Ahdistaa ja pakko päästä pois?

counting no more

pidän aivan älyttömästi yhdestä miehestä ja hän on kalat.(Itse rapunainen.) Ollaan tavallaan yhdessä jo. Kerran minua rupeasi ahdistamaan ja teki mieli karata tämän hoivasta ja sylistä. Kun hän suuteli ensi kerran en osannut vastata tähän juuri ollenkaan. Olo on nytkin aivan epävarma ja tekisi mieli pysytellä vain piilossa ja kaukana tästä.
Mistä tämä johtuu? enkö ole valmis ollenkaan seurustelemaan vai olenko vain tällainen että karkaan aina rakkautta? en haluaisi satuttaa tätä henkilöä mitenkään.
Apua.

7

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oman tiesi kulkija joka

      rakastaa tällä hetkellä vain vapautta? ehkä et halua tulla teljetyksi kenellekkään ennenkuin itseltäsi tuntuu siltä. Tuo on aika kipeä tilanne, myönnän sillä itsellä oli melko samanlainen tapaus.
      Uskon kyllä että teet oikean päätöksen, uskot vaa itseesi etkä kehenkää muuhun.

    • rapuihin pettynyt

      ravut kyllä tunnutte tekevän siis pakenevan rakkautta; ensin ollaan niin satasella mukana ja ihan yht´äkkiä vetäydytte kuoreenne, hmph!

      Älkää leikkikö ihmisten tunteilla tai pitäkää ne omana tietonanne ennenkuin olette IHAN VARMOJA mitä haluatte, saksiniekat.

      • hän leikkii tunteilla?

        ravut eivät leiki tunteilla. Voi olla että rapusi on todennut että olet vääränlaista seuraa ja lähtenyt sua karkuun. ei me ravut kauheita olla. Varovaisia ja hitaita etenemään joten en ihmettele jos tuolla tylleröllä on hankalaa miehen kanssa jos hän säikähtää :/
        Ihan vaan hyvällä, mutta jos mietit asian laitaa uudestaan etkä tulevaisuudessa ajattele rapuihin koskea jos yksi vaivainen rapu sattui pakenemaan kohdallasi rakkautta. Ei kaikki ravut ole sellaisia; se luonne katsos kultaseni, se luonne, ei se horoskooppi.

        -rapumies-


      • belliina_69
        hän leikkii tunteilla? kirjoitti:

        ravut eivät leiki tunteilla. Voi olla että rapusi on todennut että olet vääränlaista seuraa ja lähtenyt sua karkuun. ei me ravut kauheita olla. Varovaisia ja hitaita etenemään joten en ihmettele jos tuolla tylleröllä on hankalaa miehen kanssa jos hän säikähtää :/
        Ihan vaan hyvällä, mutta jos mietit asian laitaa uudestaan etkä tulevaisuudessa ajattele rapuihin koskea jos yksi vaivainen rapu sattui pakenemaan kohdallasi rakkautta. Ei kaikki ravut ole sellaisia; se luonne katsos kultaseni, se luonne, ei se horoskooppi.

        -rapumies-

        Mulle myös on käynyt noin. Rapumies yhtäkkiä vetäytyi eikä pystynyt kertomaan miksi, juuri kun tunteet alkoi syventyä. Olin aivan rikki. Luulin että hän oli mulle tarkoitettu. Loukkaannuin sydänjuuriani myöten ja käskin sen pysyä poissa elämästäni jos ei kerran tiennyt mitä halusi...Pitkä aika on jo kulunut mut silti se vaan välillä ottaa yhteyttä.En tiedä miks....?En ymmärrä mitä sen miehen päässä liikkuu...Jos rapumiehillä täällä on jotain kommenteeja niin ois ihan kiva kuulla.


