasti kyllä kaipaisin tyttöystävää. Ehkä hyvää kannattaa odottaa.
Ja tämä ei ole pilaa.Heipsis! =) Kiva kuulla että meitä kohtalotovereitakin löytyy sillä itsekin olen ollut pienestä asti absolutisti =) Ja vaikka jotkut mun hyvät kaverit ovat yrittäneet saada mua ees maistamaan niin en ole halunnut enkä ees pystynyt. Mulla kun lapsuudessa on ollut ihan tarpeeksi vanhempieni puolelta tuota läträämistä alkoholin kanssa et en itse halunnut lähteäkään sille tielle =)
Ja mitä tulee noihin treffeihin ja vastakkaiseen sukupuoleen niin olen ollut tosi arka niiden suhteen ja enkä itsekään ollut saanut tuota pusua kuin vasta nyt vanhoina päivinäni =) Eli siinä noin 24 vasta ja sekin omalta aviomieheltäni =) Eli muiden antamista pusuista sit mulla ei oo tietoakaan mut ei tuo haittane oma mies riittää mulle =)
Haluan vain sanoa että kyllä se siitä =) Kyl sä varmasti viel löydät sen oman kullan ja musta on tosi hienoa et oot periaatteittesi mies =) Se on hyvä juttu. Kaikkea hyvää sulle =)- Teekkari 25v
tiiti82 kirjoitti:
Heipsis! =) Kiva kuulla että meitä kohtalotovereitakin löytyy sillä itsekin olen ollut pienestä asti absolutisti =) Ja vaikka jotkut mun hyvät kaverit ovat yrittäneet saada mua ees maistamaan niin en ole halunnut enkä ees pystynyt. Mulla kun lapsuudessa on ollut ihan tarpeeksi vanhempieni puolelta tuota läträämistä alkoholin kanssa et en itse halunnut lähteäkään sille tielle =)
Ja mitä tulee noihin treffeihin ja vastakkaiseen sukupuoleen niin olen ollut tosi arka niiden suhteen ja enkä itsekään ollut saanut tuota pusua kuin vasta nyt vanhoina päivinäni =) Eli siinä noin 24 vasta ja sekin omalta aviomieheltäni =) Eli muiden antamista pusuista sit mulla ei oo tietoakaan mut ei tuo haittane oma mies riittää mulle =)
Haluan vain sanoa että kyllä se siitä =) Kyl sä varmasti viel löydät sen oman kullan ja musta on tosi hienoa et oot periaatteittesi mies =) Se on hyvä juttu. Kaikkea hyvää sulle =)Hei,
Hienoa, että absolutisteja löytyy! Saisivat olla äänessä enemmänkin :)
Ja kiitokset rohkaisevista sanoista, ehkä se aurinko joskus vielä paistaa tännekin, ja yksinäisyys loppuu! :)
- Ei saa harrastaa riettauksia
Ensimmäiset todelliset kännit aika tasan 13-vuotiaana. Join silloin puoli litraa viinaa lantattuna litraan limua. Laatta lensi, muisti pätki, huusin ja nauroin, sen jälkeen hävetti, mutta silti siitä lähtien olen ollut alkoholisti. Olen nytkin humalassa.
Ensimmäinen 'kunnon' poikaystävä 20-vuotiaana. Sitä kesti huimat 4 viikkoa. Sen jälkeen on ollut pari yhtä lyhyttä suhdetta. Ei ole meikäläistä luotu suhteeseen. Treffeillä en ole koskaan ollut. :D - rikardessa
1. Ensimmäiset kunnon humalat taisin huitaista kaverin kanssa 14-vuotiaana salmiakkikossulla..ilta taisi päättyä taidokkaasti vessanpönttöön..yllättävää.. aikaisemmin olin vain maistellut siideriä/olutta ja ollut pienessä tuiskeessa koulun alkajais- ja päättäjäis päivinä..
2. Yläaste ja lukio ikäisenä olin aika kranttu enkä siis huolinut ketään, virityksiä oli aina päällä, mutta kukaan ei kuitenkaan kelvannut kotiin vietäväksi.. Ensimmäisen(nykyisen)poikaystävän tapasin monen mutkan jälkeen 19-vuotiaana..olimme kaveriporukalla olleet juhlimaassa edellisenä päivänä saamaani ajokorttia ja jatkoilla törmättiin.. ensimmäiset treffini/mme olivat parin päivän päästä jätskikiskalla.. - minäpä minä 87
1. Ekat kännit tuli vedettyä 13-vuotiaana 6. luokan päättäjäisbileissä. Otettiin kahteen puolen litran pulloon kaverin kans vanhempien viinakätköistä kaikkea mahdollista sekaisin. Ja perkuleen pahaa siis oli. Yritettiin vaan olla tosi ovelia, et otetaan vähän jokaista niin ne ei huomais mitään. Sitten vaan niissä bileissä vedettiin niitä mahottoman pahoja juomiamme ja heiluttiin kännissä. Seuraavana päivänä oli vähän heikko olo.
2. Ekoilla treffeillä tuli oltua 16-vuotiaana. Ensimmäisen vakituisemman poikaystävä kanssa on tullut viihdyttyä 18-vuotiaasta tähän päivään saakka. - Phoenix79
1. Taispa ekat kännit tulla vedettyä joskus 15-vuotiaana pikkuserkun kans. Puoliksi vedettiin kolmen vartin peach-kossupullo, hauskaa oli(sen minkä muistaa)...jotenki ei sen jälkeen peach ole oikeen maistunu...
