hyvää päivää vaan kaikille.
minun laajakaistani (DNA ja thomsonin modeemi) pätkii.
operaattorin asentajan pitäisi tulla ensi viikolla käymään, mutta kun minä en ole ensi viikolla paikalla niin turhaa hänen on tulla.
te viisaat täällä keskustelussa niin antakaas nyt jotain vihjeitä minulle että miten pystyn itse saamaan tämän pätkimisen kuriin?
miksi minun netti pätkii?
7
917
Vastaukset
- liittymää.......
helpoin konsti.
itselläni ollu melkein vuoden sonera, eikä ole pätkinyt kertaakaan.
pari kertaa on ollut katkos, mikä on korjattu n tunnissa.
minusta aika hyvin siihen nähden, että on ollut monenmoista liittymää, mitä oon vaihtanut, kun on hermo palanut toimimattomuuteen.- saviola
ADSL puolella liittymän vaihto olisi auttanut sillä olisi päässyt eri linjaan, mutta kaapeli puolella ei auta mikä liittymä on kyseessä sillä sama kaapeli se on jokaisella operaattorilla.
taidan siirtyä langattomaan tekniikkaan (digita) - veijalainen
saviola kirjoitti:
ADSL puolella liittymän vaihto olisi auttanut sillä olisi päässyt eri linjaan, mutta kaapeli puolella ei auta mikä liittymä on kyseessä sillä sama kaapeli se on jokaisella operaattorilla.
taidan siirtyä langattomaan tekniikkaan (digita)langattomaan tekniikkaan kannattaa siirtyä vain silloin jos haluaa käyttää nettiä paikassa jossa ei voi muuten sitä käyttää. esim: paikka jossa ei ole puhelinkaapelia.
littymän vaihto on raskasta ja epämukavaa kaikille,pidä nyt vaan kiinni siitä DNA:sta ja selvitä se ongelma.
vaihda ensin vaikka kaapelin johto tai varmista että välikappale saa varmasti antennilta singnaalia. - saviola
veijalainen kirjoitti:
langattomaan tekniikkaan kannattaa siirtyä vain silloin jos haluaa käyttää nettiä paikassa jossa ei voi muuten sitä käyttää. esim: paikka jossa ei ole puhelinkaapelia.
littymän vaihto on raskasta ja epämukavaa kaikille,pidä nyt vaan kiinni siitä DNA:sta ja selvitä se ongelma.
vaihda ensin vaikka kaapelin johto tai varmista että välikappale saa varmasti antennilta singnaalia.operaattoria en tule vaihtamaan ikinä. DNA on kuulemani mukaan paras. tosin digitan langaton internet yhteys on myös DNA:n.
minulla on tässä nyt paksu kymmenen metrin antenni kaapeli jonka vaihdan ja varmistan myös "puristimella" että välikaapeli on varmasti kiinni pistokkeessa. - sonera UP
saviola kirjoitti:
operaattoria en tule vaihtamaan ikinä. DNA on kuulemani mukaan paras. tosin digitan langaton internet yhteys on myös DNA:n.
minulla on tässä nyt paksu kymmenen metrin antenni kaapeli jonka vaihdan ja varmistan myös "puristimella" että välikaapeli on varmasti kiinni pistokkeessa.eräällä tuttavallani on digitan yhteys DNA:n kautta ja ei pätki sitten laisinkaan.
minkälainen laite on puristin?
minä sähköalan erikoismiehenä en tiedä mitään puristimia joilla tuetaan välikaapeleita. kertoisitko hieman tarkemmin?
- kerrostalossa
niin sen korjaajan pitäisi päästä mittaaman koko talon liitännät,hän kyllä löytää vian 100%:sesti ja oletko käynyt testauttamassa modeemisi operaattorilla?kaapeliliittymät ovat kyllä yhtä hyviä jos ei parempiakin liittymiä ja toimivat kyllä jos talon kaapelointi on muuten kunnossa siis jos esim kaapeli kiertää muiden asunnoista niin siellä pitää olla johdot ja rasiat kunnossa.
- Anonyymi
Odota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862