Luin tuolta finnmatkojen sivuilta tällaisestä mahdollisuudesta kuin olla risteilemässä viikon laivalla ja sitten vielä rantaloma siihen päälle?
Onko kukaan teistä käynyt tuollaisella reissulla,minkähän hintaista tuo on?:)
hei
2
444
Vastaukset
- matkaheppuli
Ensimmäisen kerran otimme yhdistelmän viikko risteillen Karibialla viikko AI:ssa Playa Platassa.
En muista hintaa.
Viimeeksi olimme viime vuonna Thomsonin Atlantin risteilyllä. Kanarian 4-saarta, Casablanca, Madeira.
Risteilyn hinta riippuu hyttiluokasta ja ajankohdasta.
Lisäviikko karnevaaliaikaan Funchalin keskustassa, aamukahvi, suuri parveke, näköala satamaan, maksoi 88E/hlö.
Meistä tuo on sopiva yhdistelmä!
Seuraavaksi räätälöimme kevääksi rantaloman Torreviejassa viikon risteily.
Lähtö- ja paluusatamana Alicante.
Se ei ole meikäläisten listoilla?
Asunto Torreviejasta ja risteily Vision Cruises. - risteilijät
Teimme joku vuosi sitten näin; Varasimme netistä lennot Miamiin 450€ ja viikko lomailtiin Miamissa, Fl. lauderdalessa ja Orlandossa ja toinen viikko Karibian risteilyllä parvekehytissä 850€. Koko lysti maksoi jotain 1600-1700€/hlö.
Nyt on otettu lennot Hawaijille ja otetaan sieltä viikon risteily.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016