En tajua miten pääsen 4 ja 7 maailmaan.Oon jahkannut tätä samaa höskää varmaa kuukauden.Ärsyttää.Ku tuolla yhessä keskustelussa oli että pitää mennä pienenä joku pomo juttu, sitä en kyllä tajunnu.Mut jos viittisitte vastata, oisin niin kiitollinen!Elikkäs en tajua miten pääsen 4 ja 7 maailmaan.
Vastaukset 5
- MASTER-88
Joo eli syö minimario tasosta ja selvitä pomo taso/pomo sillä, niin tie aukenee kyseiseen maahan.
Sinun pitää selvittää loppulinna
2 ja 5 maasta käyttämällä mini mariota. Minimario tilaan pääsee kun syö mini sienen. Kyseisistä linnoista löytyy molemmista mini mario matkan varrella. Muista että pomo on aina hieman vaikeampi minimariolla. Sinun tarvitsee käyttää tehohyppyjä pomoja vastaan.- Nimetön
Kiitti tosi paljon,olen päässyt jo 4 maailman kokonaan läpi,kun innostuin pelaamaan.Ja nyt olen sitä tietoa vaille että miten pääsen 7 maailman toisiks viimeseen kenttään,.
- oikein?
Hei. Luin viestisi kun mulla oli sama ongelma. Menen minimariolla aavikko eli 2maan ja 5maan läpi ? Onko se mahollista miniukolla?
- jee noh.
EI MINIMARIOLLA PYSTYNY VOITTAA SITÄ IHMEEN MATOA MAA KAHESSA!
- Sinnuska
jee noh. kirjoitti:
EI MINIMARIOLLA PYSTYNY VOITTAA SITÄ IHMEEN MATOA MAA KAHESSA!
Pystyyhän, kun tallaa niiden päälle sillä superhypyllä.. Hyppää ja paina alas, niin Mario "tallaa"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802057Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271115- 1411038
- 97814
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa133799- 45727
- 62716
- 61676
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672