noniin anteeksi..

kaikki ketä olen ärsyttäny. :) ei ole ollu tarkotus... tottakai kaikki ajattelee ettei nuori äiti pysty samaan ku vanhemmat,mutta kyllä ainaki minä yritän parhaani että nenna sais hyvän kodin ja paljon rakkautta :) että suuri anteeksipyyntö typeristä viesteistä!!

1

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------------------

jep mutta jos itse tunnet olevasi hyvä äiti niin ei silloin kannata alkaa "tapella" muiden kanssa ketkä kritisoi nuoria. se on tärkein mitä itse tietää olevansa. itsekin olin nuori kun lapsen sain ja tottakai se ärsyttää myös täällä seurata haukkumisia mutta jätän ne yleensä omaan arvoonsa-ne vaan eivät ole kohdanneet hyviä teiniäitejä, eli heidän ongelmansa.

ja tottahan toki niitä huonoja äitejä on, siitä ei pääse yli eikä ympäri se on eriasia ottaako asiasta ensin selvää vai alkaako heti haukkumaan.
      täällä leimataan kyllä turhankin nopeasti.

ja tottahan sekin on että nämä teiniäidit kuten vanhemmatkaan ei kaikkea tiedäkkään mutta viisaana kysyvät neuvoja, vaikka saattaisivat ollakkin itsestäänselviä ja se on loistavaa että kysytään apua eikä jäädä pyörittelemään peukaloita, ei mun tartte kysyä-asenteella.

olkaa ylpeitä itestänne ja antakaa muiden kritiikit olla rauhassa:) omatunto on se tärkein, eli tosiaan jos itse tiedät olevasi hyvä äiti ja pyrit tekemään parhaasi lapsen hyväksi, niin näyttäkää pitkää nenää näille keiden mielestä ette ole, ootte vahvempia kuin ne!

(ei ne kumminkaan syö sanojansa vaikka mitä tekis,)

vikki vinkkinä-
      KRITISOIJILLE

haukkukaa/neuvokaa niitä ketkä todellakin on niitä "teiniäitejä" varmaankin tiedätte mitä tarkoitan, eli turhat puut pois.

tsemppiä/voimia äipille ja ilosia ihania pikku hymyjä:) se palkitsee kaiken!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3223
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2925
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2182
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1625
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1424
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      17
      1411
    7. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1409
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1365
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1341
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1295
    Aihe