Remppa tiedossa. Mitä suosittelette? Puustelli, Keittiömaailma, Topi, Ikea.... jne. Kaikkia ei jaksaisi juosta läpi.
Mistä keittiökalusteet?
32
50125
Vastaukset
- autoiksi muutettuina
Nissan,Toyota,Hyndai ja Lada
Millä haluat ajella. Roheimmat ajopelit tosta tosin puuttuu.- ..............
samalla kun teet siellä niitä muutoksia niin voisin antaa sinulle sellaisen vihjeen että keittiömaailma ei ole mikään merkki, se on myymälä. ja sieltä sinä voit löytää ne roheimmat pelit.
- keskitasoa pikkuisen paremp...
.............. kirjoitti:
samalla kun teet siellä niitä muutoksia niin voisin antaa sinulle sellaisen vihjeen että keittiömaailma ei ole mikään merkki, se on myymälä. ja sieltä sinä voit löytää ne roheimmat pelit.
muttei pätkääkään sen roheempi. Huippumerkit ei näissä keskusteluissa vaan tarvitse tulla esille.
- jäänyt
keskitasoa pikkuisen paremp... kirjoitti:
muttei pätkääkään sen roheempi. Huippumerkit ei näissä keskusteluissa vaan tarvitse tulla esille.
taas jollain ilta lääkkeet ottamatta.
- Jatta
Meillä myös saman homman kanssa painitaan. Ei olla vielä tarjouksia kysytty mistään, mutta pian on tarkoitus aloittaa. Itseäni miellyttää Ikean mallisto, mutta kun asumme vanhassa rintamamiestalossa ja hyvää suunnitelmaa kaivataan niin se muodostuu ongelmaksi. Ikeassa kun ei tätä palvelua enää ole (henkilökohtaisia suunnittelijoits siis). Mietinnässä siis yhä mitä teemme.
- älkää siihen sortuko
jokainen joka astuu kynnyksen yli ja näkee sen IKEA keittiön tajuaa että halpis-tuote mikä halpis-tuote..
- Don´t speak
älkää siihen sortuko kirjoitti:
jokainen joka astuu kynnyksen yli ja näkee sen IKEA keittiön tajuaa että halpis-tuote mikä halpis-tuote..
Ja sulla sitten on Ikean keittiö ja tiedät varmasti mistä puhut? Olen kyllä kuullut ettei ne sen huonompia ole ku muutamat muutkaan "nettikeittiöt ja tukut"... ja on muuten edullisempiakin ; )
- IKEA-keittiö
älkää siihen sortuko kirjoitti:
on ihan hyvännäköinen, eikä näytä halvalta. Mutta kauneus on aina katsojan silmässä ja makuasioista ei kannata kiistellä. Jollekin IKEA-keittiö on se paras, joku muu valitsee jonkun toisen.
Ja hyvä niin. Tärkeintä on, että on itse tyytyväinen keittiöönsä, eikö? - Sepi66
Don´t speak kirjoitti:
Ja sulla sitten on Ikean keittiö ja tiedät varmasti mistä puhut? Olen kyllä kuullut ettei ne sen huonompia ole ku muutamat muutkaan "nettikeittiöt ja tukut"... ja on muuten edullisempiakin ; )
http://raksakimppa.com/keittiokaapit-suomesta-vai-virosta/ (Hyvää tietoa aiheesta, ja jos rakennat taloa niin suunnittelen liittymään alueesi rakentajaryhmään)
- NMM
Kaikkia ei tosiaankaan kannata juosta läpi. Materiaaleissa ei ole niin paljon eroja - hinnoissa sen sijaan on. Itse hankin omani tehtaalta ilman välikäsiä.
Hinta jää edullisemmaksi, kun myyjän ei tarvitse maksaa kallista vuokraa myymälästä. Ihan hyvä vaihto-ehto ja saa aivan yhtä hienon kuin liikkeestä. Ota yhteyttä, kerron lisää jos vaihtoehto kiinnostaa.- opek
Kerroit että kaapistoja saa tehtailtakin. Kyllähän ne kiinnostaa siis keittiökaapit. Uudellamaalla/Kymenlaakso. terv O Pesonen
- ihmetyttää
Aina jaksaa hämmentää, että täällä kysytään, mistä hankkia keittiö. Kyseessä voi olla useamman tuhannen euron hankinta, ja silti ei muka jakseta sen vertaa perehtyä, että käytäisiin läpi edes muutamia. Uskooko joku tosiaan enemmän niitä suosituksia, joita muut täällä antavat, kuin omaa mielikuvaa, joka eri firmoissa kiertäessä muodostuu? Mutta kun itse siitä keittiöstä eurot maksaa ja itse sitä seuraavat vuodet katselee, niin eikö kannattaisi itse muodostaa mielipiteensäkin? Miten voi edes kuvitella, että löytää uudesta köksästä muutakin kuin vikoja, jos ei hankintaan ole sen vertaa sitoutunut, että olisi itselleen viitsinyt alkuun selvittää riittävästi vaihtoehtoja?
- seuraavia
Nelko, Puustelli, Topi, Keittiömaailma on kallis.
- tässä, kaikki ?
mielestäsi oikea järjestys?
Siis tarkoitan laatu ym. Olen ottanut tarjouksen
näiltä kaikilta mutta vielä ns.vaiheessa.
Kuullut olen paljon Puustellista ja Topista,
Nelkosta vähiten, kuitenkin mielyttänyt tähän mennessä Nelko eniten. - Quality
Onhan tunnettua, laatu maksaa... Hyvästä palvelusta pitää myös maksaa. Sitähän ei tukuista yms. sellaisista saa ja kyse on sentään isoista rahoista, kun puhutaan niinkin pitkäaikaisista investoinneista. Hyvä keittiö kestää myös aikaa. Se on eri juttu, jos harrastaa keittiöiden uusimista ja uusii niitä parin vuoden välein.
- ei saa mainostaa,
jätän kertomatta, että paras keittiökalustekauppa löytyi Lahden Raksa-messuilta viime keväänä: Avant-Kaluste Oy / Marko Korhonen.
Olin samassa tilanteessa kuin sinä ja pyysin tarjouksia kaikilta täälläkin mainituilta ja muutamalta muulta keittiövalmistajilta.
Tarjouspyynnössäni oli arkkitehdin kuvat keittiöstä ja tarkka kuvaus siitä, mitä keittiössä tulisi olla. Vaan kuinkas kävikään. Kaikkien keittiövalmistajien lähtökohta oli se, ettei messuilla oteta vastaan tarjouspyyntöjä enkä minä itse osaa suunnitella keittiötäni. Olisi pitänyt mennä istuskelemaan heidän toimistoonsa tuntikausiksi pyörittämän täysin selvää asiaa.
Hinnat olivat pöyristyttäviä. Huippuna eräs keittiösuunnittelija, jonka ehdotuksesta puuttuivat kokonaan yläkaapit, koska hän halusi säilyttää keittiön avaruuden. Kysymykseen, missä minä säilyttäisin astiani, hän ei osannut vastata. Hänen ehdotuksensa olisi maksanut lähes 7200 euroa ilman koneita.
Kaikki keittiövalmistajat, joihin olin yhteydessä, olisivat halunneet myydä minulle sitä mitä heillä oli, eivät sitä mitä minä tarvitsin ja halusin. Asenne oli kautta linjan jokseenkin ylimielinen.- Toisinaan täällä
on erittäin hyvää bisnistä ja siinä käytetään hyväksi ihmisten komeilunhalua. Huomataanhan se täälläkin, Jos joku kysyy jostain mallistosta nimellä mainiten, hänen nauretaan heti halpisten käyttäjäksi. Viimeisten kuukausien aikana on lukemattomissa kiiltäväkantisissa vähänkin sisustukseen ja rakentamiseen liittyvissä lehdissä ollut satumasia keittökuvauksia. Mitä erikoisempaa, sen parempi. Jos suostut johonkin kotiin tulevaan esittelijään, hänellä ei ole mitään aiheeseen ja alaan liittyvää osaamista. Vain korkeintaa kauppakoulun käyneen myyntimiehen liukkaat leukanivet.
Nimimerkki Kerran melkein höynäytetty. - Huomasin saman
Toisinaan täällä kirjoitti:
on erittäin hyvää bisnistä ja siinä käytetään hyväksi ihmisten komeilunhalua. Huomataanhan se täälläkin, Jos joku kysyy jostain mallistosta nimellä mainiten, hänen nauretaan heti halpisten käyttäjäksi. Viimeisten kuukausien aikana on lukemattomissa kiiltäväkantisissa vähänkin sisustukseen ja rakentamiseen liittyvissä lehdissä ollut satumasia keittökuvauksia. Mitä erikoisempaa, sen parempi. Jos suostut johonkin kotiin tulevaan esittelijään, hänellä ei ole mitään aiheeseen ja alaan liittyvää osaamista. Vain korkeintaa kauppakoulun käyneen myyntimiehen liukkaat leukanivet.
Nimimerkki Kerran melkein höynäytetty.asian. Minulle ei ollut mitään väliä, oliko keittiövalmistaja halpa vai kallis, kunhan olisin saanut sitä mitä halusin.
Kaikki tyrkyttivät ihmeellisiä kulinaarilaboratorioita, kun minä halusin keittiön, jossa voi tehdä ruokaa. - paitsi
Huomasin saman kirjoitti:
asian. Minulle ei ollut mitään väliä, oliko keittiövalmistaja halpa vai kallis, kunhan olisin saanut sitä mitä halusin.
Kaikki tyrkyttivät ihmeellisiä kulinaarilaboratorioita, kun minä halusin keittiön, jossa voi tehdä ruokaa.keittiöissä maksaa kaikenmaailman mekanismit enemmän kuin itse kaapit ja laatikot, jotka ovatkin usein pelkkää pinnoitettua lastulevyä. Miksi maailmassa pitää ostaa keittiöfirmasta lusikkalaatikko jalopuusta ja miksi ovissa pitää olla niin monimutkaiset saranat ja vaimentimet ja minkä takia jätevaunua ei älytä hakea prismasta ja ruuvata omatoimisesti kaapinpohjaan, kun se siten tulee älyttömän paljon edullisemmaksi. Ja miksi lautaset pitää nyt yhtä äkkiä laittaa laatikoihin ja tukea pinot taas omanlaisella mekanismilla jne loputtomiin. Siksi, että keittiöfirmat saiasivat imetyksirahat ihmisiltä.
- ihmeessä
paitsi kirjoitti:
keittiöissä maksaa kaikenmaailman mekanismit enemmän kuin itse kaapit ja laatikot, jotka ovatkin usein pelkkää pinnoitettua lastulevyä. Miksi maailmassa pitää ostaa keittiöfirmasta lusikkalaatikko jalopuusta ja miksi ovissa pitää olla niin monimutkaiset saranat ja vaimentimet ja minkä takia jätevaunua ei älytä hakea prismasta ja ruuvata omatoimisesti kaapinpohjaan, kun se siten tulee älyttömän paljon edullisemmaksi. Ja miksi lautaset pitää nyt yhtä äkkiä laittaa laatikoihin ja tukea pinot taas omanlaisella mekanismilla jne loputtomiin. Siksi, että keittiöfirmat saiasivat imetyksirahat ihmisiltä.
sinun elämäs laatu huononee, jos joku haluaa hifistellä niillä pinnoitetuilla lastulevykaapeilla?
Vittuako täällä kitiset, älä osta niitä hienoja vehkeitä kalliilla hinnalla ahneelta keittiökauppiaalta, vaan mee hakemaan sieltä prismasta niitä Orthexin ämpäreitä kyökkis nurkkiin roskiksiks. - hiffannut
ihmeessä kirjoitti:
sinun elämäs laatu huononee, jos joku haluaa hifistellä niillä pinnoitetuilla lastulevykaapeilla?
Vittuako täällä kitiset, älä osta niitä hienoja vehkeitä kalliilla hinnalla ahneelta keittiökauppiaalta, vaan mee hakemaan sieltä prismasta niitä Orthexin ämpäreitä kyökkis nurkkiin roskiksiks.koko juttua, mutta sama se. - Orthex lukee mitä suurimmalla todennäköisyydellä sinunkin roskaämpärissäsi, vaikka se kuinka olisi tullut huusholliisi Puustellin kautta.
- ole pakko hankkia!
paitsi kirjoitti:
keittiöissä maksaa kaikenmaailman mekanismit enemmän kuin itse kaapit ja laatikot, jotka ovatkin usein pelkkää pinnoitettua lastulevyä. Miksi maailmassa pitää ostaa keittiöfirmasta lusikkalaatikko jalopuusta ja miksi ovissa pitää olla niin monimutkaiset saranat ja vaimentimet ja minkä takia jätevaunua ei älytä hakea prismasta ja ruuvata omatoimisesti kaapinpohjaan, kun se siten tulee älyttömän paljon edullisemmaksi. Ja miksi lautaset pitää nyt yhtä äkkiä laittaa laatikoihin ja tukea pinot taas omanlaisella mekanismilla jne loputtomiin. Siksi, että keittiöfirmat saiasivat imetyksirahat ihmisiltä.
Nämä uudet laatikoiden ja kaappien sulkijamekanismit ovat varmaan hyviä mutteivät liene pakollisia.
Sinähän voit ja saat tehdä keittiöstäsi juuri sellaisen kuin haluat. Keittiöfirmat ovat liikeyrityksiä, joiden ensisijaisena tavoitteena on tuottaa voittoa omistajilleen. Siksi tarvitaan aina uusia tuotteita ja vimpaimia, joita sitten kaupataan asiakkaille. Täytyy myöntää, että paljon hyviäkin juttuja on viime aikoina tullut markkinoille.
Mutta eivät nämä vimpaimet tee ketään onnelliseksi, muutenhan kauppa loppuisi aika pian.
Keittiösuunnittelussakin kannattaa noudattaa KISS-sääntöä: Keep It Simple Stupid! Mitä yksinkertaisempi juttu, sen paremmin sen kanssa pärjää. - muuten hiffasinkin
ole pakko hankkia! kirjoitti:
Nämä uudet laatikoiden ja kaappien sulkijamekanismit ovat varmaan hyviä mutteivät liene pakollisia.
Sinähän voit ja saat tehdä keittiöstäsi juuri sellaisen kuin haluat. Keittiöfirmat ovat liikeyrityksiä, joiden ensisijaisena tavoitteena on tuottaa voittoa omistajilleen. Siksi tarvitaan aina uusia tuotteita ja vimpaimia, joita sitten kaupataan asiakkaille. Täytyy myöntää, että paljon hyviäkin juttuja on viime aikoina tullut markkinoille.
Mutta eivät nämä vimpaimet tee ketään onnelliseksi, muutenhan kauppa loppuisi aika pian.
Keittiösuunnittelussakin kannattaa noudattaa KISS-sääntöä: Keep It Simple Stupid! Mitä yksinkertaisempi juttu, sen paremmin sen kanssa pärjää.mutta sinulta meni ohi. Jos itse haluat olla tiedostava ja tarkka kuluttaja ( ja/tai et koe haluavasi tai tarvitsevasi hienouksia), fine- ole sellainen, mutta jos joku toinen tulee onnelliseksi siitä että sille myydään hienolla nimellä ja kovalla hinnalla se orthexin ämpäri, niin miten se SINULTA on pois?
Ja sikäli kun haluat parantaa maailmaa omilla toimillasi niin sen sijaan että yrität nettifoorumin kautta pelastaa veronmaksajapoloja joutumasta myyntimiehen ristiinnaulitsemaksi, kannattaisi luultavasti suunnata tuo mieletön energiamäärä ilmastonmuutoksen pysäyttämiseen tai 100% hyötysuhteella toimivan saastuttamattoman ja kompaktinkokoisen moottorin kehitystyöhön- palvelisit silloin suurempaa etua.
Ja mitä tulee onnelliseksi tulemiseen, niin monikin ihminen tulee vimpaimistaan onnelliseksi koska ostavat seuraavan kalustuksen vasta 15-25 vuoden kuluttua riippuen innosta ja elintasosta ( edellyttäen ettei asuntoa myydä välissä) tai sitten on muistettu ottaa riittävän kova hinta ettei asiakkaan perse kestä hetikohta toista remppaa- mutta lopputulos on sama. - saa tuoda esille
muuten hiffasinkin kirjoitti:
mutta sinulta meni ohi. Jos itse haluat olla tiedostava ja tarkka kuluttaja ( ja/tai et koe haluavasi tai tarvitsevasi hienouksia), fine- ole sellainen, mutta jos joku toinen tulee onnelliseksi siitä että sille myydään hienolla nimellä ja kovalla hinnalla se orthexin ämpäri, niin miten se SINULTA on pois?
Ja sikäli kun haluat parantaa maailmaa omilla toimillasi niin sen sijaan että yrität nettifoorumin kautta pelastaa veronmaksajapoloja joutumasta myyntimiehen ristiinnaulitsemaksi, kannattaisi luultavasti suunnata tuo mieletön energiamäärä ilmastonmuutoksen pysäyttämiseen tai 100% hyötysuhteella toimivan saastuttamattoman ja kompaktinkokoisen moottorin kehitystyöhön- palvelisit silloin suurempaa etua.
Ja mitä tulee onnelliseksi tulemiseen, niin monikin ihminen tulee vimpaimistaan onnelliseksi koska ostavat seuraavan kalustuksen vasta 15-25 vuoden kuluttua riippuen innosta ja elintasosta ( edellyttäen ettei asuntoa myydä välissä) tai sitten on muistettu ottaa riittävän kova hinta ettei asiakkaan perse kestä hetikohta toista remppaa- mutta lopputulos on sama.kaikenlaisia mielipiteitä? Ei se tietenkään minulta ole pois, jos joku maksaa keittiövimpaimistaan vaikka 30 000 euroa, mutta voin minä olla eri mieltä sen järkevyydestä. Jokainen uskoo tekevänsä oman ratkaisunsa, vaikka loppujen lopuksi tekeekin sen juuri niissä raameissa, jotka markkinamiehet antavat - ellei pidä varaansa.
- Rakentaja 2007-8
Meille on käynnyt aika lailla kuvaamallasi tavalla. Tiedän, mitä haluan keittiöltäni (ja mitä en) ja joka tuutista saa kuulla, että "meillä ei ole sellaista meidän valikoimassamme". Silti hinnat ovat pöyristyttäviä. Tuntuu, että pitäisi ottaa ovet yhdestä, mekanismit toisesta ja rungot kolmannesta paikata :/ Tähän mennessä olemme käyneet 5-6 paikassa. Toiveideni mukaisesta keittiöstä voisinkin maksaa käyvän hinnan eli en yritä saada keittiötä polkuhintaan.
Lahti on aika kaukana - ei kukaan tietäis hyvää liikettä tai puuseppää Turusta tai ympäryspaikkakunnilta? - kaukana meistäkin,
Rakentaja 2007-8 kirjoitti:
Meille on käynnyt aika lailla kuvaamallasi tavalla. Tiedän, mitä haluan keittiöltäni (ja mitä en) ja joka tuutista saa kuulla, että "meillä ei ole sellaista meidän valikoimassamme". Silti hinnat ovat pöyristyttäviä. Tuntuu, että pitäisi ottaa ovet yhdestä, mekanismit toisesta ja rungot kolmannesta paikata :/ Tähän mennessä olemme käyneet 5-6 paikassa. Toiveideni mukaisesta keittiöstä voisinkin maksaa käyvän hinnan eli en yritä saada keittiötä polkuhintaan.
Lahti on aika kaukana - ei kukaan tietäis hyvää liikettä tai puuseppää Turusta tai ympäryspaikkakunnilta?kun asumme Länsi-Uudellamaalla, mutta hoidimme Markon kanssa suunnittelun sähköpostilla ja puhelimella. Ostin messuilta siellä olleen esittelyryhmän ja sitä alettiin sitten kasvattaa. Kun sain kuvalliset ehdotukset, kävimme sen läpi puhelimessa. Muutoksia tehtiin ja heti tuli uudet kuvat. Näin teimme keittiön ja kodinhoitohuoneen kanssa. Hienosti meni:D
Olen tyytyväinen. Hinta-laatu-suhde on kohdallaan.
- vaa
Saatiin hyvä ja halpa keittiö zeccosta raisiosta
- londis
Olen työskennellyt sisustusalalla toistakymmentä vuotta. Itse kiinnittäisin keittiökalusteiden hankinnassa huomiota toimivuuteen. Materiaalit ja levyt ovat useammilla valmistajilla lähes samanlaisia. Kokoamistavat ja mekanismit poikkeavat kuitenkin huomattavasti toisistaan.
Ulkoapäin yhtä hyvän näköiset edullisemmat kalusteet saattavat tuottaa pettymyksen vasta parin vuoden päästä.
Eniten reklamaatioita tulee laatikkojen toimivuudesta, kuinka ne liukuvat kiskoillaan. Samoin mekanismien kestävyydestä. Reunanauhat ovat myös usein reklamoitu asia laminaattipintaisissa kalusteissa.
Eli neuvoisin tutkimaan hiukan tarkemmin, merkki ei aina ole ratkaiseva, mutta välttämättä hyvää ei saa halvalla. Kannattaa myös tsekata alueen puusepät, joskus saat haluamanlaisesi kokonaisuuden puuseppäyrittäjältä edullisemmin kuin erikoisliikkeesta, silloin etuna on myös se, että kokonaisuus voi koostua monen alan yrittäjän tuotteista.
- lilli2008
en ole sisustussuunnittelija mutta neljästä keittiöstä on nyt neljän vuoden sisällä kokemusta. kuten moni on tällä palstalla jo maininnut niin materiaalit ovat tänään kaikilla toimittajilla suunnilleen samat, ei edes mekanismit eroa enää paljoakaan. mikä erottaa toimittajan toisesta? toimitusaika on kaikilla suht lyhyt. hintahaitari on mekoinen mutta hinnan saaminen kohdalleen on ostajan asia, tutkikaa ja vertailkaa, se ei ole niin vaikeata kunhan muistaa verrata vastaavia tuotteita.
toimituksissa tulee sitten ne erot. tuleeko ovesta sitä tilattua, jos tulee väärää tavaraa koska saat uutta oikeaa. kun alkaa mennä pieleen miten toimittaja kohtelee sinua? näitä asioita kannattaa punnita ja selvittää onko toimittaja esim. rehellinen. se ei ole helppoa mutta yritä. jos ei muuta niin kilauta kaverille.
niin miten meidän kävi?
KEITTIÖMAAILMASTA tilattu sopuhintainen keittiö meni OK. virhetoimituksen korjaukseen meni viikko. toimii edelleen hyvin.
TOPI KEITTIÖ, kallis, toimitti mitä sattui. sen jälkeen alkoi sota. epärehellistä toimintaa.
IKEASTA ostettiin hyvään hintaan suunnitelman mukaan. yksi virheellinen ovi vaihdettiin heti kaupassa. toimii hyvin.
JUSSI KEITTIÖ vaikutti hyvältä sopimuksen tekoon asti. toimitus "vähän kerrallaan" ja virhetoimituksia. ei ollut toimittaja kovin kiinnostunut vastaamaan viesteihin koska tavara tulee. neljän viikon toimitusaika venyi NELJÄÄN KUUKAUTEEN. maksimaalisen epärehellinen toimittaja.
ohjeita keittiön ostajalle:
- selvitä tuttavien/kaverin kautta kuka on rehellinen
- tee selvä sopimus jossa kaikki osat ja nikaleet on selvästi mainittu. älä usko tuota hymyilevää myyjää joka tokaisee " kyllä,kyllä, se kuuluu kauppaan"
- älä maksa etumaksuja!!! ensin vaativat mutta kun huomaavat että ostaja kävelee ovesta ulos niin muuttavat vaatimuksiaan.
- älä maksa mistään mitä et ole saanut kotiin. ennenkuin maksat totea LAATU. muista että kuluttajasuojalaki sanoo että sinulla on oikeus jättää maksamatta siitä mitä ei ole toimitettu, eli jos pari kaappia puuttuu niin jätä 30% sopimussummasta maksamatta. näin varmistat että toimittajalla on kiinnostusta toimittaa puuttuvat tavarat.
- älä missään ihmeessä osta niin että jokin luototuslaitos maksaa puolestasi laskut. SITÄ KUTSUTAAN ITSEMURHAKSI. et pysty itse ohjaamaan maksuja vaan maksat vaikka toimitus on kuinka pielessä ja laatu surkea.- Keittiö=opdeco
Kaveri suositteli Opdecoa: www. opdeco.fi
Olen ollu tyytyväinen: ystävällistä palvelua ja tosiaanki saa sellasen keittiön kuin haluaa. Täydet pisteet! - keittiöstä
Keittiö=opdeco kirjoitti:
Kaveri suositteli Opdecoa: www. opdeco.fi
Olen ollu tyytyväinen: ystävällistä palvelua ja tosiaanki saa sellasen keittiön kuin haluaa. Täydet pisteet!Meni osote väärin, joten tässä uudestaan:
http://opdeco.fi
- Rando15
Jos haluat keittiökalusteita erikoistilauksesta ota yhteyttä. Virossa tehdyt keittiökalusteet. Kaikki materiaalit saatavana. Hinnat edulliset ja asennus myös edullinen ja laatu erittäin hyvä. Kysy hinta. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315556- 363741
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833303- 112585
- 292172
- 122117
- 1631896
- 141398
- 1051362
- 1371164