http://www.youtube.com/watch?v=P6PBX1nZnLM
vaikka pappit tulee muslimiksi
http://www.youtube.com/watch?v=pn0iPlWQNlI
entisiä kristityt muslimiksi
3
584
Vastaukset
- asdfasdfasdf
Uskonnot ovat samaa lähi-idän kansantarua vailla järkeä. Ei ole siis ihme, että yhden typerän uskonnon kannattaja kääntyy toisen typerän uskonnon kannattajaksi. Samaa tapahtuu molempiin suuntiin.
Koraani on satua, kuten myös Raamattu. Ihmiset jotka eivät tätä ymmärrä, ovat joko tyhmiä tai sivistymättömiä. Heidän kannattaisi todellakin perehtyä uskontojensa historiaan, jotta he ymmärtäisivät Koraanin ja Raamatun olevan vain kansojen satua.- Lapislazuli
osa on perimätietona ja papyruksiin,kiviin ja luihin talletettuina teksteinä säilynyttä historiaa.Seassa on minun mielestäni tarinoita,jotka jälkipolvet ovat tajunneet profeetallisiksi ennustuksiksi vasta sitten kun ne ovat toteutuneet.Ja siihen on voinut mennä enemmän kuin satoja vuosia.Ja vaikka olen vain tavallinen yksijumalainen uskova enkä teologi voin omaa päättelykykyäni käyttämällä uskoa,että tarinoiden toteutuminen jatkuu.Ja ne myönnetään profeetallisiksi ennustuksiksi vasta sitten.Entä jos yhtäkkiä tulee ns. Tuomiopäivä?Ihmiset eivät enää ehdi kirjoittamaan sitä.Vain uskovaiset tajuavat,mitä tapahtuu.
- mara52ethki
Niimpä, uskoivaisilla usko vaikka mihin. Siihen järkeä tarvita. Eikä tietämystä. Yleensä varsinkin fundamentalistit vaikuttavat oikeilta pelleiltä, vaikkeivät itse tajua sitä. Usko kuvastaa tunnustajansa yksinkertaista ajattelua. Nyt on löytynyt NAURETTAVA SUOMALAINEN MUSLIMIPELLE. Tämä pelle rakentaa puoluetta muslimeille. Sillä elukalla on mahtava menneisyys, fasistista maaseutupuolueeseen, tuloksena ainoastaa oman maineen meno. Virkatun hatun kanssa kaavussa kulkeva pelle joutai ihan maan alle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353645Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1342489Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v391994Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen121593Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761576Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561356- 671250
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e731245Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen681204- 701172