      • rapumiehenä
        belliina_69 kirjoitti:

        Mulle myös on käynyt noin. Rapumies yhtäkkiä vetäytyi eikä pystynyt kertomaan miksi, juuri kun tunteet alkoi syventyä. Olin aivan rikki. Luulin että hän oli mulle tarkoitettu. Loukkaannuin sydänjuuriani myöten ja käskin sen pysyä poissa elämästäni jos ei kerran tiennyt mitä halusi...Pitkä aika on jo kulunut mut silti se vaan välillä ottaa yhteyttä.En tiedä miks....?En ymmärrä mitä sen miehen päässä liikkuu...Jos rapumiehillä täällä on jotain kommenteeja niin ois ihan kiva kuulla.

        käyttäydyn noin jos toinen on loukannut. Liian helposti ajattelen että toinen tietää loukanneensa, ja tarvitsen sitten aikaa ja rauhaa miettiä asioita.
        Helposti silti lepyn. Kyllä tämä sinun rapu pitää sinusta, ei muuten ottais yhteyttä. Kysy häneltä itseltään mitä hän tuntee ja haluaa. Ehkä hän odottaa sitä sinulta? Ravut on herkkiä, mutta hyväsydämisiä ja lojaaleja.


      • belliina_69
        rapumiehenä kirjoitti:

        käyttäydyn noin jos toinen on loukannut. Liian helposti ajattelen että toinen tietää loukanneensa, ja tarvitsen sitten aikaa ja rauhaa miettiä asioita.
        Helposti silti lepyn. Kyllä tämä sinun rapu pitää sinusta, ei muuten ottais yhteyttä. Kysy häneltä itseltään mitä hän tuntee ja haluaa. Ehkä hän odottaa sitä sinulta? Ravut on herkkiä, mutta hyväsydämisiä ja lojaaleja.

        En ole häntä loukannut, se on varmaa....Päin vastoin, hän loukkas mua tosi pahasti ja myös tietää sen. Ja kyllä mä tiedän et hän pitää musta, tää koko tilanne on vaan niin monimutkainen...Mun on vaikea ymmärtää, mitä varten piti vetäytyä ja sanoa asioita jotka satuttavat jos kuitenkin välittää eikä halua toista unohtaa...Ja jos on jossain vaiheessa tajunnutkin tehneensä virheen, miksei tehnyt asian eteen mitään...On kyllä omituisin ja vaikein mies jonka olen tavannut.Itsekin olen rapu, mutta silti mun on vaikeaa ymmärtää.....


      • miehet ja sen huomaa :/
        belliina_69 kirjoitti:

        En ole häntä loukannut, se on varmaa....Päin vastoin, hän loukkas mua tosi pahasti ja myös tietää sen. Ja kyllä mä tiedän et hän pitää musta, tää koko tilanne on vaan niin monimutkainen...Mun on vaikea ymmärtää, mitä varten piti vetäytyä ja sanoa asioita jotka satuttavat jos kuitenkin välittää eikä halua toista unohtaa...Ja jos on jossain vaiheessa tajunnutkin tehneensä virheen, miksei tehnyt asian eteen mitään...On kyllä omituisin ja vaikein mies jonka olen tavannut.Itsekin olen rapu, mutta silti mun on vaikeaa ymmärtää.....

        ymmärrän miltä susta tuntuu. Vuoristorataa ja pitäs sitte tietää mitä tekee. Ittelläin oli kaurismies ja samaa tilannetta.. Ehkä se ei horoskoopista ratkeekkaa jos ne jotkut miehet ilman horoskooppimerkkiä on tollasia?
        itte oon rapu. Nyt seurustelen rapumiehen kanssa eikä ole valittamista. Tuntuu hyvältä kun on joku samankaltainen. Mietin tässä että on se aika jännä että ihmiset juoksevat karkuun silloin kun he toteavat että ei tunnu hyvältä ja saavat toiselle käsityksen että tunteilla leikitään..
        Mutta eiköhä suurosa rapumiehistä ihan vaa oo sellasia et ne ei petä tai karkuu juokse. ravut on muutenki omastamielestäni merkitty omituisinpiin merkkeihin että ei tässä hätiä mitiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe