ketkäs kaikki olivat syntyneet 11.7....
- itse olen syntynyt 11.7.1983, horoskooppi rapu ja kiinalainen horoskooppi sika..
äijäkaverini on syntynyt 10.7.1984 ja hyvin on suhde kukoistanut..(siis yhdessä 6 vuotta/4kuukautta)
aikasemmin huomattujen kaverisuhteiden perusteella en tule toimeen neitsyiden & mua vanhempien rapujen kanssa)onko hiukan outoa...
syntymäpäivät...ja muuta
5
746
Vastaukset
- marika180
minä olen syntynyt 11.7.80
- Satulina
heipä hei!!!mä oon rapu siis ja sdyntyny samana pvänä kun sä.Voit laittaa mulle meiliä jos haluat....toivoo satu Nisumaa@Vantaa Hakunila....
- rapurouva
Minä myös 11.7.1983.
Miesystäväni on neitsyt ja hyvin pyyhkii, erityislaatuisin suhde ikinä parisuhderintamalla. Taitaa nyppiä lähinnä siinä että minä en jaksa ressata vaan otan asiat niinku ne tulee ja miehellä pitää olla taas selvät sävelet seuraavaksi viideksi vuodeksi. :)
Kaverisuhteitten perusteella olen huomannut, että erityisen hyvin tai huonosti tulen toimeen kauriiden kanssa. Se on tapauskohtaisesti joko tai. Muut ravut on ihan jees, vanhempienkin sellaisten kanssa ihan lämpimät välit. Neitsyitä kuuluu myös kaveripiiriin ja aika paljon ihan laidasta laitaan edustajia.
Jousimiehien kanssa en ole koskaan oikein toimeen tullut. Vesimiehiä vihaan ihan yli kaiken. En ole tavannut yhtäkään pidemmän päälle mukavaa yksilöä.
Ammattipuolella olen autoalalla. Ehkä siksi se horoskooppi ei niinkään vaikuta, mutta yleensä paremmin toimeen tulee miesten kanssa. :)- heibe
syntynyt 11.7.1983. en ole seurustellut muutamaan vuoteen, mutta aina joku löytyy.
Minä vaikutan tällä hetkellä kone-ja metallialalla.. :D että myös viihdyn paremin miesten kans.
yhdyn edelliseen merkkien suhteen mutta neitsyitä ei ole ympärilläni pahemmin pyörinyt.
Miehissä kaksoset vetoaa erityisesti luonteensa puolesta. Huomaa törmäävänsä jatkuvasti
- Paras päivä syntyä
Myös ukkovaltaisella alalla... eli totta tuo, että tulee helpommin toimeen miesten kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064