tästäkin taas! Mitähän seuraavaksi keksisi?
Että kiitti vaan
4
1274
Vastaukset
- sä jouduit?
Ja vielä viikonlopun kunniaksi! Sen siitä saa, kun hyppää leijonan kanssa samaan sänkyyn!! Paistiksi joutuu. Omapa on vikasi, älä tuu tänne vali vali valittamaan. Oli tietenkin vielä ihanaakin? Viitsi edes odottaa vastausta, pöh!
- Capricorniina
ihania kavereita ja ystäviä kuten täällä palstalla aiemmin on mainittu. Huumorintajuisia, hauskoja, elämänmyönteisiä ja ainakin tämän kauriin mielestä vitsit eivät lopu leijonan kanssa vähiin. Leijonat antavat todella iloa elämään!
- kaurispaisti
Silmä silmästä ja hammas hampaasta -periaate pätee vieläkin, eikä aikuiset ole sen kummempia kuin lapset, pahempia sanoisin. Kostetaan, jos mahdollista, mutta vaan kovemmin panoksin. No, sitähän tämä elämä on, ja kaikki siihen joskus lankeaa. Mutta kenellekään siitä ei tule hyvä mieli. Kuitenkin "Onni on (kuin) parfyymi, ei sitä voi roiskia toisten päälle saamatta muutamaa pisaraa itseensä." (William Shakespeare.)
- mörkökauris
noita "huonoja" päiviä, jolloin vetäydytään kammioon ja surkutellaan itseään, mutta aina ne siitä ohi menee, voin sanoa näin mörkönä, että ei syytä huoleen. Jos on itse hyvällä tuulella, ei sitä toisten kostot paljon heilauta, siitä vaan. Lippu korkealle vaan ja kiviaidat kumoon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865