Onko M93R hyvä ase? Yksi poika myisi sellaisen minulle n.100€(luultavasti 80€). Ase on kuulemma 3kk vanha ja hyvässä kunnossa. Mukana tulee myös kaksi 200mAh akkua, 40bb lipas, laturi ja 100bb lipas.
Vaikuttaa tosi halvalata! Mutta onko se kannatava ostos, vai onko ase niin pas**, ettei sitä kannata ostaa? Ase tulisi back-upiksi vesurin rinnalle.
Ainiin! Onko aseeseen saatavilla paljoa lisävarusteita?
Sähkö M93R sarjatulipistooli
8
654
Vastaukset
- Juhku131
Onko tehot tallella?
Mikä valmistaja?
Jos on vaikkapa Marui, niin kyllä kannattaa tarttua tilaisuuteen.
Jos on joku EBB (electric blowback), ni en suosittele.- öllimölli
Se on maruin ja on kuulemma tehot tallella...
(mutta mistä minä tiedän, vaikka sinä olisitkin se myyjä, ja yrität nyt houkutella minut ostamaan aseen) hehheh...
- jokuvaa
Kannattaa ostaa.Jos olisit valmis maksamaan hieman enemmän niin voisit virittää sen m90 jousella (10e nemesiksen verkkokauppa) uudet metallilaakerit (30e proairsoft.fi).Osta pois!
- öllimölli
...kuinkahan se microakku jaksaa vetää sellasta m90 jousta, ja eikös siihen sitten pitäisi vaihtaa muitakin osia...? hmmm... Ettet vaan olisi se myyjä, kun koitat saada minut ostamaan. :D
- joku
öllimölli kirjoitti:
...kuinkahan se microakku jaksaa vetää sellasta m90 jousta, ja eikös siihen sitten pitäisi vaihtaa muitakin osia...? hmmm... Ettet vaan olisi se myyjä, kun koitat saada minut ostamaan. :D
No en ole.Se on vaan hyvä back-up.
- Kyselijä2
Onko muka totta et m93r voi virittää m90 jousella?
Ostin aseen just eilen ja haluisin tietää et onko toi mahollista? - juzander
Kyselijä2 kirjoitti:
Onko muka totta et m93r voi virittää m90 jousella?
Ostin aseen just eilen ja haluisin tietää et onko toi mahollista?en suosittele...itselläni on tällä hetkellä beretta M93R...olen nähnyt kun averini kokeilivat asentaa M100 jousta sellaiseen...lopputulos ei ollut kovin miellyttävä...
- RasmusG7
Mistä sellasen aseen saamaseen saa ajattelin itekki ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030