2. Ensisuudelma taispa olla juurikin tuolla ensikännireissulla, ekat treffit 17.vuotiaana.. - Peppilotta.....
Uutena vuotena. Oisinko täyttänyt kohta 19. Turhautuneena(ja turvallisesti) kotona kun opiskelupaikkakunnallekaan ei viittinyt jäädä. Tukka oksennuksessa viis päivää. Krapula kesti pari viikkoa. Kuohu- ja punaviinistä. Oli hauska kuunnella porukoiden vittuilua.
2. Eka tyttö/poikaystäväsi?
18-vuotiaana. Reilu ja hyväntahtoinen ihminen jonka kanssa harrastin ensi kerran seksiäkin.
Tai ekat treffit?
17-vuotiaana. nettituttu nimi ja ikä tuli vasta puheluiden jälkeen oikeaksi (36v?) Ensisuudelma oli inhottavin kokemus jonka tiedän. (mutta opettavainen ei ole ollut sen jälkeen inhoreaktio niin kova esim. oksennuksen siivouksessa tai vessanpöntön siivouksessa ym.:) mutta onneksi sen jälkeen tuli niitä helmiäkin!- Phoenix79
1. .....aina ei käy niinkuin elokuvissa ^^
- cvbn
Olin 18v kielikurssilla ulkomailla ja siellä juhlissa vedin ekat kunnon kännit.
Eka poikaystävä oli kun olin 16v ja hänen kanssaan oli myös ekat treffit. - naikkonen86
1. Eka känni oli joskus 13-14-vuotiaana kun ystäväni luona oltiin. Pyysin yhtä tuttavaa tuomaan muutaman siiderin ja siitä se sitten lähti. =)
2. Ekat treffit oli siinä 16-vuotiaana ja samoin ensimmäinen poikaystävä. 17-vuotiaasta lähtien olen seurustellut vakavasti ja häät kohta tulossa. =) - asialinjaa
Keskustelun aiheet on olleet viimeaikoina täysin
ALAARVOISIA. Mikä mättää? HYÖDYLLISEMPIÄ ASIA
AIHEITA KESKUSTELUUN!- jeeee
11 vuotiaana vetäsin litran kiljua! ja tuli hirvee rapula.... :D
- Eka känni
Eka känni oli vasta ku pääsis ysiltä, eli olin 15 (?). Se oli vaan sellanen hiprakka, mutta samana kesänä vähän myöhemmin tuli oltua elämäni kännissä ja muutenkin otettua aikalailla :)
Ekat treffit oli saman vuoden lopussa, sillon sain ensisuudelmanikin ja välillä tuntuu että RAKASTAN sitä tyttöä vieläkin..
M21 1. ekat kännit oli 7. ja 8. luokan välisenä kesänä sen aikaisen parhaan kaverini kanssa. oltiin paikallisessa rockfestivaalissa ja olin vanhemmiltani pihistellyt pitkin kevättalvea lonkeroa (kaverilleni kolme 0.5l ottoa ja itselleni kolme 0.33l gin-lonkeroa). istuttiin nurmikkoaluella ja juotiin muka niinku jotkut kokeneetkin.:D eihän niiden kolmen tuhoamiseen menny kun joku tunti ja kun ylös nousi nii kkatushan oli aivan mahdotonta ja oltiin muka niin kännisää xD
2. ekat treffit oli 17-vuotiaana (oon nyt 19). treffiseurana oli 7 vuotta vanhempi mukava mies, joka vei mut kahville ja herrasmiesmäisesti tietenkin tarjosi. tämän saman miehen kanssa seurustelinkin hetken aikaa, mutta ensimäinen "oikea" poikaystävä on kierroksessa nyt ja rakastuneita ollaan.:) toki suhteita on ollut ennenkin mutta ne ei oo ollu mitään vakavia.- homoilijat
Ekat kännit vedin 9 vuotiaana kossulla jossa oli seassa es. Päric. Eka tyttöystävä oli 5 vuotiaana ku raiskasin 3 vuotiaan siskon. Saatanan homot!
- sinkkumies36
1. Oliskohan ollut 14 vuotiaana kun koulut päättyi keväällä. Mentiin rannalle ja juotiin olutta.
2. Se oli mun naapurin likka Susanna nimeltään. Sille meni myös poikuus 15 v olin silloin ja se ol kans 15 v. seurusteltiin 8 vuotta ja ollaan yhä hyvissä väleissä. vaikka ollaan nyt 36 vuotiaita. 1. Koska vedit ekat kännit? Mitä sitten tapahtui? Ikä silloin?
-keväällä 1996, eipä kait sillon ihmeempiä tapahtunut, menin discoon, noh kaverit vähän ihmetteli mun puheliaisuutta.. olin 13-vuotias.
-tuona samaisena keväänä, yks poika samasta koulusta. se laittoi kaverinsa kysymään mun siskolta et voinko mää alkaa seukkaamaan.. :)
sit mää vaan menin, kerran ku koulun juhlasalissa oli jotain ohjelmaa ja koko koulu siellä, sen viereen istumaan ja otin sitä kädestä kiinni.
kai ne oli sit ekat treffitki..
seurusteltiin noin viikko,
mur1. Ekan kunnon kännin vedin 11-vuotiaana 5. luokan luokkaretkellä. 0,75L pullon kiljua kiskaisin leirintäalueen mökissä puoleen tuntiin, 15 minuutin päästä oksensin ja siitä 15 minuutin päästä sammuin sohvalle.
2. No tuota..jos oikein seurustelusta puhutaan niin olin 18-vuotias silloin ja tapasimme Lestijärven Discolandiassa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082595
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471765Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461367Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3351273Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3441237Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241141Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571103Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13972- 55966
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21873