Incar?

heppu1

Onko jollain kokemuksia Malmilla sijaitsevasta Incar-autokorjaamosta?

96

16885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä mene lähellekään

      Sotkevat auton, kuuntelevat akun tyhjäksi(jos poppivehkeet), korjauspuolella hengenvaarallisia virityksiä, peltipuolella auto kukkii muutamassa kuukaudessa. Räkänokat korjaavat autoja(huomaat kun menet paikalle). Saat vakuutusyhtiöiden tarkastajilta tietoa ongelmista, jos joku suostuu puhumaan, "nykyään ei saa antaa tietoja ongelmista ja huonosta korjaamosta". Eikö se ole niin: hinta kertoo laadun. Voit saada todella hyvän tarjouksen ja erittäin halvalla. Jälkeen päin on turha mennä valittamaan-autosi on paska ja teidänlaisia latvalaho asiakkaita on paljon. Tälläisen vastauksen saat. Vakuutusyhtiö If:n tarkastajat yrittivät sovitella muutamaa tapausta ja eihän siitä tullut kuin paha mieli. Neuvo oli että välttäkää kyseisiä nyrkkipajoja. Kyseleppä kuka on vaikkapa peltitöitä siellä teettänyt ja katso jälkeä pellissä ja maaliväriä päivän valossa, siitä saat vastauksen mikä on Inka kaara.

      • heppuli1

        Mikä olisi hyvä paikka viedä auto jakohihnan ja vesipumpun vaihtoon?


    • eerolj

      En suosittele

      • Janne19744

        Saanko kysyä että miksi et suosittele? Omasta mielestä hyvä ja suhkot nopeakin lafka


      • eerolj

        En suosittele jakohihnan ja vesipumpun vaihtoa


    • Janne19643

      Onko perusteluja?

    • oppohjola

      Liike-elämässä ja erityisesti vauriokorjauksen maailmassa projektit jaetaan satanistien kesken. Mitä vittumaisempi tyyppi, sitä paremmin menee. Ja tarkoitan tällä henkilön tekemisiä, en julkisuuskuvaa. Ilman klubin jäsenyyttä, ihminen saa olla todella lahjakas tekijä päästäkseen mukaan jaolle. Silloinkin on iso riski joutua jonkun kateellisen satanistin silmätikuksi. Liike-elämän huipulla on lähes mahdotonta pärjätä ilman satanismia. Kaikki yritysjohtajat ovat satanisteja. Omistava luokka järjestäen. Ota mikä tahansa isompi yritys ja katso sen omistajia ja johtoporrasta. Satanisteja kaikki tyynni.

    • Lefa

      Jäi p*maku paikasta johdot laitettu poikki vaikka liitin vieressä listat ei pysy paikalla kiinnikkeet katkaistu, kaikkia sovittuja ei maalattu, kaikkia osia ei vaihdettu , työ viivästyi 3 päivää. Tuulilasinvaihdossa kojelauta rikottu. Maalaus oli kyllä ihan OK. Muuten kaikki meni päin p:tä.

      • Toun

        Meinasin viedä auton incariin peltikorjaukseen ja tuulilasin vaihtoon... taidan kuitenki välttää koko puljun


    • Luukas_Espoo

      Kuinka päädyit asiakkaaksi Incariin?

    • Kyykyttää työntekijöitä ihan sikana.. jos kakarat kipeenä, ei saa jäädä hoitaa kipeenä korvaaviin töihin... tosi hyvä duunipaikka

      • Anonyymi

        Siellähän on työnjohtajana kiertopalkinto joka saanut joka paikasta potkut, talar svenskashit.


    • Varoitus

      Incar kivenlahti.Ei tänne,jos et ole masokisti ja nauti vitutuksesta.paskanjauhantaa ja osa kolarivaurioista jää varmuudella korjaamatta.Päälleajon uhrilla on valmiiks murheita ettei tarttis tulla viimeseks vielä näitten kusettamaks

      • Anonyymi

        Kannatta välttää kolari vaurio arvio korjaamina koska siellä arvioidaan silmämääräisesti vauriot ja se tulee kalliiksi asiakkaalle . Kokemusta on .välttäkää huijatuksi tulemista!!


