SAS on saanut monia huomautuksia
A340 koneiden huoltojen laiminlyönnistä.
Nytten näkyy Dash-koneet ruostuvan käsiin.
Ei taida niidenkään huollot olla kunnossa.
Sas koneet hajoaa käsiin
5
513
Vastaukset
- Klkala
Kyllä Dash koneiden ongelma taitaa pikemminkin olla kokeen tyyppivika. SAS vaatii koneiden kanadalaiselta valmistajalta korvauksia. Myös Lufthansan tytäryhtiöllä on ollut ongelmia ko. konetyypin laskutelineiden kanssa.
- Aliisa :X
Ai sinäkö se tiedät, miten niitä huolletaan? Ja samalla kerrot, että Finnairin huolto on maailman parasta.
Ei ei, nämä Flightforumin teinit voivat painua takaisin sinne foorumillensa.
Sinänsä oli oikein rattoisaa lukea taas ketjua, jossa oli kuvia Finnairin romutuskunnossa olevasta MD-11:sta, jossa oli jotain naiiveja joulupukkitarroja. Kommentit oli tietenkin "on se niin komea aah" ja kommentoijien ikä keskimäärin 15v.- pikkupoika...
Ottamatta kenekään huoltotoimintaa mitenkään huomioon, niin mitä sinulla Aliisa on Finnairia vastaan? Miksi näet sen tuollaisena "mörkönä"? Kiitos jo etukäteen asiallisesta vastauksestasi.
(Selvyydeksi: minulla ei ole mitään esim. SASsia vastaan)
- ..............................
SAS:lla on koneet vanhoja p####ja,hyvä että kuulee omaa ääntään koneessa!
- Näkisittepä MD:n ohjaamon
on kuin Kivisitä ja Sorasista. (Ja nyt odotellaan "ammattilentäjien ja "oikean pilotin" kommentteja suu jo valmiiksi muikeana.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25245482Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3911300Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21910936Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389755Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858568Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2636610Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03240Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302279- 401912
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261580