oli asiallinen kirjotus jarista ja katrista huomasin kaupassa käydessäni =)
oli pakko ostaa se seura lehti tänään
=)
huomasitteko katrista ja jarista oli seurassa
9
973
Vastaukset
- anskuliini
ostin kanssa sen lehen onhan siinä meijän ihana kunkku
katri ja jari osaa esiintyä yhessä hyvin!
oli heti pakko lukia se seura=) kun kyseessä oli iki ihana jarimme siinä.Erittäin hyvin onnistunut kuva Jarista uusimmassa Anna lehden annakka sivulla otettu kummien keilatapahtumassa.
Kummien sivulla myös kuvia
http://www.kummit.com/index.php?id=172
- lelli
nyt meitä lellitään. uudessa Avussa aivan mahtavia kuvia ja mukava juttu. monta sivua . ostakaa!
- mahtavaa upeetaa
eiku kauppaan heti kulta veijarista saa lukia juttua ihanaa jari on ihana!
- anskuliini
joka paikassa siis myös=)
- brunetti28
joo meidän kunkusta on kyllä aina niin ihania kuvia miten se onkin niin komeen näköinen :D
- anskuliini
brunetti28 kirjoitti:
joo meidän kunkusta on kyllä aina niin ihania kuvia miten se onkin niin komeen näköinen :D
sanoppas se se vaan on niin söde =)
- ursula jaffa
Ketä ovat Katri ja Jari??Siis ,aika on mennyt jo.
- 0000000
jossette tiä ni se on voi voi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039