    • Anonyymi

      Itse vein aikoinaan autoni incar malmille. Takapuskuri piti maalata uusiksi ja kaikki meni aluksi niinkuin piti, nooh he sitten soittivat sinä päivänä kun auton piti olla valmis. Elikkäs joku asiakas oli ajanut uudelleen puskurin entiseen kuntoon kun auto oli juuri maalattuna heidän pihassaan. Siitä sitten alkoikin pirunmoiset kiistelyt että he eivät voi korvata vahinkoa, vaikka auto oli siis vielä heillä hallussa. Piti sitten soittaa toimitusjohtajalle jotta asia saatiin selvitettyä ja he sitten tekivät kun tekivätkin sen seuraavalle päivälle. Mutta eipä tarvitse mennä uudestaan.

    • Anonyymi

      Oman auton vein sinne korjattavaksi, nyt on sitte jännitystä tämän ketjun lukemisen jälkeen että mikä on työn jälki. Sen voin sanoa että reklamaatiota annan tuutin täydeltä jos auto ei ole tip top laitettu , nettiä myöten. Tarkastan joka ikisen linjauksen ym ja ihan sama mitä vakuutus yhtiö sanoo jos löydän virheitä, se on varma että viat laitetaan jos on töpeksitty., oikeusturvaa on 100 K asti joten annan palaa jos tarve niin vaatii :D Kieltämättä harjoittelia kummastutti vähän tuossaki lafkassa, tosin jotain vanhaa romua siellä korjaili, ilmoitan sinne heti kun liike maanantaina aukeaa että harjoittelija ei minun autoa laittele. Nyt sitte oottelen vähän jännityksellä että mikä on työn jälki. Voi olla että onki hyvä työnjälki, senpä näkee sitte ku auton tarkastan, Ilmoittelen tännekkin kun saan auton että mikä oli lopputulos.

      • Anonyymi

        No niin, auto kävi in carilla .
        EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN !
        Seuraavaa ilmeni "korjauksen" jälkeen.
        Konepellin linjaukset oli asennettu ihan miten sattuu, toisella reunalla 5 - 7 mm ja toisella 2-3 mm rakoset, konepellin keula toisesta reunasta lähes kiinni etupuskuri linjassa ja toisella reunalla n 5 mm rako, keulan logo asennettu vinoon, konepellissä myllytyksen jälkiä - hologrammeja täynnä, (maalautin omasta pussukasta konepellin erikseen.)
        Lokasuojien yläreunat oli ulkona ikkunapalkin kohdalta noin 1 cm kuskin puolelta, pelkääjän puolelta vähän vähemmän. Konepellin sarana muttereista oli jääny 2 kiristämättä, (sormilla pyörittämällä lähti irti, akun plus kenkä oli irti. Lampunpesijät takkuilivat, pienen ronklaamisen jälkeen sain ne kuitenki toimimaan, katotaan nyt kauanko toimivat ..
        Auto ei starttaa enään aamuisin heti vaan pitää monta kertaa yrittää startata ja jossain vaiheessa sitte lähtee käyntiin, lämpimänä tätä ilmiötä ei aina ole , vain kun auto on seissyt esim yön yli, vika ilmeni 2 päivän sisään siitä kun sain auton korjaamolta, kävin ostamassa uudet paristot auton kaukosäätimiin koska ajattelin että josko paristot olisi loppumassa vaan ei ollut .
        Aamusella lähdin ajamaan ja auto kulki kävelyvauhtia noin 100 metrin matkan ja sitte yhtäkkiä alkoi toimimaan normaalisti mutta sama homma jatkuu joka aamu, pari kertaa pienen pysähdyksen jälkeen tehnyt saman tempun eli ei starttaa ollenkaan, olisikohan tuo löysällä ollut akun plus kenkä aiheuttanut jotain sähkövikaa tms ? Parkkitutkat toimii niin että alkaa varoittelemaan esim sillan kaiteista, vastaantulevista ym vaikka ajan normaalisti keskellä omaa kaistaa, tätäkään ei aikaisemmin ole ilmennyt.
        Kyseessä oli siis keulakolari jonka takia vein auton korjattavaksi ja sain huomata että auto on huonommassa kunnossa nyt kun sinne vietäessä -- lukuun ottamatta vaihdettuja keulan osia.
        Kaikki nämä viat totesin noin viikon sisällä sitä mukaa kun vikoja huomasin. siitä kun hain autoni ko korjaamolta,
        Kuinka paljon tällasta pask..aa on kuluttajan siedettävä ? Tuntuu vähän siltä että tällasilla "nyrkkipajoilla" raha menee kaiken edelle , työn jälki on aika kyseenalaista, huonoa., huolimattomuutta paljon.

        Tää in Carhan on käsittääkseni vakuutusyhtiön kartellikorjaamo . (ifi)
        Onneksi on täys kasko vaan eipä se paljoa lohduta ed mainittujen vikojen takia.

        Vituttaa niin paljon ettei veri kierrä......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, auto kävi in carilla .
        EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN !
        Seuraavaa ilmeni "korjauksen" jälkeen.
        Konepellin linjaukset oli asennettu ihan miten sattuu, toisella reunalla 5 - 7 mm ja toisella 2-3 mm rakoset, konepellin keula toisesta reunasta lähes kiinni etupuskuri linjassa ja toisella reunalla n 5 mm rako, keulan logo asennettu vinoon, konepellissä myllytyksen jälkiä - hologrammeja täynnä, (maalautin omasta pussukasta konepellin erikseen.)
        Lokasuojien yläreunat oli ulkona ikkunapalkin kohdalta noin 1 cm kuskin puolelta, pelkääjän puolelta vähän vähemmän. Konepellin sarana muttereista oli jääny 2 kiristämättä, (sormilla pyörittämällä lähti irti, akun plus kenkä oli irti. Lampunpesijät takkuilivat, pienen ronklaamisen jälkeen sain ne kuitenki toimimaan, katotaan nyt kauanko toimivat ..
        Auto ei starttaa enään aamuisin heti vaan pitää monta kertaa yrittää startata ja jossain vaiheessa sitte lähtee käyntiin, lämpimänä tätä ilmiötä ei aina ole , vain kun auto on seissyt esim yön yli, vika ilmeni 2 päivän sisään siitä kun sain auton korjaamolta, kävin ostamassa uudet paristot auton kaukosäätimiin koska ajattelin että josko paristot olisi loppumassa vaan ei ollut .
        Aamusella lähdin ajamaan ja auto kulki kävelyvauhtia noin 100 metrin matkan ja sitte yhtäkkiä alkoi toimimaan normaalisti mutta sama homma jatkuu joka aamu, pari kertaa pienen pysähdyksen jälkeen tehnyt saman tempun eli ei starttaa ollenkaan, olisikohan tuo löysällä ollut akun plus kenkä aiheuttanut jotain sähkövikaa tms ? Parkkitutkat toimii niin että alkaa varoittelemaan esim sillan kaiteista, vastaantulevista ym vaikka ajan normaalisti keskellä omaa kaistaa, tätäkään ei aikaisemmin ole ilmennyt.
        Kyseessä oli siis keulakolari jonka takia vein auton korjattavaksi ja sain huomata että auto on huonommassa kunnossa nyt kun sinne vietäessä -- lukuun ottamatta vaihdettuja keulan osia.
        Kaikki nämä viat totesin noin viikon sisällä sitä mukaa kun vikoja huomasin. siitä kun hain autoni ko korjaamolta,
        Kuinka paljon tällasta pask..aa on kuluttajan siedettävä ? Tuntuu vähän siltä että tällasilla "nyrkkipajoilla" raha menee kaiken edelle , työn jälki on aika kyseenalaista, huonoa., huolimattomuutta paljon.

        Tää in Carhan on käsittääkseni vakuutusyhtiön kartellikorjaamo . (ifi)
        Onneksi on täys kasko vaan eipä se paljoa lohduta ed mainittujen vikojen takia.

        Vituttaa niin paljon ettei veri kierrä......

