kaikki ketä olen ärsyttäny. :) ei ole ollu tarkotus... tottakai kaikki ajattelee ettei nuori äiti pysty samaan ku vanhemmat,mutta kyllä ainaki minä yritän parhaani että nenna sais hyvän kodin ja paljon rakkautta :) että suuri anteeksipyyntö typeristä viesteistä!!
noniin anteeksi..
1
539
Vastaukset
- ---------------------------
jep mutta jos itse tunnet olevasi hyvä äiti niin ei silloin kannata alkaa "tapella" muiden kanssa ketkä kritisoi nuoria. se on tärkein mitä itse tietää olevansa. itsekin olin nuori kun lapsen sain ja tottakai se ärsyttää myös täällä seurata haukkumisia mutta jätän ne yleensä omaan arvoonsa-ne vaan eivät ole kohdanneet hyviä teiniäitejä, eli heidän ongelmansa.
ja tottahan toki niitä huonoja äitejä on, siitä ei pääse yli eikä ympäri se on eriasia ottaako asiasta ensin selvää vai alkaako heti haukkumaan.
täällä leimataan kyllä turhankin nopeasti.
ja tottahan sekin on että nämä teiniäidit kuten vanhemmatkaan ei kaikkea tiedäkkään mutta viisaana kysyvät neuvoja, vaikka saattaisivat ollakkin itsestäänselviä ja se on loistavaa että kysytään apua eikä jäädä pyörittelemään peukaloita, ei mun tartte kysyä-asenteella.
olkaa ylpeitä itestänne ja antakaa muiden kritiikit olla rauhassa:) omatunto on se tärkein, eli tosiaan jos itse tiedät olevasi hyvä äiti ja pyrit tekemään parhaasi lapsen hyväksi, niin näyttäkää pitkää nenää näille keiden mielestä ette ole, ootte vahvempia kuin ne!
(ei ne kumminkaan syö sanojansa vaikka mitä tekis,)
vikki vinkkinä-
KRITISOIJILLE
haukkukaa/neuvokaa niitä ketkä todellakin on niitä "teiniäitejä" varmaankin tiedätte mitä tarkoitan, eli turhat puut pois.
tsemppiä/voimia äipille ja ilosia ihania pikku hymyjä:) se palkitsee kaiken!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191424
- 171411
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61409Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295