3 kk vauvamme silmäluomet - niin ala- kuin yläluomet, ovat aivan kirkaan punaiset. Aamulla alkoi ja lääkärillekin näytimme, mutta ei osannut sanoa mitään... Sitten punaisuus hävisi ja nyt päiväunien/imetyksen jälkeen taas luomet lehottaa punaisuuttaan. Onko muilla vauvoilla ollut samanlaista????
Silmäluomet punaiset!
3
4432
Vastaukset
- 911
Hei! En halua lietsoa hysteriaa, mutta käyppäs katsomassa tuolta sivulta.. Meidän pikkunen sairasti just 3vkoa sitten kyseisen taudin ja se alkoi silmien(silmien reunat) punotuksella ja kuumeella. Se on kylläkin TODELLA harvinainen virustauti. Mutta pitää ottaa vakavasti ja hoitaa ajoissa.
Meillä alkoi ke iltana 26.9 ja la 29.9 mentiin TYKSiin ku olo oli niin huono ja kotiin päästiin ti 2.10.
http://printo.it/pediatric-rheumatology/information/Finlandia/6.htm - 911
Siis googleta Kawasakin taudista. Toi kyseinen sivu on todella hyvä!
- +++
Voi olla myös allerginen reaktio. Jos tuota toistuu, kannattaa alkaa tarkkailemaan omia syömisiäsi, ja katsoa, tuleeko sitä silmäluomien punoitusta joidenkin tiettyjen ruoka-aineiden jälkeen.
Tarkkaile vauvasi vointia, ja jos tulee muita oireita, kannattaa ehdottomasti mennä lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669