http://www.youtube.com/watch?v=P6PBX1nZnLM
vaikka pappit tulee muslimiksi
http://www.youtube.com/watch?v=pn0iPlWQNlI
entisiä kristityt muslimiksi
3
568
Vastaukset
- asdfasdfasdf
Uskonnot ovat samaa lähi-idän kansantarua vailla järkeä. Ei ole siis ihme, että yhden typerän uskonnon kannattaja kääntyy toisen typerän uskonnon kannattajaksi. Samaa tapahtuu molempiin suuntiin.
Koraani on satua, kuten myös Raamattu. Ihmiset jotka eivät tätä ymmärrä, ovat joko tyhmiä tai sivistymättömiä. Heidän kannattaisi todellakin perehtyä uskontojensa historiaan, jotta he ymmärtäisivät Koraanin ja Raamatun olevan vain kansojen satua.- Lapislazuli
osa on perimätietona ja papyruksiin,kiviin ja luihin talletettuina teksteinä säilynyttä historiaa.Seassa on minun mielestäni tarinoita,jotka jälkipolvet ovat tajunneet profeetallisiksi ennustuksiksi vasta sitten kun ne ovat toteutuneet.Ja siihen on voinut mennä enemmän kuin satoja vuosia.Ja vaikka olen vain tavallinen yksijumalainen uskova enkä teologi voin omaa päättelykykyäni käyttämällä uskoa,että tarinoiden toteutuminen jatkuu.Ja ne myönnetään profeetallisiksi ennustuksiksi vasta sitten.Entä jos yhtäkkiä tulee ns. Tuomiopäivä?Ihmiset eivät enää ehdi kirjoittamaan sitä.Vain uskovaiset tajuavat,mitä tapahtuu.
- mara52ethki
Niimpä, uskoivaisilla usko vaikka mihin. Siihen järkeä tarvita. Eikä tietämystä. Yleensä varsinkin fundamentalistit vaikuttavat oikeilta pelleiltä, vaikkeivät itse tajua sitä. Usko kuvastaa tunnustajansa yksinkertaista ajattelua. Nyt on löytynyt NAURETTAVA SUOMALAINEN MUSLIMIPELLE. Tämä pelle rakentaa puoluetta muslimeille. Sillä elukalla on mahtava menneisyys, fasistista maaseutupuolueeseen, tuloksena ainoastaa oman maineen meno. Virkatun hatun kanssa kaavussa kulkeva pelle joutai ihan maan alle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712