onko päivillä paljonkin merkityksiä, samana vuonna ollaan vieläpä synnytty. tykkään miehestäni paljon, mutta joskus jutut menevät pahan kerran ristiin. tulevaisuutta, onko sitä?
Vastaukset 3
- sillä rapu ymmärtää toista ...
Ei päivillä ole merkitystä, ei edes sillä että olette samana vuonna syntyneitä. Jutut voivat mennä ristiin, mutta se vain kertoo et teidä suhde kehittyyy. Tulevaisuutta on jos siihen uskot!
selvitätte vaa asiallisesti ristiin menneet juttunne nii eiköhä se toimi. Itse oon muute syntynny 16.7 ^^
Mut, kyl se siitä. Sitä paitsi, elä luota pelkkii horoskooppeihi ku sen oma luonne ei välttämättä kuvaa ollenkaan horoskooppi merkkiä ku vasta ehkä kun se on joku 20-40 vuotias. Nouseva merkki nääs on olemassa ja se persoona joka ei merkkeihin kuulu ollenkaa
Tsemppiä beibi ;)- Nimetön
että olen myös syntynyt 15.7 ;o)
- minäkin olen
olen myös syntynyt 16.7 (m)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j841281- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga77790Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden245723Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35601- 46585
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80582- 37532
- 25522
- 28497