oli asiallinen kirjotus jarista ja katrista huomasin kaupassa käydessäni =)
oli pakko ostaa se seura lehti tänään
=)
huomasitteko katrista ja jarista oli seurassa
9
945
Vastaukset
- anskuliini
ostin kanssa sen lehen onhan siinä meijän ihana kunkku
katri ja jari osaa esiintyä yhessä hyvin!
oli heti pakko lukia se seura=) kun kyseessä oli iki ihana jarimme siinä.Erittäin hyvin onnistunut kuva Jarista uusimmassa Anna lehden annakka sivulla otettu kummien keilatapahtumassa.
Kummien sivulla myös kuvia
http://www.kummit.com/index.php?id=172
- lelli
nyt meitä lellitään. uudessa Avussa aivan mahtavia kuvia ja mukava juttu. monta sivua . ostakaa!
- mahtavaa upeetaa
eiku kauppaan heti kulta veijarista saa lukia juttua ihanaa jari on ihana!
- anskuliini
joka paikassa siis myös=)
- brunetti28
joo meidän kunkusta on kyllä aina niin ihania kuvia miten se onkin niin komeen näköinen :D
- anskuliini
brunetti28 kirjoitti:
joo meidän kunkusta on kyllä aina niin ihania kuvia miten se onkin niin komeen näköinen :D
sanoppas se se vaan on niin söde =)
- ursula jaffa
Ketä ovat Katri ja Jari??Siis ,aika on mennyt jo.
- 0000000
jossette tiä ni se on voi voi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221925Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801035Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46845
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42774