Aloin syömään n.kuukaus sitten Yasmin e-pillereitä. Ensimmäinen liuska loppuin 5 päivää sitten mutta menkkoja ei vaan näy. Kuinka nopeasti menkkojen pitäis tulla taukoviikolla?
Voinko olla raskaana, vaikka olen ottanu joka päivä pillerin samaan aikaan ja poikaystäväni ei ole lauennut sisääni?
Voiko menkat jäädä kokonaan pois e-pillereiden käytön aikana?
E-pillerit, menkat myöhässä?
2
749
Vastaukset
- vielä...
Muistelen, että ensimmäisen liuskan jälkeen kuukautisten alkua sai odotella vähän pisempään kuin sitten sen jälkeen. Tavallisesti minulla alkoi vuoto 4. tai 5. päivänä viimeisestä pilleristä. On myös mahdollista, että kuukautiset loppuvat kokonaan e-pillereitä käyttäessä, mutta ainakin minulla se on tapahtunut pikkuhiljaa, eikä heti ensimmäisestä pilleriliuskasta. Sekään ei kuitenkaan ole mitenkään vaarallista, ellei sitten ala limakalvotkin kuivaa tai tule jotain muuta oiretta samalla.
Ja raskaanakin tietysti voit olla, mistäpä sitä koskaan tietää...- une fille
itse olen syönyt yasmin pillereitä vuoden verran. välillä menkkoja joutuu hieman odottelemaan, jos on vaikka stressiä tai muuta. jospa tekisit raskaustestin varmuuden vuoksi, jotta saisit mielenrauhan :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60846
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688