nivuset(?)

-jalat alta-

en nyt ole aivan varma kutsutaanko näitä nivusiksi mutta siis se kohta missä jalat ovat kiinni,sisäreisien yläosa,häpykummun vieressä.(tunnen itseni todella tyhmäksi o: )

kuitenkin,nyt rv 37 täynnä ja välillä vihlaisee todella lujaa ja jalat meinää pettää alta.
Onko teillä tullut tälläisiä kipuja/vaivoja ja jos on niin millä viikolla,ennusteleeko synnytystä millään tavoin.Eivät ole osanneet nimittäin sanoa yhtään tuleeko aikasemmin,laskettuna vai meneekö yli.kuulemma niin epävarmaa,vauva lasketunut todella alas jo,kylkiluiden alla on tilaa paljon,viimeiset 7 viikkoa jo pää alaspäin keikkunut mahassa.Kuitenkaan supistuksia ym ei minulla ole muutamaa pientä lukuunottamatta ollut.
Jos jollakin on kokemuksia tälläisestä tilanteesta niin onko vinkkejä miten voisi ns vahvistaa ettei vihlaisukipuja ja kaatumisriskejä tulisi.
kuitenkin joka päivä tulee liikuttua koirankin kanssa.
kiitos kaikille

3

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marrasvauva 07

Mikä sattuma, itsellä juuri tänään oli ensimmäisen kerran samanlaisia tuntemuksia, että luulin tosiaan jalkojen menevän alta, kun vihlaisi niin pahasti oikeaan nivuseen. Itsellä myös rv 37 ja olen liikkunut vielä ihan aktiivisesti koiran kanssa joka päivä suht pitkiä metsälenkkejä, tosin rauhallisesti mutta kuitenkin. Itse ajattelin että nämä vihlaisut nivusissa on niitä että paikat alkavat pehmenemään ja avautumaan pikkuhiljaa, vaikka se ilkeetä tekeekin. Samaten häpykumpuun tekee vihlaisuja vähän väliä, vauva on jo asettunut alaspäin, joten poraa pientä päätänsä tuonne lantion väliin, auts :D

Kipeitä suppareita tulee jo jonkin verran, mutta lenkilläkin pysähtelen ja hengittelen, menevät ohitse kyllä.

Tsemppiä sinullekin :=)

• nivuset

ovat vaivanneet jo yki kuukauden päivät. viikkoja 37 täälläkin. Neljäs raskaus meneillään ja samat vaivat olleet kaikissa. Ei ole vaikuttanut syntymäajankohtaan. Valitettavasti vaiva menee ohi vasta synnytyksen jälkeen eikä minulla ainakaan ihan heti... Ei vaikuta syntymäajankohtaan.

• maami
        nivuset kirjoitti:

ovat vaivanneet jo yki kuukauden päivät. viikkoja 37 täälläkin. Neljäs raskaus meneillään ja samat vaivat olleet kaikissa. Ei ole vaikuttanut syntymäajankohtaan. Valitettavasti vaiva menee ohi vasta synnytyksen jälkeen eikä minulla ainakaan ihan heti... Ei vaikuta syntymäajankohtaan.

Samma här, viikkoja 39 ja nivuset ovat alkaneet oireilla uudella tavalla. Askeliaan saa varoa, viiltää yllättäen niin....jne...rutinaa ja napsetta.
        Supistelee enemmän ja vähemmän, viimeyönä taisi olla eka oikein kivulias suppari. Taitavat nämä jutut tosiaan kuulua lähenevään synnytykseen ja paikkojen
        viimevalmistautumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      185
      11391
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1841
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1785
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1443
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe