Mikä se reikä selässä

oikein on?

5

2099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lea*****

Kyseinen anatominen yksityiskohta ei suinkaan ole reikä - se voi ehkä näyttää siltä, mutta ei mene läpi. Tässä kohdassa eksoskeleton (ulkoinen tukiranka) muodostaa sisällepäin ulokkeen, johon mm. kiinnittyy lihaksia.

Ihmisilläkin on luissaan erilaisia harjanteita, joihin lihakset kiinnittyvät.

• hanna

suloisia?????!!!!!!! ei hirvittävämpää oliota ole ja sä sanot että suloinen!!!! en millään nyt voi käsittää,,,, voisitko mitenkään perustella? ja miksi usein aika monet ihmiset kammoksuvat niitä (miehet ja naiset) vai onks se niin kun et itse pelkää niitä niin voit olla jotenkin ylpeä itsestäsi! mutta toi "suloisia" menee kyllä niin överiksi että olisi mukava jos vastaisit?!!!!ps.elämä olisi paljon helpompaa jos ei tätä järjetöntä!!!! pelkoa olisi!!! miten siitä pääsisi eroon???? kokemuksia!!

• söpöjä

on ne vaan niin suloisia.
        eli, selitä miksi jotkut pitää kissanpentua suloisena, (minäkin) karvainen ja pieni, niin on nuo hämyritkin pieniä ja karvaisia. kauniita ja suloisia,

"mutta toi "suloisia" menee kyllä niin överiksi"

-ei mene överiksi.

eräs eläinkauppias pääsi hämähäkki kammosta eroon puuhastelemalla hämyjen parissa.

• Kirjoja

Itsekin edelleen pelkään jonkin verran hämähäkkejä koska pienenä lapsena onnistuin juoksentelemaan metsässä useiden ristilukkien verkkojen läpi. Ja hämähäkkejä siis vilisti naamallani.
        Itselläni auttoi kun luin pari kirjaa hämähäkeistä joissa kerrotaan niiden biologiasta, käytöksestä ym. Siinä sai vähän suhteellisuuden tajuakin, eihän ne ole muuta kuin yleensä pieniä selkärangattomia jotka eivät mahda ihmiselle mitään. Ja lisäksi kiehtovan erikoisia.
        Pieniä seeprahyppijöitä, sellaisia joita elää seinillä ja kallioilla, minäkin olen pitänyt aina söpöinä. Ne ovat veikeitä kun ne katselevat ympärilleen.

• Spindelman.

Se ampuu myrkkynuolia siitä reiästä, semmonen kun osuu persuksiin niin ai että...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe