Mikä se reikä selässä

oikein on?

5

1846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lea*****

      Kyseinen anatominen yksityiskohta ei suinkaan ole reikä - se voi ehkä näyttää siltä, mutta ei mene läpi. Tässä kohdassa eksoskeleton (ulkoinen tukiranka) muodostaa sisällepäin ulokkeen, johon mm. kiinnittyy lihaksia.

      Ihmisilläkin on luissaan erilaisia harjanteita, joihin lihakset kiinnittyvät.

    • hanna

      suloisia?????!!!!!!! ei hirvittävämpää oliota ole ja sä sanot että suloinen!!!! en millään nyt voi käsittää,,,, voisitko mitenkään perustella? ja miksi usein aika monet ihmiset kammoksuvat niitä (miehet ja naiset) vai onks se niin kun et itse pelkää niitä niin voit olla jotenkin ylpeä itsestäsi! mutta toi "suloisia" menee kyllä niin överiksi että olisi mukava jos vastaisit?!!!!ps.elämä olisi paljon helpompaa jos ei tätä järjetöntä!!!! pelkoa olisi!!! miten siitä pääsisi eroon???? kokemuksia!!

      • söpöjä

        on ne vaan niin suloisia.
        eli, selitä miksi jotkut pitää kissanpentua suloisena, (minäkin) karvainen ja pieni, niin on nuo hämyritkin pieniä ja karvaisia. kauniita ja suloisia,

        "mutta toi "suloisia" menee kyllä niin överiksi"

        -ei mene överiksi.

        eräs eläinkauppias pääsi hämähäkki kammosta eroon puuhastelemalla hämyjen parissa.


      • Kirjoja

        Itsekin edelleen pelkään jonkin verran hämähäkkejä koska pienenä lapsena onnistuin juoksentelemaan metsässä useiden ristilukkien verkkojen läpi. Ja hämähäkkejä siis vilisti naamallani.
        Itselläni auttoi kun luin pari kirjaa hämähäkeistä joissa kerrotaan niiden biologiasta, käytöksestä ym. Siinä sai vähän suhteellisuuden tajuakin, eihän ne ole muuta kuin yleensä pieniä selkärangattomia jotka eivät mahda ihmiselle mitään. Ja lisäksi kiehtovan erikoisia.
        Pieniä seeprahyppijöitä, sellaisia joita elää seinillä ja kallioilla, minäkin olen pitänyt aina söpöinä. Ne ovat veikeitä kun ne katselevat ympärilleen.


    • Spindelman.

      Se ampuu myrkkynuolia siitä reiästä, semmonen kun osuu persuksiin niin ai että...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe