Omituinen kauris

entinen nyt

Aikuinen Kauris-mies kyseessä, loukkaantuu ihan oudoista asioista ja sitten mököttää. Ei minun mielestä ole mitään syytä suuttua esim. siitä että menen lasteni kanssa elokuviin, kun olen sen heille luvannut.

No, tämä kyllä suuttui ja alkoi mykkäkoulun, ei vastannut puhelimeen, ei viesteihin, ei minkäänlaista yhteyden pitoa. Kuin teinipoika, en vastaa puhelimeen kun oon sulle vihainen... Huoh, tätä ollut useamman kuukauden.

Nyt kyllästyin ja sanoin että en jaksa lapsellisen miehen oikkuja ja sanoin hyvästi

21

2762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurismami

      Vai mököttämisistä sitä nykyään erotaan! Siitä vaan kerää kamasi ja lähde. Etsi sitten se Mister Täydellinen! Kyllä pitää olla vähän pätevämpi syy eroon.

      • villi ja vapaa

        en minäkään katselisi mököttäjää, ihan turhaa menee energiaan yrittää saada toista paremmalle tuulelle...onko mököttäminen sinunkin taktiikkaasi. Mitä se antaa sinulle?


      • *alkuperäinen*

        muutakin, mutta jos mies odottaa minun pyytelevän anteeksi sitä että olen lasteni kanssa enkä hänen, silloin kun hän niin haluaa.

        Kun meidän suhde on ollut jo pidemmän aikaa niin että minun pitää olla valmiina kauris-miestä varten silloin kun haluaa, pitäisi jättää lapset yksin yöksi ja mennä miestä viihdyttämään, kun hän niin haluaa.

        Ja jos en mene niin sitten on päivien mykkäkoulu, ei vastaa puhelimeen, painaa vain punaista luuria kun soitan, ei vastaa tekstiviesteihin, no vasta sitten vastasi kun olin lähettänyt noin 10 anteeksipyyntö viestiä.

        Tai käynyt henk.kohtaisesti pyytämässä anteeksi sitä että en hänen luo hyökännyt silloin kun hän sitä tahtoi.

        Juu, turhaa tuollaista miestä on katsella, alistaa vain ja nöyryyttää.

        Vai mitä kaurismami.
        Sinustako on ihan ookoo, että 40 mies pitää päivien mittaista mykkäkoulua.


      • on hankalia

        he eivät ole aikuistuneet.

        Jos jokin asia loukkaa niin puhua pitää ja kertoa, sillä että mököttää ei voita mitään vain häviää.


      • Kaurismamillako

        muksut unohtuvat miehen viheltäessä??
        No, onhan naisia joka lähtöön.


      • kaurismami
        Kaurismamillako kirjoitti:

        muksut unohtuvat miehen viheltäessä??
        No, onhan naisia joka lähtöön.

        Kaurismami on kiertänyt muutakin kuin tahkoa..:)


      • totuuden
        on hankalia kirjoitti:

        he eivät ole aikuistuneet.

        Jos jokin asia loukkaa niin puhua pitää ja kertoa, sillä että mököttää ei voita mitään vain häviää.

        mököttäjästä. Mököttäminen on se viimeinen konsti, kun on jäänyt toiseksi, siis kun ei "viesti ole mennyt perille" syystä tai toisesta. Mököttäjä on se, joka on kokenut tulevansa loukatuksi sydänjuuriaan myöten, eikä hänellä ole enää muuta keinoa vaikuttaa, kuin mököttää. Se ON lapsellista, mutta mököttäjä haluaa viestiä sinulle jotain, jonka varmaan tiedätkin. Mököttäjä on se heikompi osapuoli oikeasti. Sanomattakin on selvää, että silloin, kun ihminen vähiten ansaitsee rakkautta, se eniten sitä tarvitsee!


      • että jätät
        kaurismami kirjoitti:

        Kaurismami on kiertänyt muutakin kuin tahkoa..:)

        lapsesi, oman onnen nojaan ja menet kiertämään tahkoa. No, huhhuh.

        Mutta meitä on moneen junaan, joku jää asemalle, ja osa ei edes pääse sinne asemallekkaan


      • *alkuperäinen*
        totuuden kirjoitti:

        mököttäjästä. Mököttäminen on se viimeinen konsti, kun on jäänyt toiseksi, siis kun ei "viesti ole mennyt perille" syystä tai toisesta. Mököttäjä on se, joka on kokenut tulevansa loukatuksi sydänjuuriaan myöten, eikä hänellä ole enää muuta keinoa vaikuttaa, kuin mököttää. Se ON lapsellista, mutta mököttäjä haluaa viestiä sinulle jotain, jonka varmaan tiedätkin. Mököttäjä on se heikompi osapuoli oikeasti. Sanomattakin on selvää, että silloin, kun ihminen vähiten ansaitsee rakkautta, se eniten sitä tarvitsee!

        ja käsitä sitä, itse en ole koskaan osannut mököttää. Se ei sovi luonteeseen, asiat pitää saada selvitetyksi mahdollisimman pian, keskustella ja ratkaista kuinka eteen päin.

        Kai tuo mies on sitten tottunut tuohon mökötyksen voimaan, kun se on tehonnut muihin miksi ei minuunkin. ajatteli varmaan.

        Mutta minulle itselle tulee niin huono olo, siitä että asioita ei selvitetä, en pysty nukkumaan ja ajatukset pyörii vain siinä mitä olen taas tehnyt väärin? Vaikka tiedän että en ole tehnyt mitään väärää.

        Mutta mitäpä minä enää tätä mietin, se on ohi ja sillä selvä


      • Tunturikauris

        Ei se kuule vaihtamalla parane,jokainen mököttää joskus joku pitempään joku lyhempään,otappa asia puheeksi seuraavalla kerralla ,asioilla on taipumus ratketa kun niistä keskustelee


      • lässyn
        *alkuperäinen* kirjoitti:

        ja käsitä sitä, itse en ole koskaan osannut mököttää. Se ei sovi luonteeseen, asiat pitää saada selvitetyksi mahdollisimman pian, keskustella ja ratkaista kuinka eteen päin.

        Kai tuo mies on sitten tottunut tuohon mökötyksen voimaan, kun se on tehonnut muihin miksi ei minuunkin. ajatteli varmaan.

        Mutta minulle itselle tulee niin huono olo, siitä että asioita ei selvitetä, en pysty nukkumaan ja ajatukset pyörii vain siinä mitä olen taas tehnyt väärin? Vaikka tiedän että en ole tehnyt mitään väärää.

        Mutta mitäpä minä enää tätä mietin, se on ohi ja sillä selvä

        Äijälle kenkää, jos ei ymmärrrä, että lapset ovat AINA etusijalla. Mikä helvetin mammanpoika vaatii itellen enemmän aikaa kuin lapset??????

        T: Kauris minäkin


      • *alkuperäinen*
        Tunturikauris kirjoitti:

        Ei se kuule vaihtamalla parane,jokainen mököttää joskus joku pitempään joku lyhempään,otappa asia puheeksi seuraavalla kerralla ,asioilla on taipumus ratketa kun niistä keskustelee

        kun asioista on puhuttu ensimmäisen mököttämisen jälkeen ja uudelleen toisen mököttämisen jälkeen, kolmannen jälkeen sanoin että en jaksa olla aina se joka pyytelee anteeksi, ja neljäs oli minulle se viimeinen piste.

        Jokainen mököttää joskus, niin minäkin kerran yhden kerran elämäni aikana olen mököttänyt ja silloin olin 14-vuotias. Jo silloin huomasin että mököttämällä ei saa mitään hyvää aikaan.

        Tunturikaurisko kokee oikeaksi sen että on oikein jos sinulle soitetaan voit jättää vastaamatta, painaa vain punaista luuria, olla välittämättä viesteistä, olla monta päivää niin kuin ei tuntisi jos sattuu vastaan tulemaan, sitten yks kaks vain vastata viestiin ja olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?

        Minusta se on tylyä, julmaa, välinpitämättömyyden osoittamista, jolla osoitetaan joko omaa ylemmyyttä tai omaa tyhmyyttä.

        No, tälle kauriille olikin järkytys kun en olekaan itkenyt perään ja lähettänyt 200 viestiä, kuten hänen ex-avokkinsa. Minulle riitti 3 mykkäkoulu kertaa aikuiselta ihmiseltä.


      • kaurismami
        että jätät kirjoitti:

        lapsesi, oman onnen nojaan ja menet kiertämään tahkoa. No, huhhuh.

        Mutta meitä on moneen junaan, joku jää asemalle, ja osa ei edes pääse sinne asemallekkaan

        ja sitten vasta mököttävät vanhemmat! Rajansa kaikella, niin mököttämiselläkin, senhän nyt normaalijärkinen tajuaa. Jos menee ööveriksi, on jokin vinttikamari aikuisella pimeänä ja täytyy mennä vaihtamaan sahajauhot tai koko äijä kiertoon ja vaihtoon. Jos ei muuta, niin toivotaan että tavaralla on palautusoikeus "vähän" käytettynäkin. Paljonkohan tommosesta mököttäjästä sais kirppiksellä?


      • Tunturikauris
        *alkuperäinen* kirjoitti:

        kun asioista on puhuttu ensimmäisen mököttämisen jälkeen ja uudelleen toisen mököttämisen jälkeen, kolmannen jälkeen sanoin että en jaksa olla aina se joka pyytelee anteeksi, ja neljäs oli minulle se viimeinen piste.

        Jokainen mököttää joskus, niin minäkin kerran yhden kerran elämäni aikana olen mököttänyt ja silloin olin 14-vuotias. Jo silloin huomasin että mököttämällä ei saa mitään hyvää aikaan.

        Tunturikaurisko kokee oikeaksi sen että on oikein jos sinulle soitetaan voit jättää vastaamatta, painaa vain punaista luuria, olla välittämättä viesteistä, olla monta päivää niin kuin ei tuntisi jos sattuu vastaan tulemaan, sitten yks kaks vain vastata viestiin ja olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?

        Minusta se on tylyä, julmaa, välinpitämättömyyden osoittamista, jolla osoitetaan joko omaa ylemmyyttä tai omaa tyhmyyttä.

        No, tälle kauriille olikin järkytys kun en olekaan itkenyt perään ja lähettänyt 200 viestiä, kuten hänen ex-avokkinsa. Minulle riitti 3 mykkäkoulu kertaa aikuiselta ihmiseltä.

        En nyt tarkoittanut aivan sitä ,että puhelimeen ei vastattais jos toinen soittelee perään. Ihmettelin vaan aikuista, jos olette jo keskustelleet miksi hän mököttää? Etkö ole saanut kertaakaan vastausta siihen miksi moinen mököttäminen kuuluu hänen tapoihinsa. Luulisi aikuisen osaavan selittää siihen syyn ja jollei osaa onko aikuinen ollenkaan.


      • *alkuperäinen*
        Tunturikauris kirjoitti:

        En nyt tarkoittanut aivan sitä ,että puhelimeen ei vastattais jos toinen soittelee perään. Ihmettelin vaan aikuista, jos olette jo keskustelleet miksi hän mököttää? Etkö ole saanut kertaakaan vastausta siihen miksi moinen mököttäminen kuuluu hänen tapoihinsa. Luulisi aikuisen osaavan selittää siihen syyn ja jollei osaa onko aikuinen ollenkaan.

        Ei ole kertonut miksi mykkäkoulu kuuluu hänen tapoihin eikä halua edes puhua asiasta, itse päättelin että ei ole ikinä oppinut tai opetellut keskustelemaan asioista (eikä kai haluakaan opetella), koska kun aihe menee vaikeaksi kuuluu, en nyt jaksa puhua tästä asiasta. Ja siitä ei sitten puhuta, mies vetäytyy telkan ääreen tai nukkumaan ja aloittaa mykkäilyn.

        On kyllä sanonut että mykkäkoulu on tyhmää ja asiat pitää ratkaista puhumalla, mutta kun puhua pitäisi niin mies sulkeutuukin kokonaan ja vetäytyy tilanteesta mököttämään.

        Olen itse miettinyt omaakin keskustelutapaani, käynkö hyökkäykseen ja jyrään toisen alle, mutta sitäkään en mielestäni tee.

        Ja hankalahan se on keskustella jos toinen ei ole valmis edes näkemään silmissään saati puhumaan.

        Minulla itselläni on poika joka teini-ikäisenä käyttäytyi samalla tavalla, oli kykenemätön ilmaisemaan omia ajatuksia ja tunteita, kun suuttui tai koki tilanteen vaikeaksi niin aloitti mykkäkoulun, mutta nyt liki 20-vuotiaana osaa keskustella ja kertoa asioista.

        Meillä kotona on tapana keskustella paljon, myös hankalista aiheista.


    • Nimetön

      heissan
      teit oikeen vaikka tuntuukii pahalle jättää suhde jossa on ollut mutta elämä on liian lyhyt siihen että hakkaa päätä seinään ja pahoittaa mielen siitä että toinen käyttääntyy teinipojanklopin kaltasesti maailmassa on viel miehii jotka ymmärtää sen että lapsetkin vaatii oman aikansa äidiltään
      joten pää pystyyn ja kohti uusia seikkailuja :=)

    • Nimetön

      Mä olen kauris ja olen oikukas..
      Teen toisena hetkenä toista ja toisena toista.. kiukustun nopeesti mutta mysö lepyn nopeesti..
      Olen hankala tapaus voin myöntää ja tiedän sen myös itse..mutta ei silti en ymmärrä että miksi mies ei vastaa puheluihin tai muihin.. se on jo silkaa lapselisuutta..

      • ja nauroi

        sitten jälkeen päin että hah, lähetitpä niin ja niin monta viestiä.

        On myös tehnyt edellisessä suhteessa samaa, pakannut vain laukkunsa ja lähtenyt viikoksi hotellilomalle puhumatta avovaimolleen mitään, kun on suuttunut.

        Pistänyt puhelimen kiinni ja viikon kuluttua aukaissut, sitten minulle nauroi että niin paljon tuli viestejä että puhelin sekosi.


    • Nimetön

      No ei se kyllä yksin luonteesta johdu..
      sillä on vikaa ihan korvien väissä..
      jatka elämääsi ja unohda tommonen tyyppi.
      Ansaitset parempaa!
      tsemppiä syksyyn!

      • kaurisn..

        samaa mieltä.
        Jos nelikymppinen mies ei tiedä ja ymmärrä, mikä on marssijärjestys normaalilla naisella, jolla on lapsia, ei hän ikinä tule sitä oppimaankaan.

        Tuollaiseen tyyppiin en koskisi tikullakaan, vaikka tuntisin kuinka voimakasta vetoa tahansa.


      • *alkuperäinen*
        kaurisn.. kirjoitti:

        samaa mieltä.
        Jos nelikymppinen mies ei tiedä ja ymmärrä, mikä on marssijärjestys normaalilla naisella, jolla on lapsia, ei hän ikinä tule sitä oppimaankaan.

        Tuollaiseen tyyppiin en koskisi tikullakaan, vaikka tuntisin kuinka voimakasta vetoa tahansa.

        suhteen ja siinä se. Laitoin viestin että en jaksa tapella murkkutappeluita aikuisen miehen kanssa.

        Oma murkku voi suuttuessaan olla vastaamatta puhelimeen, mutta että aikuinen ihminen telee sitä niin olkoon.

        Kasvakoon aikuiseksi, vaikka luulen että ei taida edes tajuta itsessään vikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe