Sattuma

Koulutuspäivä.

Tämä tapaus sattui noin kaksivuotta sitten Kajaanissa,eräänä syyskuun päiänä.
Istuin kuuntelemassa tylsiä luentoja ja olin lopen kylläsynyt koko koulutukseen.
Parempaakin tekemistä olisi ollut kun istua monta päivää kuuntelemassa täysin turhaa huuhaata.
Päivä loppui ja pääsimme syömään ja sen päälle oli sauna ilta jonka tarkoitus oli kohottaa yhteishenkeä.
Vähitellen porukka kaikkosi mikä minnekkin kuppilaan ja osa meni nukkumaankin.
Minäkin yritin saada unesta kiinni mutta hotellin sänky ei ollut sama kuin omani missä olisin välittömästi nukahtanut.
Kiskoin vaatteet takaisin päälleni ja lähdin ottamaan yhdet josko sitten unikin tulisi paremmin.
Käelin hetken ulkona ja katselin että tossa voisi olla ihan sopiva paikka.
Menin ovesta sisään..sisältä kuului musiikkia ja puheen sorinaa.
Katselin ympärilleni ja toivoin että löytäisin katseellani jokun tutun naaman sisällä olioiden joukosta.
Huokaisin ja manasin että niinpä..tuuriani taas että ei ketään.
Menin baaritiskille ja tilasin itselleni kossurussianin,ja jäin katselemaan tanssilattialla oleia ihmisiä.
Ei ihmekkään ettei porukkaamme ollut paikalla ,tämä oli ilmeisesti nuorten suosima paikka.
Nautin juomaani ja ajattelin miten kivaaolisi olla kotona ja lukea vaikka kesken jäänyttä kirjaani.
Lähdetkös tanssimaan ,kuulin jonkun sanovan?
Käännyin katsomaan ja näin solttupojan nauraat kasvot.Enpä taida lähteä vastasin.
Entä jos pyydän jotain muuta ?suostuisitko?
Puna nousi kasoilleni,tunsin sen lämpimänä olonani ja jotain muutakin tapahtui ihan tahtomattani.
Mietin mielessäni mitä vastaisin.Olin salaisimmissa haaveissani joskus toivonut että saisin nuoren joskus peiton alle.
Mieleni sanoi että ei olen perheellinen ja se ei sovi.
Huomasin kyllä vastauksessani ihan muuta.
Juu suostun mutta jos saan neljä tuommoista komistusta.
Lasini oli tyhjä ja tilasin uuden.
Olin juoda väärään kurkkuun kun kuulin tutun äänen takanani..tässä me nyt sitten ollaan.
Pidätkö lupauksesi ?kuulin uuden kysymyksen.
Polviani heikotti ja sanat takertui kurkkuuni.
Tietysti pidän kun kerran lupasin ,ja yritin ottaa hymyä kasvoilleni.
Pojat käyttiät minua vuorotellen tanssimassa kun keräsin rohkeutta.Tunsin jalkaani vasten että jokaisella pojalla oli kovana jotain lahkeessa.
En uskaltanut ottaa enempää juomaa kun yhden poikien tarjoaman.
Kerroin pojille että olen hotellissa ja yksin huoneessa ,miten pääsemme huomaamattomasti sinne.
Lähdimme hotellille päin ja tunsin kuinka vieras käsi etsiintyi housuihini ja pujahti pikkuhousujen sisään..hitto miten märkä kuului ..pikkuhousutkin ihan kosteat.
Pääsimme huoneeseen ja vaatteeni melkein revittiin päältäni ja tunsin kielen pillussa.
Stop pojat,tehdäänpä minun laillani komensin..ensin riviin ja vaatteet pois ja aseet asentoon.
Vaatteita lensi lattialle ja olin varma että ei kaikki saaneet omiaan,sillä yksi pojista ainakin "lainasi "pikkuhousujani jotka juuri olivat jalassani.
Makasin sängyllä ja vuorotellen sain jokaisen kielihoidon joka aiheutti semmoisia väristyksiä pillussani etten ikänä ollut moista tuntenut.
Minun oli pakko toppuutella poikia sillä olisin takuulla tullut alta aikayksikön,vaan halusin sen oikealla tavalla.
Kysyin onko kondoomeja?ainoastaan kaksi olisi ollut ,niin tein päätöksen tänään saan sitte kunnolla pillun täyteen siemeniä.
Saatte tehdä paljaalla jos teillä ei ole mitään tauteja.
Ei ole kuului kuin yhdestä suusta.
Katselin haltioituneena poikien tanassa seisovia kulleja ja otin vuorotellen ne suu hoitoon.
Imin peppu pystyssä ahnaasti ja sain maistaa ihan erilaisia munia.Yksi oli isoin minkä ikinä olen nähnyt ja toinen oli ihanan iso ja kaksi muuta oli ihan ok.
Pimppiäni tutkittii ja sormi upposi reikään tehden hyvää.
