aivan sairasta

yrttitee

Ihan mahdotonta voittaa isoa turnausta. Noin sadasta MTT:stä paras sijoitus 4. Muutamasta edellisestä turnauksesta olen nyt tippunut puolessa välissä AINA kourassa AK tai AQ vastaan joku ässä-paska 75-25 prosenteilla. Itsellä stäkkiä semmonen 20 big blind, ja vastustajalla sitten juuri pikkuisen enemmän, eli ei mitään järkeä vihulla koolia. Ihan mahdoton menestyä, kun kuitenkin jossain vaiheessa mennään rumasti kolmeouttisella ohi. Kai ne vihut sitten vaan osaa pelata, ja minä en.

Ei varmaan tullut yllätyksenä, että pelipaikkana on se ihana Ongame.

Järjetöntä haaveilla turnausmenestyksestä, kukaan ei pärjää noissa muulla kuin vitunmoisella pullalla.

3

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mike matusow

vimeisessä isossa turnauksessa jonka pelaisin pafilla kiepuin keski vaiheilla käteen kk maksoin kaverin all in korotuksen joka laittoi rahansa keskelle alvariinsa(huom mustalaisen nimi)sehän näytti pontevasti 55 ja tietysti hävisin runner suoralle ongame sucks

• Näin meillä

Turnauksissa tarvitsee myöskin tuuria väkisinkin heitellään turnauksessa pari kertaa lanttia se vaan on niin. Itsekkään en ole kuin kaksi isompaa tänä vuonna voittanut 10 pöytä sijoituksia on tullut useita. En usko että nyt ihan sataa olisin niitä tänä vuonna pelannut tai voi ollakkin en ole pitänyt kirjaa.

Tuosta nyt voi tulkata sen verran että pelaat AK,AQ tyyppiset kädet suoraan all iniin pf ? ajattelin tuosta "vastustajan ei ole mitään järkeä callailla". Tuo ei ole noille käsille hyvä pelityyli ainakaan minun mielestä. Kandee muistaa että se AK,AQ on toki kova käsi mutta jos sulla on 20BB tä jäljellä ei sitä pelata pakoittamalla kaveria pf allariin. Allari pf nyt lähinnä kertoo että kaveri ei osaa pelata pf jälkeistä aikaa. Normaali pf 2,5-4xbb ja jatkobettiä osui tai ei. Turnauksissa betin suuruus ei suinkaan ole välttämättä tuo 4xbb koeta sitä 2,5bb se painostaa jo blindeja tarpeeksi ja antaa saman efektin kun 4xbb.

AK,AQ suora allari.... millä vastustaja yleensä maksaa ? jollakin parilla eikös vaan ja kaikkia niitä vastaan olet jo pf jäljessä hieman. Oikeastaan olet edellä ainoastaan niitä Ax käsiä kunnolla ja väkisin se x sieltä aina välillä myöskin osuu. Tuskin voit väittää että kaikista olet noin tippunut.

Noi pariouttiset vaan jää selkeämmin mieleen kuin muut kädet. Mutta AK,AQ pf allareilla kun sinulla ei kuitenkaan paniikkia ole on tippumisen kerjäämistä.

• ei all in

Tuo on totta. Monesti turnauksissa pitäisi pelata hienoisella riskilläkin floppipeliä, koska sillä kasataan niitä pelimerkkejä (ilmaiskortteja pitää toki välttää). Preflop allarit kertovat vain yleensä että kyseessä on jokin pieni pari tai AK/AQ/AJ tyyppinen käsi ja silloin monet maksavat hieman huonommillakin korteilla.

Joka tapauksessa vaikka pelaisi kuinka hyvin niin turnauksissa pitää olla myös onnea mukana. Pitää voittaa niitä ratkaisevia kolikonheittoja suuntaan jos toiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      76
      2625
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1626
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      72
      1401
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1375
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1295
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1183
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      157
      1174
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1069
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1068
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      72
      1067
    Aihe