Karmivia juomia?

Litkutehdas.

Nyt tarvitsen karmivia juomia. Radassa on juttu että pitää juoda mukillisia pahoja litkuja mitä niit ois?
Minulla on jo sokeritonta puolukkamehua jne... MUTTA tarvitsen vielä yhden! kiitos :D

9

1573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Ootko kokeillu spriteä pippurilla?

    • George-

      Yksi ainakin olisi aika pahan makuinen, kun laittaa vettä ja sinne sekaan suolaa ja sokeria. Se on ihan järkyttävän makuista.

    • Nimetön

      No yleensä toiset ei tykkää esim; tomaattimehu, jota myydään ihan kaupassakin..
      Tee kurkusta mehuu, oon maistanu, hyi hitto :D
      Ja tällänen :D:D = laita maitoon chili- jauhetta :D
      Ja kalanmaksa öljy toimis ainaki :D

      • George-

        Pahan makuista juomaa saa sekoittamalla melkein mitä vain, mihin vain. Anna koko päivän maidon lämmetä jossain pöydällä koskematta siihen. Illalla se on sitten jo ällöttävän makuista, ja sinne sekaan kun vielä jotain maustetta, niin eiköhän irvistyksiä löydy. Aijotteko ottaa kuvan, kun pistätte vieraat maistamaan, siitä ilmeestä? :'DDD


      • Litkutehdas.
        George- kirjoitti:

        Pahan makuista juomaa saa sekoittamalla melkein mitä vain, mihin vain. Anna koko päivän maidon lämmetä jossain pöydällä koskematta siihen. Illalla se on sitten jo ällöttävän makuista, ja sinne sekaan kun vielä jotain maustetta, niin eiköhän irvistyksiä löydy. Aijotteko ottaa kuvan, kun pistätte vieraat maistamaan, siitä ilmeestä? :'DDD

        Kiitos, :) Aika paha.. EN suinkaa se on vaan raan yks juttu et niitten pitää juoda juomii löytääkseen sielt mantelin jotta saisivat seuraavan vihjeen :)


    • Sokeria ja suolaa ei kyllä kannata liuottaa veteen:
      Se on kamalan makuista, ja tekee myös pahaa terveydelle. ;-)

      Sen sijaan ehdottaisin, että keittäisit (tai ripeämmin mikropuuropussin) TODELLA litkuista puuroa
      (kuitenkin vähän möykkyjä saa ja pitääkin olla) ja lisäisit siihen joitan äklöjä aineita, kuten esim.
      survottua valkosipulia tai ketsuppia. Yök!

    • olette täysiä

      pölvästejä ja maitoja.

      SEKOITA KOKISTA JA MAITOA.

      JUOTA RAAKOJA KANANMUNIA.

      HIENONNA NÄKKILEIPÄÄ JA SOTKE PORKKANAMEHUN SEKAAN.

      AJATTELE.

    • Litkutehdas.

      OTTAKAa HUOMIOON ETTÄ EI SE OOO KIVAA JOS JUHLIAT ON MAHA KIPEESSÄ KOKO JUHLIEN AJAN!

      • juurikin niin

        Nuo tomaatti ja kurkkumehut oli mielestäni hyvät ideat. Samoin tuo löysä velli (kylmänä kamalaa...)

        Miten olis löysä piimään tehty talkkuna?
        Tai piimään sekoitettua valmismehukeittoa (oikeasti kylläkin hyvää, mutta näyttää kamalalta)
        Kylmää/huoneenlämpöistä vihreää teetä?
        Tai ihan vaan elintarvikevärillä siniseksi värjättyä maitoa?

        Ja voihan ne juomat koristella muovihämähäkeillä (hyvin pestyillä) tai muilla kammotuksilla, kelluvilla silmillä tai muilla.

        Jos joku juottais mulle tahallaan pilaantunutta maitoa pippaloissa, vois olla entinen kaveri se

        Käytä järkeä ja valitse sellaisia juomia, mitkä eivät ole terveydelle vaarallisia, ei ole kiva jos kaverit kaikkoaa sen jälkeen kun olet järjestänyt ne sairaalaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      992
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      763
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      54
      709
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe