Kyllä sitä pakostakin tulee katsottua kaupan jonossa mitä se etummainen siiheen hihnalle työntää.. Eilenkin siinä eessä oli lyhyt nuori nainen ja painoo lähemmäs sata. Sit siinä mätetään kassiin sipsii, lisää sipsii ja mars- patukoita, kyytipojaks vielä limpsaa.
Että enpä voi muuta sanoa, kuin itseppä läskinne kannatte mutta turha itkee kun niille ei voi mukamas mitään!!
Kaupan
41
2041
Vastaukset
- melkein puolet paksumpi
Täältä löytyis VAIN terveellistä ja kevyttä. Ainoat oikeasti kaloripitoiset ovat täysmehuja, mutta niissä on vitamiineja ja en juo niitä hirveästi kuitenkaan.
Yleensähän me lihavat ollaan laihdutuskuurilla joten luulisi ettei ihan aina lihavienkaan kärryissä vain sipsejä ja herkkuja ole ;)
En ainakaan itse osta kaupasta mitään epäterveellistä niin ei kotona voi syödäkään niitä, jollei erikseen tee esim. pullaa. Mitä en ole tehnyt pitkiin pitkiin aikoihin.- taitaa olla,
mut kovin montaa sellaista en ole nähnyt.
Ei ne laihdutuskuurit laihduta, se täytyy ruokatavat laittaa remonttiin koko loppuelämäksi.
Enkä mä niitä herkkuhetkiä tuomitse, en itseltäni enkä muiltakaan vaikka sitä kokoa olisi kuinka paljon tahansa, mutta kohtuudella. Itse harrastan joka toinen viikko mässyttelyä, mutta jos se mässytys jatkuis päivittäin niin tulos mahtais olla aika muhkee mamma ;D Normalipainoissa pyörin, joka vaatii liikuntaa ja terveelliset pöperöt. - näin pulsun
kassajonossa tänään ja terveellistä oli juu, mutta paljon ja kyllä siellä jokunen karkkipussi tais kuitenkin olla. Oikeastaan kaikki lihottaa jos syö liikaa.
- elämä..
Miten helvetissä ihmiset jaksaa vahdata toisten tekemisiä ja syömisiä? Eikö teillä ole omaa elämää, kun käytätte aikanne toisten vahtimiseen. Niin kuin kirjoita, niin itse hän läskinsä kantaa - siis sinun ei tarvitse siitä huolehtia. Keskity vain omaan elämääsi.
- Mr. Hunky Bunky
Olisi se aika metkan näköistä kun ihmiset kassajonossa vahtaisivat katonrajaan ja jonnekin kaupan perälle ja käsikopelolla etenisivät kassajonossa kun ei voi katsoa kassalle päin, jos vaikka joutuisi "vahtaamaan" mitä edellinen ostaa.
Hankihan vaan itse elämä, ja koeta tajuta, että jonnekin päin on katse luotava, ja yleensä sinnepäin mihin on menossa. Vaikeaa se on kaupassa olla jos koko ajan keskittyy siihen ettei vahingossakaan tule huomanneeksi mitä muut kärryissään työntää, aivan yhtä vaikeaa kuin on olla näkemättä minkälaisia autoja on kotikerrostalon parkkipaikalla tai miten työkaveri on pukeutunut tai minkälainen kampaus hänellä on. Missä tynnyrissä oikein elät!?!
Itsepä lihavat läskinä kantaa, varsinkin kun minä hiukan vielä rahoitan siitä aiheutuvia terveyshaittojen hoitoja...
- Mummonen
Kyllä joskus jokin ostos pistää silmään, tänään kaksi langanlaihaa nuorta ihmistä (tyttö ja poika)
ostivat limpparia, ainakin kymmen suklaapatukkaa monenlaisia sipsejä ja irtokarkkeja.
Olivat nuoria ja terveevn näköisiä nuoria ihmisiä.
Veikkaan että kävivät vielä lainaamassa muutaman elokuvan R-kioskilta.
Minä ostin hedelmiä, kaalia, anannas-säilykettä, tomaattia, luomu rasvatonta maitoa.
Sitten Broilerin filettä ja vähärasvaista jauhelihaa 4% ruokakermaa.
Uskoisin että nuoret pitivät minua lihavana.
Ostan joskus, harvemmin kuin kerran kuussa kermatoffee pussin syön sen yksinäni parissa päivässä.
Syön hyvin terveellisesti, mutta nähtävästi vähän liikaa kun paino on päässyt nousemaan.- Jälkikasvu
Olen mummo ja iso-mummo.
Kun tulee porukat käymään ostan sipsejä ja monenlaisia karkkeja heille.
Sekä sokerista limsaa kun eivät muunlaista juo.
En itse söisi sipsejä mistään hinnasta, ne ovat suolaisia ja pahoja.
Pidän itse jääkaapissa pullossa vettä, on aina kylmää juotavaa saatavilla.
En viitsi alkaa saarnaamaan heille herkkujensa epäterveellisyydestä.
Ovat hoikkia ja hyväkuntoisia.
Tämä vain siksi että yleensä me hieman pyöreät mummelit ostamme tuollaiset herkut vieraillemme.
Paistan kyllä myös piirakoita ja teen terveellisiäkin ruokia.
Hyvin nekin maistuvat.
- huh huh..........
Puuttuu vaan että joku metsästäis sen kaupan missä Kotleetti käy ja laskis kaikki ostokset ja niitten kalorimäärän!
Vanha vitsi raportoida täällä muitten ostoksia.- Tulevahoikka
Kävin tänään ruokakaupassa - en voi mitenkään yhtyä siihen käsitykseen, että terveellinen ruoka olisi kallista. Ostokseni painoivat reilut 10 kiloa ja maksoivat 15,70. Siinä on taas namiskaa moneksi päiväksi, lisänä sieniä, joita löytyi hyvin viikonloppuna.
Mitä ostin? Perunoita, kaalia, mandariineja, sipuleita, tomaattimurskaa, rasvatonta maitoa, kastikejauhetta, ruisleipää, vihannessekoitusta, kasvissuikaleita, kurkkua, kahvia ja (miehelle) 10-rasvaprosenttista lenkkimakkaraa. Joskus on tullut huomattua, että jotkut ovat kovinkin uteliaita siitä, että mitä siihen hihnalle nostelee. Tuntuu siltä, että pitäisi joskus mainita tahallaan suuren määrän ruokaa ostettuaan kuuluvasti, että "pärjäisiköhän näillä edes huomiseen" :)
Onnea vaan metsästykseen.- -.-.-.----------
kotleetti kirjoitti:
Joskus on tullut huomattua, että jotkut ovat kovinkin uteliaita siitä, että mitä siihen hihnalle nostelee. Tuntuu siltä, että pitäisi joskus mainita tahallaan suuren määrän ruokaa ostettuaan kuuluvasti, että "pärjäisiköhän näillä edes huomiseen" :)
Onnea vaan metsästykseen.No onko hihnalla sipsipusseja vai oikeeta ruokaa? Et sentään teeskentele suurperheellistä.
Asiasta pikkasen toiseen, sinkkuna siis elelet että vaimo ei ainakaan kiloista narise. mutta mitä sun äiskä ja iskä ,siis jos on elossa sanoo sun ylipainosta? Äiskäthän ne ainakin huolehtii aikusistakin lapsista. Vai onko he yhtä lihavia? Entäs kaverit onko ne edes leikillään sanoneet mitään sun mahasta?
- kysyisin
miten reagoit, jos edessäsi oleva hoikka nainen lataa kuvaamasi sisällön kassiinsa?
- hheh..
Onko mielikuvasi nyt niin, ettei hoikat herkuttele?
- Kohtuus on se avainsana painonhallinnassa.
Mutta tyhmempikin tietää, että todennäköisesti kyseisessä tapauksessa tämä naikkonen mättää suuhunsa useammin, kuin esim. kerran/tai kahdesti viikkoon tälläista mässyy nassuunsa.
- Kertoohan se jo hänen yli suuri kokonsa.
Mitä vielä?
- Sanomattakin selvää, että ihminen lihoaa mikäli syö enemmän kuin kuluttaa!! - utelias.........
hheh.. kirjoitti:
Onko mielikuvasi nyt niin, ettei hoikat herkuttele?
- Kohtuus on se avainsana painonhallinnassa.
Mutta tyhmempikin tietää, että todennäköisesti kyseisessä tapauksessa tämä naikkonen mättää suuhunsa useammin, kuin esim. kerran/tai kahdesti viikkoon tälläista mässyy nassuunsa.
- Kertoohan se jo hänen yli suuri kokonsa.
Mitä vielä?
- Sanomattakin selvää, että ihminen lihoaa mikäli syö enemmän kuin kuluttaa!!oliko tämä vastauksesi esittämääni kysymykseen? Et taida ymmärtää lukemaasi, koska tuo viestisi ei sisältänyt vastauksia ollenkaan. Sivistynyt ihminen tietää, ettei kysymykseen vastata kysymyksillä.
Eli, mitä ajattelet jos hoikka ihminen lataa kassalla kassiinsa shipsejä, limuja ja karkkia? - jolta kysyit
Mutta ehkä ajattelisin että oletpa onnenpekka kun voit syödä noita.
- hänellä
utelias......... kirjoitti:
oliko tämä vastauksesi esittämääni kysymykseen? Et taida ymmärtää lukemaasi, koska tuo viestisi ei sisältänyt vastauksia ollenkaan. Sivistynyt ihminen tietää, ettei kysymykseen vastata kysymyksillä.
Eli, mitä ajattelet jos hoikka ihminen lataa kassalla kassiinsa shipsejä, limuja ja karkkia?on namipäivä ;D
Hölömö!!! - normaalipainoinen
hänellä kirjoitti:
on namipäivä ;D
Hölömö!!!no miksi ei ylipainoisellakin voi juuri sillä kerralla kaupassakäydessään olla namipäivä? Mistä sitä tietää, vaikka kyseinen henkilö olisi laihdutuskuurilla ja onnistunut jo laihduttamaan 30 kg. (vaikka pitäisikin namipäivän kerran vkossa)
Minua vaan ärsyttää, että kuvitellaan tietävänsä jotakin ihmisen elämästä vain hänen ostoskärryynsä ja ulkoista olemustaan katsomalla. Ja erityisesti jos näkemäänsä kommentoi kuten aloittaja. - mistäs...
normaalipainoinen kirjoitti:
no miksi ei ylipainoisellakin voi juuri sillä kerralla kaupassakäydessään olla namipäivä? Mistä sitä tietää, vaikka kyseinen henkilö olisi laihdutuskuurilla ja onnistunut jo laihduttamaan 30 kg. (vaikka pitäisikin namipäivän kerran vkossa)
Minua vaan ärsyttää, että kuvitellaan tietävänsä jotakin ihmisen elämästä vain hänen ostoskärryynsä ja ulkoista olemustaan katsomalla. Ja erityisesti jos näkemäänsä kommentoi kuten aloittaja... Sitä tietää, muutenkuin kysymällä :)
Täytynee seuraavalla kerralla ihan kysästä, että onkos lähtenyt paljonkin jo kiloja, 20 tai jopa 30?- Saas nähdä mikä vastaus ;D
- minähhh
No joo, kyllähän sitä tottakai tulee vilkaistua, mutta ei se kyllä enää ole tervettä, jos se kaikki jää tarkalleen mieleen ja siitä pitää vielä oikein keskustelu tulla perustamaan.
Ja mistäs sen voi tietää, ostaako se edessä herkkuja tiskille laittava ihminen ne kaikki itselleen? Viimeksi kun itse ostin herkkuja (limsaa, sipsejä), ne menivät krapulamässyiksi meikäläiselle ja isännälle, eli kaksihan ihmistä niitäkin siinä oli syömässä ja juomassa.- voe...
Sulla on niinkuin lihavuutesi lisäksi vielä alkoholiongelma, huonosti menee!
- tehkää edes salaa ;)
Koska ette voi tietää esim. kuinka paljon joku lihava henkilö on laihtunut sen vuoden aikana.
Tarkoitan ettei ole kiva tapa ajatella toisista että tuon kokoinen nainen/mies varmasti syö salaa ahmien hirveesti ruokaa, eihän olisi muuten tuon kokoinen! nhan se saattanut olla totta jossain vaiheessa.
Kyllä ainakin itse saan niin pahoja katseita niin useasti että ne harmittaa, varsinkin ihmiset jotka haluavat minun näkevän että katsovat.
Katsovat silmiin jonkun aikaan ja sitten oikein suu auki ympäri kroppaani, ja takaisin silmiin! Lapsena riitti kun tuijotin visusti takaisin, muttei nykyään enää :(
Tuskin kukaan haluaisi heitä tuolla tavoin tuomittavan minkään ulkoisen piirteen vuoksi! - minähhh
voe... kirjoitti:
Sulla on niinkuin lihavuutesi lisäksi vielä alkoholiongelma, huonosti menee!
Täh? Eihän tämä ole tosissaan kirjoitettu, eihän? :)
- *e*
tehkää edes salaa ;) kirjoitti:
Koska ette voi tietää esim. kuinka paljon joku lihava henkilö on laihtunut sen vuoden aikana.
Tarkoitan ettei ole kiva tapa ajatella toisista että tuon kokoinen nainen/mies varmasti syö salaa ahmien hirveesti ruokaa, eihän olisi muuten tuon kokoinen! nhan se saattanut olla totta jossain vaiheessa.
Kyllä ainakin itse saan niin pahoja katseita niin useasti että ne harmittaa, varsinkin ihmiset jotka haluavat minun näkevän että katsovat.
Katsovat silmiin jonkun aikaan ja sitten oikein suu auki ympäri kroppaani, ja takaisin silmiin! Lapsena riitti kun tuijotin visusti takaisin, muttei nykyään enää :(
Tuskin kukaan haluaisi heitä tuolla tavoin tuomittavan minkään ulkoisen piirteen vuoksi!Omaan kokemukseeni perustuen ns laihdutustuotteiden käyttö VAIKEUTTAA painonhallintaa. Margariinit, kevytjogurtit, kevytjuustot jne ovat täynnä lisäaineita jotka varastoituvat kehoon saaden aikaan sen, että aineenvaihdunta ei toimi kuin pitäisi. Plus kevyttuotteita on syötävä enemmän jotta kylläisyyden tunne saavutetaan.
Itse muutin pois Suomesta maahan, jossa eineksiä ja kevyttuotteita ei todellakaan ole myynnissä samanlaista määrää kuin Suomessa. Ruokavalio muuttui. En ole oikein koskaan käyttänyt margariinia tms, mutta maito muuttui täysimaidoksi, juusto rasvaiseksi ja muutenkin ruokavaliosta tipahti pois kaikki esanssi- ja lisäainepitoiset tuotteet, kun niitä ei saa. Palasin hyvin luonnonläheiseen syömiseen, missä ruoka on puhdasta ja mahdollisimman vähän käsiteltyä.
Mitä tapahtui: laihduin omia aikojani (vähän reilun puolen vuoden aikana) kymmenisen kiloa, vartalo kiinteytyi, alavatsa joka ennen oli mun ongelma on nyt lantioiluiden tasalla, uskomatonta. Ylimääräinen höttö on kadonnut, iho parantunut, kynnet ei enää liuskoitu kuin ennen, olo on upea ja energinen. Jaksan juosta 50 minuutin lenkkejä kun ennen puuskutin jo yhden pylväänvälin jälkeen.
Uskon, että teollinen ruoka on pahasta. Kun palaan Suomeen osaan todella arvostaa puhdasta ruokaa mitä siellä saa: punaista maitoa, oman maan kasviksia, metsän antimia, luonnon kalaa.
Oikein hyvää syksyä kaikille! - lihavuus ei ole
tehkää edes salaa ;) kirjoitti:
Tuskin kukaan haluaisi heitä tuolla tavoin tuomittavan minkään ulkoisen piirteen vuoksi!pelkkä "ulkonäköpiirre". Lihavuus kertoo ihmisen henkisestä tilasta paljon.
Se kertoo hedonismista, itsekontrollin puutteesta ja henkisestä sekä fyysisestä laiskuudesta. Kun päältäpäin näkee, että ihminen ei kykene hillitsemään nautinnon haluaan ja on tämän vuoksi lihonut muodottomaksi, niin kyllähän se pysäyttää ja voi ilmetä epähienotunteisena tuijotuksena.
Lapsen lihavuus puolestaan herättää raivoa lapsen vanhempia kohtaan. Lapsihan saatetaan viattomana uhrina tilaan, joka pilaa hänen elämänsä mahdollisesti hautaan saakka.
Minusta on luonnollista, että ihmiset hieman kiinnittävät enemmän huomiota valtavirrasta poikkeaviin henkilöihin. Saavathan erityisen kauniit ja hoikatkin ylimääräisiä katseita. - Lopettaa
minähhh kirjoitti:
Täh? Eihän tämä ole tosissaan kirjoitettu, eihän? :)
Se alkoholilla läträäminen, etkö ole tiennyt että alkoholi lihottaa?
- minähhh
Lopettaa kirjoitti:
Se alkoholilla läträäminen, etkö ole tiennyt että alkoholi lihottaa?
Lihottakoon, mitä sitten?
Alkoholin kohtuukäyttöön ei pitäisi kenelläkään olla mitään nokan koputtamista. Tai sitten saat saman tien itkeä alkoholin vaaroista valtaosalle väestöstä. ;)
- fist in the face of god
Arvatkaas mitä minä näin kun äsken asioin paikallisessa K-Kaupassa töiden jälkeen? Kaksi pultsaria, nais- ja miespuolinen, olivat kassalla edelläni. Molemmat haisi viinalle ja paskalle niin v*tusti. Yökötti. Ja lisäksi voitteko kuvitella mitä he ostivat? Tupakkaa ja kaljaa. No, oli siinä jotain einesruokaakin mukana. Mutta kuitenkin, kaljaa ja röökiä vaikka olivat humalassa jo valmiiksi! Mitä v*ttua! Tuollaisiako loisia meidän yhteiskuntamme elättää, panen pääni pantiksi ettei olleet heidän itse tienaamiaan rahoja mitä siinä törsättiin.
Ne oli jo huonossa kunnossa, syrjäytynyneitä haisevia ja alkoholisoituneita. Ja silti mättävät lisää viinaa rumiin naamoihinsa! Mitä idiootteja!
Varmaan aivot hapettuneet liiallisen viinankäytön seurauksena.
Kaiken huippu on se että minun kunnon ihmisen ja veronmaksajan pitää katsella moista pelleilyä ja haistella sitä paskanhajua julkisilla paikoilla ja sietää heitä silmissäni. Ja lisäksi sain jännittää että alkaako ne rähjätä mulle jostain tyhjästä tai ruinata rahaa kuten tyyli on.
Kävisivät töissä ja ostaisivat terveellistä ruokaa kuten kunnon ihmiset. Ja huolehtisivat hygieniastaan ennen kuin lähtevät julkisille paikoille ja vaihtaisi edes joskus ne rähjäiset vaatteensa!- Haukotus
Siis kuinka teitä voi tämä sama aihe kiinnostaa uudelleen ja uudelleen? Ei ole kovin pitkä aika, kun tätä asiaa täällä käsiteltiin ja taas uudelleen.
Mun puolesta jokainen voi lastata kärryihinsä vaikka hevosen paskaa, ei paljon heilauta. Lopettakaa jo ja keksikää uusi aihe!
- a life!!!!!
No mitäs sanot tästä; meidän perhe kun käy kerran viikossa kaupassa niin siihen vaaditaan parhaimmillaan NELJÄ ostoskärryä.
Kun niin kärkkäästi olet vetämässä johtopäätöksiä ihmisten ostoskäyttäytymisestä, niin kerropas millaisia me olemme?- hehheh..
Vai kerran viikkoon kaupassa ja NELJÄ kärryllistä.. jotka ovat tietenkin täynnä PELKÄSTÄÄN safkaa!?
- Voinen sanoa mikäli näin on niin, mahtaa teitin perheellä olla jonkinsortin syömishäiriö :D - meni :D
hehheh.. kirjoitti:
Vai kerran viikkoon kaupassa ja NELJÄ kärryllistä.. jotka ovat tietenkin täynnä PELKÄSTÄÄN safkaa!?
- Voinen sanoa mikäli näin on niin, mahtaa teitin perheellä olla jonkinsortin syömishäiriö :Dheh heh!
Meillä on neljä murrosikäistä lasta eli 7 henkinen perhe 3 isoa koiraa. Tässä vähän osviittaa esimerkiksi eilisistä ostoksista.
Rasvatonta maitoa menee 2 litraa päivässä x7=20 litraa vkossa
Jäävuorisalaattia menee 2 kerää pvässä eli 14 kerää vkossa
Tomaatteja n.1/2 - 1 kg kg pvässä ja siis 3,5-7 kg vkossa
Kurkkua saman verran eli n 7kg
Paprikaa 3kg/vkossa
Leipäpussi pvässä tekee 7 pussia viikossa.
paketti juustoa, margariinia ja 7 pakettia kalkkunaleikettä.
Lihaa, kalaa tai kanaa menee about 300gr/naama/pvä eli viikossa reilut 14 kg.
Siihen vielä päälle koirien muonat 20kg vkossa.
Meillä ei osteta valmiita eineksiä, limuja, karkkeja , pizzoja, shipsejä, muroja, bisseä, valkoisia pastoja, perunoita, leivonnaisia, keksejä tms. Neljä täyttä kärryllistä tuli eilisistäkin ostoksista. Kaikki perheessä ovat normaalipainoisia, tyttäret ovat jopa terveydenhoitajan mukaan liian laihoja.
Niin, syy miksi käydään kerran vkossa kaupassa on yksinkertaisesti se, että se on osoittautunut kaikkein toimivimmaksi meidän perheessä. Ei tule ostettua mitään ostoslistan ulkopuolelta ja aikaa säästyy muuhunkin kun päivittäiseen kaupassaravaamiseen. Kaikki harrastavat jotakin ja ollaan siis lähes joka ilta töiden päätteeksi kiinni jossakin, joten näin se on meillä tehtävä.
Viikko/kuukausirahoillaan lapset saavat ostaa mitä haluavat, mutta harvemminpa hekään ostavat mitään shipsejä tai karkkeja koko rahallaan.
...näkisittepä kun käymme tekemässä jouluruokaostokset...kyllä siinä naamat venähtää :D - ja seitsenhenkinen
meni :D kirjoitti:
heh heh!
Meillä on neljä murrosikäistä lasta eli 7 henkinen perhe 3 isoa koiraa. Tässä vähän osviittaa esimerkiksi eilisistä ostoksista.
Paprikaa 3kg/vkossa
Meillä ei osteta valmiita eineksiä, limuja, karkkeja , pizzoja, shipsejä, muroja, bisseä, valkoisia pastoja, perunoita, leivonnaisia, keksejä tms. Neljä täyttä kärryllistä tuli eilisistäkin ostoksista. Kaikki perheessä ovat normaalipainoisia, tyttäret ovat jopa terveydenhoitajan mukaan liian laihoja.
Niin, syy miksi käydään kerran vkossa kaupassa on yksinkertaisesti se, että se on osoittautunut kaikkein toimivimmaksi meidän perheessä. Ei tule ostettua mitään ostoslistan ulkopuolelta ja aikaa säästyy muuhunkin kun päivittäiseen kaupassaravaamiseen. Kaikki harrastavat jotakin ja ollaan siis lähes joka ilta töiden päätteeksi kiinni jossakin, joten näin se on meillä tehtävä.
Viikko/kuukausirahoillaan lapset saavat ostaa mitä haluavat, mutta harvemminpa hekään ostavat mitään shipsejä tai karkkeja koko rahallaan.
...näkisittepä kun käymme tekemässä jouluruokaostokset...kyllä siinä naamat venähtää :Dperhe?
Onko teillä jokin erityis lesbopari-yksi mies kolmiodraama siellä meneillään?
Aika vähän ruokaa kyllä teillä menee oli miten oli. Meillä menee vähintään kaksi leipäpakettia muun ruuan ohella päivässä, vaikka syöjinä on kaksi aikuista, kaksi teiniä ja yksi pieni koululainen. Maitoakin menee päivässä ainakin kolme litraa..
Ja kaikki muut ovat myös todella hoikkia, jopa laihoja paitsi valitettavasti minä olen vähän pullea BMI 26 - Monta henkee?
meni :D kirjoitti:
heh heh!
Paprikaa 3kg/vkossa
...näkisittepä kun käymme tekemässä jouluruokaostokset...kyllä siinä naamat venähtää :DOnks teillä jokin uusioperhe, jossa asuu myös 3 aikuista.. eli toisin sanoen kolmin naimista, eikös se ole rikos?
Jos 4 lasta 2 aikuista = 6 henkee
- Mun laskupää ei saa siitä 7-henkistä ellei sitten teillä harrasteta kimppakivaa kolmisin ;)
- pölvästi...-....
Eikö elämässäsi ole muuta tekemistä kuin vahtia mitä ihmiset ostavat.
Kyllä satakiloiset voivat hyvällä omallatunnolla ostaa mitä vain....ei kaikki valita painostaan..
t.100 kiloinen...ostoslistassanisuklaata, kakkua,jätskiä jne, enkä valita, elän nauttien...- tekisin???
Tämä on ihan totta.
Ostan Luomu rasvatonta maitoa, piimää ja jugurttia.
Laktoositonta 40% margariinia.
Keliaakikon jauhoja (leivon leivän itse, en syö kahvileipää.)
Sitten ostoskorissani on salaattitarpeita, kalkkunaleikettä, hedelmiä monenlaisia.
Vähärasvaista jauhelihaa Ja Broilerin rintafilettä.
Ostan kerralla 3-4 päivän ruuat.
Olen 163 cm pitkä ja painan tasan 80 kg.
Voi näilläkin ruuilla pysyä tuhdissa kunnossa, en ole edes suursyömäri.
Joskus napostelen, mutta silloinkin yleensä rasvatonta ja maustamatonta jugurttia marjoja, tai hedelmiä.
Veriarvot ovat erittäin hyvät.
Syön myös vitamiineja ja kalsiumia.
Ainoa haitta ylipainosta on tietysti esteettinen ja jalkoja joskus särkee.
Liikun kausittain, välillä kyllästyn. - Plösö!
Nooh, kylläpäs se olisikin huvittavaa kun ihmiset rupeisivat katseleen pitkin kattoja,kun eteenpäin ei saa katsoo ja omia ostoksiaan perässä hihnalle laittaa ennenkuin edessä oleva on hävinnyt ostoksineen ensin pois. Eii, mutta mistäs edes tiedät onko siellä edessä enää ketään kun et saa katsoa eteenpäin... Kylläpäs sä nyt todistit tyhmyytesi.
- Sä valehtelet jos väität ettei sun silmäs harhaile myös muissa ihmisissä siellä kaupassa ja vielä edessä olevien ostoksissa.
Ihan sata varmana!!!
Mutta ole sinä 100 kiloinen ja läkähdy läskeihisi. - se olitkin
eilen edessäni tuolla lähikaupassa, joka hamprasit niitä vanukkaita kilokaupalla?
- Onhan sulla tietenki sitä mahaa minne ne mahtuu:)
- tarina.
Tää on niin totta, mitä kirjoitit. Muistuukin mieleeni tässä taannoin kun kävin töistä tullessani maitoa kaupasta, edessäni oli sitten kaksi todella tuhtia naista tulipuvuissaan: puhelivat kuinka raskasta oli tuo puolituntinen kävelymatka. Molemmille kuitenkin sitten tämän lenkin jälkeen sieltä hyllyltä tarttui mukaan karkkipussia ja suklaalevyjä.
Että siinä oli naisille todella kova hyöty käydä kävelemässä kun kaksin verroin kuitenkin tulee läskiä lisää. no, jokainen tyylillään. Mutta etomaan kävi tuollainen elämäntyyli. - nauravainen nainen
Täältä suomi24:stä löytyy hauskasti kirjoitettuja viestejä, välillä saa nauraa oikein kunnolla. Samalla kuitenkin huomaa lukiessa, että kylläpä täällä Suomessa on tyhmiä ihmisiä! Osoitatte tyhmyyttänne tällaisilla kirjoituksilla
( lukuisilla muilla) Taitaapa tämä tyhmä kansa pyöriä juuri suomi24-palstoilla kirjoittelemassa.
Toki joillakin on myös hyvin viisasta ja järkevää sanottavaa, mutta ikävä kyllä nämä kirjoitukset ovat todella harvassa. Näistä tyhmistä kirjoituksista irtoaa kuitenkin parhaat naurut! Kiitos siitä!- mukavaa,
että olet saanut hyMyn huulillesi!
Nauru pidentää ikää ;D - mikä saa
sinut uskomaan että olet juuri se viisas kirjoittaja.
Onko tuo vain sinun oma mielipiteesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256