mies tahtoo tietää?

¤¤¤¤¤

minkä lainen tunne tulee kun jari astuu lavalle?onko se huippu ihanaa?
millä mielin sitä katotaan ja kuunnellaan??

4

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilvi-sisko

      jaria katotaan sillä silmällä ;)
      tunne on ihana se on semmonen että siinä se nyt on meidän fanien ikioma idoli
      ja onhan se huippu kivaa kun jari pistää parastaan:)

    • ihanalta tuntuu

      erittäin hieno tunne fantastinen suorastaan
      mitä se nyt sulle kuuluu miltä tuntuu!!!!
      no eikait se nyt kummoseltakaan tunnu aristi joka loikkaa lavalle!

      • punikkiruusu

        Kun näin jarin eka kerran oli Juhannus aatto vuonna 1996.Minä rakastuin heti ensi silmäyksellä Jariin. Silloin vielä Jari oli hallitseva tangokuingas.Olinsilloisen ystävättäreni knassa ihan eturivissä esiintymis lavan edessä.Fiilis oli valtava.Järki lähti eikä muista yhtään mitään siitä illasta tai siitä Juhannus yöstä.Jari kiersi vielä helikoptern kanssa ympäri suomea sen muistan kun kuulin ensikertaa helikopterin äänen.Sitten vain pinkaisin esiintymis lavan eteen odottamaan.Silloin tutui ihanalta. ja tuntuu edelleen kahdentoista vuoden jälkeenkin.Minä rakastuin niin komeaan mieheen silloin aikanaan ja rakastan sitä miestä edelleen.T: PunikkiRuusu


      • brunetti28
        punikkiruusu kirjoitti:

        Kun näin jarin eka kerran oli Juhannus aatto vuonna 1996.Minä rakastuin heti ensi silmäyksellä Jariin. Silloin vielä Jari oli hallitseva tangokuingas.Olinsilloisen ystävättäreni knassa ihan eturivissä esiintymis lavan edessä.Fiilis oli valtava.Järki lähti eikä muista yhtään mitään siitä illasta tai siitä Juhannus yöstä.Jari kiersi vielä helikoptern kanssa ympäri suomea sen muistan kun kuulin ensikertaa helikopterin äänen.Sitten vain pinkaisin esiintymis lavan eteen odottamaan.Silloin tutui ihanalta. ja tuntuu edelleen kahdentoista vuoden jälkeenkin.Minä rakastuin niin komeaan mieheen silloin aikanaan ja rakastan sitä miestä edelleen.T: PunikkiRuusu

        minäkin kun näin jarin eka kerran niin järki lähti oli se niin komee ja ihana ja on edelleen minäkin olen rakastunut siihen pakko tunnustaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1569
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      20
      1209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1049
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      932
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      928
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      921
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      902
    Aihe