Mikä se reikä selässä

oikein on?

5

2136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lea*****

Kyseinen anatominen yksityiskohta ei suinkaan ole reikä - se voi ehkä näyttää siltä, mutta ei mene läpi. Tässä kohdassa eksoskeleton (ulkoinen tukiranka) muodostaa sisällepäin ulokkeen, johon mm. kiinnittyy lihaksia.

Ihmisilläkin on luissaan erilaisia harjanteita, joihin lihakset kiinnittyvät.

• hanna

suloisia?????!!!!!!! ei hirvittävämpää oliota ole ja sä sanot että suloinen!!!! en millään nyt voi käsittää,,,, voisitko mitenkään perustella? ja miksi usein aika monet ihmiset kammoksuvat niitä (miehet ja naiset) vai onks se niin kun et itse pelkää niitä niin voit olla jotenkin ylpeä itsestäsi! mutta toi "suloisia" menee kyllä niin överiksi että olisi mukava jos vastaisit?!!!!ps.elämä olisi paljon helpompaa jos ei tätä järjetöntä!!!! pelkoa olisi!!! miten siitä pääsisi eroon???? kokemuksia!!

• söpöjä

on ne vaan niin suloisia.
        eli, selitä miksi jotkut pitää kissanpentua suloisena, (minäkin) karvainen ja pieni, niin on nuo hämyritkin pieniä ja karvaisia. kauniita ja suloisia,

"mutta toi "suloisia" menee kyllä niin överiksi"

-ei mene överiksi.

eräs eläinkauppias pääsi hämähäkki kammosta eroon puuhastelemalla hämyjen parissa.

• Kirjoja

Itsekin edelleen pelkään jonkin verran hämähäkkejä koska pienenä lapsena onnistuin juoksentelemaan metsässä useiden ristilukkien verkkojen läpi. Ja hämähäkkejä siis vilisti naamallani.
        Itselläni auttoi kun luin pari kirjaa hämähäkeistä joissa kerrotaan niiden biologiasta, käytöksestä ym. Siinä sai vähän suhteellisuuden tajuakin, eihän ne ole muuta kuin yleensä pieniä selkärangattomia jotka eivät mahda ihmiselle mitään. Ja lisäksi kiehtovan erikoisia.
        Pieniä seeprahyppijöitä, sellaisia joita elää seinillä ja kallioilla, minäkin olen pitänyt aina söpöinä. Ne ovat veikeitä kun ne katselevat ympärilleen.

• Spindelman.

Se ampuu myrkkynuolia siitä reiästä, semmonen kun osuu persuksiin niin ai että...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22