Yksi utelias sormi leikitteli vuoroin pyllynreijjällä ja pillunhuulilla vieden liukastetta mukanaan.
Sain miljoona sähköiskua kun sormi tunkeutui pyllynreikään.Poika jonka mulkkua imin älähti että hitto älä pure.
Minun on pakko saada oikeaa muuten laukean teidän käsittelyyn.
Eihän se haittaa saat sinä munaakin takaamme sen kuulin kommentin.
Ei kun nyt.
Istuin kullin päälle jaa ohjasin sitä kohti pepun reikää..ihme hyin se alkoi uppoamaan pyllynreikään aikka siinä ei ollut muuta liukastetta kuin se mitä hetki aiemmin pimpistä siirtyi.
Otin sylkeä sormiini ja laitoin sitä uppoavaan kulliin.
Haukoin henkeäni,hitto että teki kipeää kun poika innoissaan alkoi nytkyttää minkä pystyi.
sentti sentiltä se meni syemmälle.
Asento oli hankala ,ja olin jo nousemassa ylös ja kääntysässä toisin päin että muut olisivat saaneet sitte pepun reijjän käyttöön.
Kädet ottivat minusta kiinni ja painoivat alaspäin ja alla olevan pojan kulli meni entistä syvempään.
jalkoja levitettiin ja tunsin eka kerran kullin pillujen huulilla.
Mieleni teki huutaa,kiljua silkkaa kiimaa.
Kulli tökki mutta ei meinannut löytää reikää perille ja avitin sitä kädelläni.
Rajuilla työnnöillä sain toista kullia pilluun,vikisin kiimoissani.
Sit ette heti siemennä sain sanottua.Haluan että panette minut oikein kunnolla.
Vaan minkäs voit..poika huohotti päälläni että tulee..mee pois ja päästä toinen sisään.
Toinen tuli melkein yhtä nopeasti kuin edellinenkin ,mutta pilluni oli kuumana.
Kun kolmas ,se isomulkkuinen kun tuli sisääni niin tuntui että ypärillä olisi tähtitaivas..vapisin kuin haavan lehti.
Poika teki nainti liikkeitä kuin kani.Pillu litisi ja minä vikisin työntöjen tahdissa.
Sanomattakaan olin niin täynnä munaa kun aan voi olla.
Tunsin poltteen niusissani ja huohotin että tulee..naikaa ,,naikaa.
pyllynreijässä ollut joika työnsi viimeiset työnnöt ja huokaisi voi vittu..ilmeisesti sai.
Pillussa tapahtui jotain,en tiedä mitä.
Polte kasvoi joka työnnöllä ja silmissäni musteni.
tärisin kuin horkassa,ja kuuli kuinka pojat sano että ei helvetti sillä tuli kusi..
Havahduin siihen kun yksi pyyhki pyllyäni pyyhkeellä ja toinen sanoi allani että voisitko nousta jo.
Vapisein jaloin nousin ja tunsin kuinka jalkani melkin pettivät,lysähdin jalat leviällä sänkyyn.
Pillusta valui siemeniä ihan norona kun kokeilin sitä sormellani.
Yksi pojista otti kännyn takkinsa taskusta ja otti innokaana kuvia pillustani..pliis ei sitte kasvoja kuviin.
Kuvia otettiin useaankin otteeseen.
Poikien iltaloma alkoi olla lopullaan ,ja sovimme että perjantaina kun pojat pääsee lomille ja minun koulutus loppuu se jaatkuu sitte perjantai iltana jossain.
Vaihdoimme kännykkä numeroita että voisimme sopia tarkemmin päivien aikana.
Seuraaana päivänä sain multimediaviestin kännyyn että onko kipeänä?Kuvassa oli punainen pillu mistä valui siemeniäkuin pienessä purossa.
Pari päivää meni kuin siiillä ,odotellessa perjantai iltaa.
Niin siinä aan käi etten jaksanut perjantai iltana ajaa kotiin vaan jäin lepäämään vielä hotelliin.
Sen verran voin kertoa että oli lauantaina vaikeaa käydä veskissä,oli sen erran pylly kipeä.
Ja ihan onnistunut oli paikkakin ,ei olisi nimittäin onnistuut hotellissa sen verran äänekästä oli touhu.

3

12827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opetele kirjoittamaan!

      Voi kun siellä koulutuksessa opetettaisiin ihmisiä kirjoittamaan. Aivan hirveitä "luki" virheitä

      • northern light

        Ei siis ihme, jos on vähän virheitä:)


      • Obe
        northern light kirjoitti:

        Ei siis ihme, jos on vähän virheitä:)

        On se kivaa että äidinkielen opettajatkin käyvät täällä lukemassa kirjoituksia.Pikkaisen komeet ja karstat pöllyää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe