minkälaista menoa on kala(M) ja jousimies(N) sängyssä kertokaa??.
sängyssä??
3
2724
Vastaukset
- se kalamies
rauhaan ennenku kidutat sen kuoliaaksi. ihan kaiekella kunnioituksella, sanoisin tän myös jos kysyjänä olisi kalatmies. ei henkistä yhteyttä, ei myöskään fyysistä (tai juota se känniin ja nussi sitten, hyvä tulee paitsi aamulla voi olla tosi paskat jälkifiilikset toisella teistä ainakin). eti leijonia, sano kalalle että hankki sänkyhommien kunkun ,skorpparin;) kaupan päälle voitte saada molemmat onnellisen parisuhteen, jos haluatte.
- allekirjoittaa
tuota... Uskomattoman kohtelias, hellä ja tunteellinen on kalamies. Aina vaan ajattelee toisen parasta, omasta niinkään väliä... Hyvin toimii puolin ja toisin!!!
- vastavedessä
allekirjoittaa kirjoitti:
tuota... Uskomattoman kohtelias, hellä ja tunteellinen on kalamies. Aina vaan ajattelee toisen parasta, omasta niinkään väliä... Hyvin toimii puolin ja toisin!!!
Tietysti riippuu uiko kala vasta vai myötävirtaan, mutta allekirjoitan 13v kokemuksella huomaavaisuuden, kokeilunhalun, intensiivisyyden ja (ehkä) ajoittain virranmuutoksen,,toisen pitää välillä ehkä vähän onkia ! =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen805933Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2845227Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453294Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052713Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102706Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41645Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211440Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät301439Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1751032