minkälaista menoa on kala(M) ja jousimies(N) sängyssä kertokaa??.
Vastaukset 3
- se kalamies
rauhaan ennenku kidutat sen kuoliaaksi. ihan kaiekella kunnioituksella, sanoisin tän myös jos kysyjänä olisi kalatmies. ei henkistä yhteyttä, ei myöskään fyysistä (tai juota se känniin ja nussi sitten, hyvä tulee paitsi aamulla voi olla tosi paskat jälkifiilikset toisella teistä ainakin). eti leijonia, sano kalalle että hankki sänkyhommien kunkun ,skorpparin;) kaupan päälle voitte saada molemmat onnellisen parisuhteen, jos haluatte.
- allekirjoittaa
tuota... Uskomattoman kohtelias, hellä ja tunteellinen on kalamies. Aina vaan ajattelee toisen parasta, omasta niinkään väliä... Hyvin toimii puolin ja toisin!!!
- vastavedessä
allekirjoittaa kirjoitti:
tuota... Uskomattoman kohtelias, hellä ja tunteellinen on kalamies. Aina vaan ajattelee toisen parasta, omasta niinkään väliä... Hyvin toimii puolin ja toisin!!!
Tietysti riippuu uiko kala vasta vai myötävirtaan, mutta allekirjoitan 13v kokemuksella huomaavaisuuden, kokeilunhalun, intensiivisyyden ja (ehkä) ajoittain virranmuutoksen,,toisen pitää välillä ehkä vähän onkia ! =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1701849Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 55816
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 89731
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636