Miten onnistuu akun vaihto Mazda 6:een (-02) ?
- kaapelit irti
- vanha akku pois
- uusi akku paikoilleen
- kaapelit kiinni
Meneekö näin ? Vai meneekö radio tai joku muu paikka sekaisin kun virta katoaa autosta hetkeksi ?
Mazda 6 - Akun vaihto
5
5400
Vastaukset
- zerr
Menee juuri noin yksinkertaisesti. Kellon ja radion joudut virittään uudelleen. Ei tullut muita häiriöitä.
- Pate1971
Mitenkäs sitten tulee toimia jos audiokeskuksen turvakoodi on aktivoitu? Itse muistan suojauksen aktivoineeni ja muistan jopa sen nelinumeroisen koodinkin :-) Muistaakseni ko. koodia ei montaa kertaa saa väärin syöttää, riskinä on että laite pimenee lopullisesti. Ja uuden laitteen saa tietty edullisesti :-)
Itselläni on vuoden 2003 (tilattu vuonna 2002) Mazda6, pian on siis täälläkin akun vaihto edessä -toistaiseksi on kyllä lähtenyt käyntiin kuin palmun alta. - zerr
Pate1971 kirjoitti:
Mitenkäs sitten tulee toimia jos audiokeskuksen turvakoodi on aktivoitu? Itse muistan suojauksen aktivoineeni ja muistan jopa sen nelinumeroisen koodinkin :-) Muistaakseni ko. koodia ei montaa kertaa saa väärin syöttää, riskinä on että laite pimenee lopullisesti. Ja uuden laitteen saa tietty edullisesti :-)
Itselläni on vuoden 2003 (tilattu vuonna 2002) Mazda6, pian on siis täälläkin akun vaihto edessä -toistaiseksi on kyllä lähtenyt käyntiin kuin palmun alta.Tuohon en osaa vastata. En koskaan mitään koodia aktivoinnut. Kutosessa on tuo integroitu audio systeemi, jota tuskin autovarkaat muutenkaan kovin paljon himoitsee.
5-6 vuoden välein tulisi akku viimeistään vaihtaa. - teki näin
Pate1971 kirjoitti:
Itselläni on vuoden 2003 (tilattu vuonna 2002) Mazda6, pian on siis täälläkin akun vaihto edessä -toistaiseksi on kyllä lähtenyt käyntiin kuin palmun alta.Jos on pelkona että jotakin häviää muisteista vaikka ei saisi niin laita 12v muuntajasta johdot kiinni akkukenkiin siksi aikaa kun kengät ovat irti akuista. Silloin ei katkea virrat missään vaiheessa.Ei tarvitse olla kovin tehokaskaan muuntaja koska eihän se auto kuluta virtaa juuri ollenkaan kun on sammuksissa.
- Pate1971
Pate1971 kirjoitti:
Itselläni on vuoden 2003 (tilattu vuonna 2002) Mazda6, pian on siis täälläkin akun vaihto edessä -toistaiseksi on kyllä lähtenyt käyntiin kuin palmun alta.Itse itseäni kommentoiden:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=572&posting=22000000030869344
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255