HärkäM ja KaurisN

sisukasN

Ihmettelen syvästi voiko näistä tulla koskaan tasa-vertoinen pari?

4

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkä kauris

kamppailua ja oman paikan etsimistä suhteessa (kumpi nyt pomottaa ja ketä). Mutta molempien tunteet ovat syviä ja vakaita joten aivan erinomainen pari. Omien kokemuksieni mukaan molemmat merkit tarvivatkin suhteessa pientä köydenvetoa. Härkään ei aina iske se sisälleen kaiken jättävä, kiltti persoona, arvostaa että asiat sanotaan kuin ne ovat, ja härkä myös itsekin sanoo mitä mieltä on. Eikä kauris pahemmin hätkähdä härän ajoittaisista tunnekuohuista joissa suusta lentää ties mitä. Loistava pari!

• kN76

menossa on jo toinen vastaava yhdistelmä, eka kesti kymmenen vuotta suhtkoht sujuvasti ja tämä nykyinen vaikuttaa yhtä lupaavalta, vaikka tyyppi on aika paljon erilainen kuin eka härkäni.. sinkkuvuosienikin äijätapauksia muistellessa useat parhaat muistot härkämiesten kans koettuja :) kyllä toimii! asenne on ainakin tämä...!

• KORKEELLA

VOI EI kokemukset HÄRÄNsarvista no jaa PÄSSIKIN on PÄSSI suurempi työ kääntää.

• Kyllä toimii

Meillä ainakin homma toimii kun junan vessa:)
      Itse olen härkä ja tyttöystäväni kauris tietysti välillä ollaan sukset ristissä ja pahasti mutta aina niistä ollaan selvitty.Ainoan pahan piirteen kauriissani olen huomannut ja se on se että hänellä on kauhea tarve tehdä minut mustasukkaiseksi itse otan välillä sen aika raskaasti(kerran petettynä).Mutta ei muutakun tsemppiä.Me härät olemme luotettavia itse en pystyisi ikinä pettämään omaa rakasta ja lisäksi rakastamme nautintoja kaikilla aisteilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      88
      3445
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3053
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2952
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2803
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2618
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      49
      2608
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2379
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2251
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe