Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Whipukan ruoka

vastailkaash

Moikka kaikille!
Mitä suosittelette 9kk:den ikäiselle vipukka urokselle ruoaksi, mitä merkkiä?
Meidän koikkuliini syö ihan mitä vain ei ole nirso, mutta jostakin tulee ihottumaa mahan alle sekä ripulia.
Mistäköhän se mahtanee tulla?
Olen lukenut, että vehnä ainaskin voi olla huonoa koiralle.
Noita koiranruoka merkkejähän on ihan kauheesti enkä nyt si tiedä mikä olis hyvä.
Haluisin antaa mieluiten kuivaruokaa.
Koira on aktiivinen käy pitkiä lenkkejä, eli ruoassa tarvis olla energiaa paljon.

3

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wipukat

      syövät NutraNuggetsin normaaliaktiivisen koiranruokaa mutta merkkiä on saatavilla myös runsaampienergisempänä versiona aktiivisille koirille. Ei mitään ongelmia ole ollut, mahatkin ovat hyvässä kunnossa kun toisesta merkistä tähän pari vuotta sitten vaihdoin.

    • ....

      Meillä wipukka syö JahtiVahtia..hyväksi olen sen havainnut. Siirryttiin JahtiVahtiin keväällä bento kronesta, koska iho oireili: huulet ja silmät turpos ja turkki muutenkin kutisi.Oireilu luultavasti johtui vehnästä meillä.Maha ja turkki on ainakin ollut hyvässä kunnossa nyt ja massaakin on tullut lisää. JahtiVahdista on saatavilla Energia ja Extra energia -"versiot" normaalin ja penturuuan lisäksi. JahtiVahti on lisäksi edullistakin alle 30 €/15kg. Omasta mielestäni laadukastakin ruokaa.

      • syödään

        Meidän 6kk wipu narttu on ollut luovutusiästään asti raakaruualla ja hyvin kasvaa ja kehittyy..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe