Minulla on harkinnassa Ford Mondeo 2.0 automaattivaihteistolla (vm 03 - 05). Löytyykö keneltäkään kokemuksia ko. pelistä? Minkälainen ajettava, laatikon toimivuus / kestävyys, jne...
Onko kokemuksia - Ford Mondeo 2.0i automaattivaihteistolla
-k-
2
1272
Vastaukset
- mondeonisti
Hyvin on automaattilaatikko kestänyt, vaikka kahtena kesänä on nykyisellä autolla vedetty 1500 kilon vaunua arviolta noin 2000 km per kesä.
Kestää vaikka ylivaihteen käyttöä ei suositella raskaassa vedossa. Olen käyttänyt nelosta (neljä-vaihteinen automaatti) tasaisella. Ainoastaan loivissa ylämäissä olen sen lukinnut pois pelistä, ettei automaatti turhaan sahaa edes-takaisin.
Muiden merkkien automaatista ei ole kokemuksia, mutta tämä mondeon laatikko toimii mielestäni aivan moitteetta. - Anonyymi
Jee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362031
- 1211425
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3261187Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401170Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631122IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk01112- 1411099
- 491079
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470947Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98935