http://www.sabe.fi/airsoft/index.php?prodid=561&grpid=45
tekiskös tuollaisella mitään? onko luja, ym ym...
Winchester ilmakivääri
7
2119
Vastaukset
- vaan
jos meinaat niinkuin oikeesti ammuskella ilmakiväärillä, niin osta ihan kunnollisia patruunoita ampuva kivääri. Tuohan on tarkoitettu kuulille, joilla ei kyllä osu mihinkään.. no ehkä sihen kuuluisaan ladon seinään, mutta siihen se jääkin!! tuossa yks linkki--->http://www.eloranta.fi/Kiinteasivu.asp?KiinteaSivuID=1700&NakymaID=116
Muuten saattaa innostus lopahtaa ihan alkuunsa kun huonoilla vehkeillä rupee aloittelemaan..- sandels
Minulla on ollut ilmakivääri 7-vuotiaasta. Nyt minulla on ikää 13. Ajattelin vain että tekiskö tuommosella vipulukkosella mitään kun lähtö nopeudet on ilmapistoolin luokkaa. Sitten nuo "laatu ilmakot" maksaa taas yli 300e, missä kohtaa minä teen konkurssin. Olishan se kivaa paksautella tommosella vipulukkosella...
- sandels
sandels kirjoitti:
Minulla on ollut ilmakivääri 7-vuotiaasta. Nyt minulla on ikää 13. Ajattelin vain että tekiskö tuommosella vipulukkosella mitään kun lähtö nopeudet on ilmapistoolin luokkaa. Sitten nuo "laatu ilmakot" maksaa taas yli 300e, missä kohtaa minä teen konkurssin. Olishan se kivaa paksautella tommosella vipulukkosella...
Onko tuossa winchester:ssä "puu osat" puuta? Onko ase rakenteeltaan luja? Nitiseekö ja natiseeko? Onko miten tarkka? Onko kellään omakohtaisia kokemuksia aseesta?
- fennoman
sandels kirjoitti:
Onko tuossa winchester:ssä "puu osat" puuta? Onko ase rakenteeltaan luja? Nitiseekö ja natiseeko? Onko miten tarkka? Onko kellään omakohtaisia kokemuksia aseesta?
...muuta kuin että on hieno.Hupiammuntaan varmaan hauska,tarkkuuttahan tuollaisella ei kannata alkaa sen enempää kokeilemaan.Tölkin puhkontaan varmaankin oiva peli!
- sandels
fennoman kirjoitti:
...muuta kuin että on hieno.Hupiammuntaan varmaan hauska,tarkkuuttahan tuollaisella ei kannata alkaa sen enempää kokeilemaan.Tölkin puhkontaan varmaankin oiva peli!
Takapihalla tulee aika paljon ilmakoilla ammuttua (asun maalla). Saisipa ainakin huoneen seinälle komian koristeen. Itsekkin luulisin että kyllä tolla kaljatölkkiin osuisi/reijän tekisi.
- nyt vähintään
sandels kirjoitti:
Takapihalla tulee aika paljon ilmakoilla ammuttua (asun maalla). Saisipa ainakin huoneen seinälle komian koristeen. Itsekkin luulisin että kyllä tolla kaljatölkkiin osuisi/reijän tekisi.
sellanen jossa on toi lähtönopeus ainaki yli kahensaan. tai parempi vaihtoehto on oottaa kaks vuotta ja ostaa vaikka piekka (tai norsukivääri).
- se juuri
Juu tousta on ollut ihan hyvää palautetta ja itsekin olen ajatellut ostaa sen kun on hieman rutku ilkku tällä hetkellä ja olen lukenut että tuohon on laitettu 9 ohmin jousi josta irtoaa lähtönopeuksia sitten enemmänkin ja miinus tosiaan on nuo round ammukset joilla ei osu melkein minnekkään mutta kyllä ennemmin ostaisin tuon ja vaihtaisin jäykemmän jousen kuin maksaisin itseni kipeäksi "laadukkaammasta" ja tässä esimerkki: http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=ilmaaseet&pageOffset=&ID=2703
lähtönopeutta ei ole loppujenlopuksi edes kovin paljoa enempää ja lippaaseen menee vain 8 patia ja kaasut pitää maksa jotka ei kylläkään maksa paljoa (1€-2€/puteli riippuen paikasta) ja maksaa aika rutosti enemmän ja ei saa edes viritettyä. Toisinkuin jousella toimivaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316