Alku huuma on jo mennyt niin joutuu muutaman kerran
feikkaamaan orkkunsa tyttöystävalle kun se ei jaksa kiinnostaa enää mut tyttö on mukavaa ja en halua siitä eroon mitä mä teen?
Neuvoa tarvitaan
3
1180
Vastaukset 3
- mamoleipoo
tota noin, tota noin sanos Turkan Jorkka.
- homo
???? kun ei pillu kiinnosta.
- ärsyyntynyt
ihan kiva että tälläisiä kyselet jos häiritsee, mutta onkohan käyny pienessä mielessäkään että kannattais jutella muijas kanssa näistä asioista. jos vaikka saisitte uutta puhtia seksi elämään.
tollasella valehtelulla et saa mitään aikaseks eikä mikään muutu jos toinen ei tiedä mietteistäs.
eli sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kun ottaa asia puheeks varovasti muijas kanssa ja toivoa että saatte puhuttua asiat halki.
ja mä voin ehkä väittää et se on huomannu sun teeskentelyn (tyhmä jos ei oo), kato miehillä tulee sellasta valkosta ainetta pippelin päästä kun ne tulee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502