En tajua miten pääsen 4 ja 7 maailmaan.Oon jahkannut tätä samaa höskää varmaa kuukauden.Ärsyttää.Ku tuolla yhessä keskustelussa oli että pitää mennä pienenä joku pomo juttu, sitä en kyllä tajunnu.Mut jos viittisitte vastata, oisin niin kiitollinen!Elikkäs en tajua miten pääsen 4 ja 7 maailmaan.
New super Mario Bros!!
5
846
Vastaukset
- MASTER-88
Joo eli syö minimario tasosta ja selvitä pomo taso/pomo sillä, niin tie aukenee kyseiseen maahan.
Sinun pitää selvittää loppulinna
2 ja 5 maasta käyttämällä mini mariota. Minimario tilaan pääsee kun syö mini sienen. Kyseisistä linnoista löytyy molemmista mini mario matkan varrella. Muista että pomo on aina hieman vaikeampi minimariolla. Sinun tarvitsee käyttää tehohyppyjä pomoja vastaan.- Nimetön
Kiitti tosi paljon,olen päässyt jo 4 maailman kokonaan läpi,kun innostuin pelaamaan.Ja nyt olen sitä tietoa vaille että miten pääsen 7 maailman toisiks viimeseen kenttään,.
- oikein?
Hei. Luin viestisi kun mulla oli sama ongelma. Menen minimariolla aavikko eli 2maan ja 5maan läpi ? Onko se mahollista miniukolla?
- jee noh.
EI MINIMARIOLLA PYSTYNY VOITTAA SITÄ IHMEEN MATOA MAA KAHESSA!
- Sinnuska
jee noh. kirjoitti:
EI MINIMARIOLLA PYSTYNY VOITTAA SITÄ IHMEEN MATOA MAA KAHESSA!
Pystyyhän, kun tallaa niiden päälle sillä superhypyllä.. Hyppää ja paina alas, niin Mario "tallaa"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100