On mulla 264 lahot ovet ja helmat myös. Olis tarkoitus laittaa kuntoon. Samanikäisissä alkaa ovet oleen jo lopussa, joten on katseltava uudempia. Jos on kellään kokemusta tai tietoa minkä 240 vuosimallin ovet vielä käy saranoille sekä lukko ja tykötarpeet vanhoista, niin ei tarvisi tuhlata €:ja turhaan. Mistä sais istuvat helmapelli?
264 -80 ovet
2
459
Vastaukset
- volvo_puranen
Mene tällle sivulle http://www.motonet.fi/ Valitse Volvo mallisarja 240 ja ala surfailemaan.
Peltiosaa löytyy jos sen puutetta on .Pohja jos huonossa kunnossa kannattaa varmaakin pohjassa olevat pellit hitsata kuntoon että kynnyskoteloista tulee hyvät .Itsellä tehtiin niin että peltisepppa muotoili pohjapellit ja tuli tosi hyvä vaikka itse sen sanonkin.Ovista sen verrran varmaakin saman ajanjakson Volvon ovet on vaihtoehtoisia keskenäään ,katsomallla nekin selviää.Mutta 27 vuotiaita peltiosia niiin alkavaa ruostettta on kaikissa ovissa.- 264 GLE
Kiitos vinkistä. Edellinen vastineeni hävis jonnekin samaan paikkaan kun volvoni ovien alaosat.
Pitää tutkailla vielä myyntilmoituksia. ja etsiä huonoista parhaat, ja sitten kovaa työtä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966