Onko kenelläkään kokemusta Ikean Sniglar-hoitopöydästä? Minkälainen on käytössä?
Entäs ylipäätään, oletteko hankkimassa jonkunlaista hoitopöytää vai onko teillä vaipanvaihtoon joku muu keino..
Olen huomannut, että jotkut hoitopöydät on aika lyhyitä..kauankohan vauva niihin mahtuu..?
Hoitopöytä
7
4774
Vastaukset
- 4:n äiti
Meillä ei ole kokemusta minkäänlaisesta hoitopöydästä, joten en osaa vastata ensimmäiseen kysymykseesi. Mutta toiseen vastaan, että meillä on vaihdettu neljän lapsen vaipat sängyn päällä. Moni on ihmetellyt, eikö minulla kipeydy selkä, mutta ei. Olen istunut sängyllä vauvan vieressä kun olen vaihtanut vaippaa. Kuopuksen synnytyksen jälkeen tosin minulla oli niin kipeät peräpukamat, etten voinut pariin päivään istua käytännössä ollenkaan, joten isyyslomalainen vaihtoi vaipat. Kun isän loma loppui oli peffani jo siinä kunnossa että pystyin istumaan hyvin vaipanvaihdon ajan ja muutenkin.
- veitikka 1
me ostettin just toi hoitopöytä ja samaa sarjaa oleva pinnasänky.Mutta ei vielä käytössä kun vauvan pitäis syntyä joulukuussa:Mutta näyttävät kivoilta ja tuntuvat tukevilta.Ja jo selänkin takia mulla pakko olla tollainen hoitopöytä.Ja olivat molemmat vielä tosi halpojakin.Oisin tykännyt myös Stokken mallistosta,mutta ei sit raskittu maksaa n.500 e pelkästä sängystä.Tyytyväinen noihin!!
- äityliini vaan
vaihtaa vaipat on pesukoneen päällä olevalla hoitoalustalla. Mietin kanssa ensin ostaa hoitopöydän lastenhuoneeseen, mutta sitten mies ehdotti, että laitettaisko kylppäriin kun siellä on vesipiste lähellä jne. Sanoin, että kun kaikilla muillakin on, niin kait meilläkin pitää olla hoitopöytä vaavin huoneessa. Ja kakan marjat!
Mies oli oikeassa. Kuinka kätevä on kylppärissä vaihtaa vaipat, kun vieressä vesipiste, vaipparoskis ja hyllyt, joissa tilaa vaipoille, vaatteille, puklupyyhkeille, pyyhkeille ja lavuaarin vieressä tilaa rasvoille, peppupyyhkeille jne. Ja kun niitä vahinkojakin sattuu, kun vaippaa ottaa pois eli tuleekin pissit tai kakat, niin helppo on siitä suihkutella puhtaaksi. Olis paljon hankalampaa puhdistella parkettia! Ja ennen kaikkea juosta vauvan kanssa ympäri taloa. Meillä on myös toinen hoitopöytä kodinhoitohuoneessa/eteistilassa, jossa on vauvan vaatteet. Siihen voi pukea ja riisua esim. ulkovaatteet tai jos vaan haluaa vaihtaa muuta ylle eikä tartte vaippaa vaihtaa.- maami
Meillä pesutorni ja ahdas kuuma kylppäri, ei onnistu
siellä. Sängynpäällä ei ole hyvä kun selkä väsyy.
Siispä hoitopöytä on meille se paras ratkaisu. Tavarat ovat samassa paikkaa ja selälle sopiva.
Meillä on ikean tollanen halpa hoitopöytä ja vieressä vanha lipasto. Lapsen pöydälle mahtuminen riippuu aivan kasvuvauhdista, yksi kasvaa ulos nopeasti ja toinen mahtuu vielä 1v makaamaan. Vanhemmallekin lapselle olen hoitopöytää käyttänyt esim lääkitessä jne kun on sopivalla korkeudella käsitellä. Meidän pöytä on sellainen että sitä voidaan käyttää lapsen jälkeen muihin tarkoituksiin. - pampelo
meille tulee myös kylppäriin hoitoalusta pesukoneen päälle.
mitäs sillä hoitopöydällä tekee vaippakauden jälkeen? jos joku erillinen on saatava niin eikös kannattaisi ostaa ihan peruslipasto ja sen päälle hoitoalusta. lipasto on ihan hyödyllinen myöhemminkin.
- toinen tulossa
Meillä on sellainen Ikean Sniglar- hoitopöytä ja ihan toimiva oli ainakin tuon esikoisen kohdalla. Aion käyttää myös toisen lapsen kanssa.
Muistaakseni käytettiin hoitopöytää johonkin suurinpiirtein 10 kk ikään, mutta sen jälkeen hoidin vaipanvaihdon sohvalla tai sängyllä ihan käytännön syistä. Poika nimittäin alkoi siinä vaiheessa olla niin liikkuvaa sorttia, ettei pöytä enää riittänyt :) - arvostelut
Suosittelen ehdottomasti sniglar pöytää, se on saanut ruotsissa arvosteluissa paljon paremmat kun kalliit hoitopöydät, se on tosi tukeva ja tilava. Eihän siinä tosin lokerikoita ole johon voisi vaipat ja muut tavarat laittaa säilytykseen, mutta sitten kannattaa ostaa ikealta myös ihan siihen tarkotukseen valmistettuja säilytys laatikoita jotka tulee roikkumana pöytään. Sama myös sniglar sängyllä, se on saanut hyvät arvostelut, käytiin just miehen kanssa ostamassa se:) vielä pitäisi kasata, siskolla on sniglar pöytä ja sänky, ja molemmat on kyllä tosi hyviä. Että tässä ei päde se että halvempi olisi huonompi laatuinen :)Ja vielä sopii hyvin makkariin lähelle vauvan sänkyä, ei tarvitse yöllä lähteä montaa kertaa vessaan vaihtamaan vaippoja jos ei sängyn päällä halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078