mitä mieltä?
mitä mieltä styles-chameleon casanovasta?
13
766
Vastaukset
- brunetti28
sitä pitää katsoa aina uudestaan ja uudestaan
se on niin hyvä ja huippu- anskuliini =)
katsottava
- pirkko
onhan siinä jari aika seksikäs lieri hattu päässään ja vaalean puvun kanssa ja mies on muutenkin niin komee oikeestikkin
että kyllä semmosen ottas viereen! - sanna mari
onhan se jari komee
- jvsfani
et kyllä sitä katselee uudelleen ja uudelleen..
vähän erilaista musaa Jarilta&Beat&Styles.. mutta
tykkään - """""
jvsfani kirjoitti:
et kyllä sitä katselee uudelleen ja uudelleen..
vähän erilaista musaa Jarilta&Beat&Styles.. mutta
tykkäänjari on siinä niinkomee videolla ja onhan jari muutenkin luonnostaan ja livenäkin ihana se on niin syötävän sulonen =)
- HUI KUN IHANA
ONPAS JARI AIKA SYÖTÄVÄ
- brunetti28
oikea namupala :D
- JARIN IKUINEN FANI
brunetti28 kirjoitti:
oikea namupala :D
ONHAN SE AIKA SYÖTÄVÄN IHANA
SE ON NIIN SULOINEN AINA LAVALLA JA MUUTENKIN SEMMOINEN SÖPÖLIINI
AIVAN IHANA KULLAN MURUMME - brunetti28
JARIN IKUINEN FANI kirjoitti:
ONHAN SE AIKA SYÖTÄVÄN IHANA
SE ON NIIN SULOINEN AINA LAVALLA JA MUUTENKIN SEMMOINEN SÖPÖLIINI
AIVAN IHANA KULLAN MURUMMEminä olen yrittänyt miettiä mikä siinä jarissa on niin ihanaa mutta en minä vaan tiedä se vaan on niin komee ettei siitä voi olla pitämättä ehkä se on juuri se mikä siinä niin viehättää ja se laulu ääni kanssa ja huumori.
- jarin ikuinen fani
brunetti28 kirjoitti:
minä olen yrittänyt miettiä mikä siinä jarissa on niin ihanaa mutta en minä vaan tiedä se vaan on niin komee ettei siitä voi olla pitämättä ehkä se on juuri se mikä siinä niin viehättää ja se laulu ääni kanssa ja huumori.
juuri niin jarilla on huumorin kukka kaunis kukka semmoinen epeli se jari on se vaan on niin ihanaaa!!
kyllä sitä kuuntelee
milellään
- brunetti28
se on ihana epeli kyllä tuo siltsu
- ihana se on
moi
se on hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029