Ihmiset opetettiin varmaan lippunsa internetistä, no problemo. Mutta, mutta. Nyt on lipunhintaan tullut "internet varausmaksu 12e". Voi vittu, sanon minä! Ensin monoa asiakaspalveljoille ja sitten asiakkaan itse tekemästä työstä pitää maksaa 12e. Ihmiset: Älkää kantako niitä roskia itse mäkkärin roskikseen ja käyttäkää aina asiakaspalvelijaa, näin takaatte työpaikkoja. Hölmöä? Ei ehkä, koska mitä vähemmän yhteiskunnassa kiertää rahaa, ja ihmisillä on ostovoimaa, sitä vähemmän on jaettavaa sinulle ja minulle.
Työntekijäystävällinen SAS
7
901
Vastaukset
- varausmaksu
Olen samaa mieltä. Mikäli asiakas tekee itse varauksen, mitään palvelumaksuja ei saa periä. Tämä on selvää piilohinnoittelua. Saadaan näennäisesti lippujen hinnat pysymään hieman edullisimpina, mutta lopussa lisätään internetpalvelumaksu.
Blue1:n sivuilta varattaessa maksu on edelleen 3 e/suunta. Tämä on mielestäni edullinen hinta. Blue1:n sivulta voi varata myös kaikki SAS:n lennot. SAS:n omilla sivuilla näyttää maksu olevan meno-paluu lipussa 10 e. (Mistähän sait oman summasi?) Finnair on kaikista kallein. Yhtiö nosti juuri internetvarausmaksunsa kympistä 15 euroon. Se on jo todella törkeä hinta.- comprendo
Eli jos varausmaksu on 3/pomppu tulee siitä 3 x 4=12e. Siis ARN-HEL-KUO-HEL-ARN.
- Kaukana...
Bluella.
Tekijöitä irtisanotaan pelotteena muille työntekijöille ja taloon jääville ei makseta lisiä/ yliyökorvauksia kuin pakon edessä.
Ongelmat on nähtävissä julkisestikin runsaina rosisjuttuina.
= ymmärrän jos asiakaspalvelukin on vieras käsite.- sitä ei ole
paitsi jos itse liputtaa ja maksaa siitä.
- Kuka käy...
sitä ei ole kirjoitti:
paitsi jos itse liputtaa ja maksaa siitä.
Mäkkärissä?
- käy SAS:n kapuja
Kuka käy... kirjoitti:
Mäkkärissä?
käypä vilkasemassa.
- kuokka
käy SAS:n kapuja kirjoitti:
käypä vilkasemassa.
arvaapa paljon kiinnostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882