        Miten tämä tapaus etenee, saatko korvauksia korjaamon rikkomasta autosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, auto kävi in carilla .
        EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN !
        Seuraavaa ilmeni "korjauksen" jälkeen.
        Konepellin linjaukset oli asennettu ihan miten sattuu, toisella reunalla 5 - 7 mm ja toisella 2-3 mm rakoset, konepellin keula toisesta reunasta lähes kiinni etupuskuri linjassa ja toisella reunalla n 5 mm rako, keulan logo asennettu vinoon, konepellissä myllytyksen jälkiä - hologrammeja täynnä, (maalautin omasta pussukasta konepellin erikseen.)
        Lokasuojien yläreunat oli ulkona ikkunapalkin kohdalta noin 1 cm kuskin puolelta, pelkääjän puolelta vähän vähemmän. Konepellin sarana muttereista oli jääny 2 kiristämättä, (sormilla pyörittämällä lähti irti, akun plus kenkä oli irti. Lampunpesijät takkuilivat, pienen ronklaamisen jälkeen sain ne kuitenki toimimaan, katotaan nyt kauanko toimivat ..
        Auto ei starttaa enään aamuisin heti vaan pitää monta kertaa yrittää startata ja jossain vaiheessa sitte lähtee käyntiin, lämpimänä tätä ilmiötä ei aina ole , vain kun auto on seissyt esim yön yli, vika ilmeni 2 päivän sisään siitä kun sain auton korjaamolta, kävin ostamassa uudet paristot auton kaukosäätimiin koska ajattelin että josko paristot olisi loppumassa vaan ei ollut .
        Aamusella lähdin ajamaan ja auto kulki kävelyvauhtia noin 100 metrin matkan ja sitte yhtäkkiä alkoi toimimaan normaalisti mutta sama homma jatkuu joka aamu, pari kertaa pienen pysähdyksen jälkeen tehnyt saman tempun eli ei starttaa ollenkaan, olisikohan tuo löysällä ollut akun plus kenkä aiheuttanut jotain sähkövikaa tms ? Parkkitutkat toimii niin että alkaa varoittelemaan esim sillan kaiteista, vastaantulevista ym vaikka ajan normaalisti keskellä omaa kaistaa, tätäkään ei aikaisemmin ole ilmennyt.
        Kyseessä oli siis keulakolari jonka takia vein auton korjattavaksi ja sain huomata että auto on huonommassa kunnossa nyt kun sinne vietäessä -- lukuun ottamatta vaihdettuja keulan osia.
        Kaikki nämä viat totesin noin viikon sisällä sitä mukaa kun vikoja huomasin. siitä kun hain autoni ko korjaamolta,
        Kuinka paljon tällasta pask..aa on kuluttajan siedettävä ? Tuntuu vähän siltä että tällasilla "nyrkkipajoilla" raha menee kaiken edelle , työn jälki on aika kyseenalaista, huonoa., huolimattomuutta paljon.

        Tää in Carhan on käsittääkseni vakuutusyhtiön kartellikorjaamo . (ifi)
        Onneksi on täys kasko vaan eipä se paljoa lohduta ed mainittujen vikojen takia.

        Vituttaa niin paljon ettei veri kierrä......

        Onko tämä vitsi?


    • Anonyymi

      Kiertopalkintorunkvist palkattu vittuilemaan työntekijöille ja silläkö motivaatio firmassa kohdalleen?
      Ruotsalaiset tykkäävät paskanmausta ja kieli käy takapuolessa jatkuvasti.

      • Anonyymi

        In car on mätä ja epäluotettava yritys aluejohtajista alkaen kokemusta on näiden toiminnasta henkilökohtaisesti.
        On onnistunut hyvin pääseemään vakuutusyhtiöiden kartellin sisään .
        VAROKAA TÄTÄ FIRMAA.


    • Anonyymi

      Älä missään nimessä vie autoasi sinne. Tästä ei korjaamo huonone.

    • Anonyymi

      Kusipääpomoja töissä, ihan kuutamolla kaikista hommista ja yrittää päteä ja olla niin isoa johtajaa, kaikki nauraa tolle pellelle.

    • Anonyymi

      Olipas vain harvinaisen paska palvelu, incarin Rovaniemen toimipaikassa

      • Anonyymi

        Tuo taitaa olla menossa konkkaan koko roska, ainakin kylällä puhuttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo taitaa olla menossa konkkaan koko roska, ainakin kylällä puhuttiin.

        Auto huonommassa kunnossa kuin sinne vietäessä. Itselläni kyseinen firma oli onnistunut saamaan rattiin syvän jäljen.


    • Anonyymi

      Lasinvaihdossa sotkivat kojelaudan ikkunaliimaan.

    • Anonyymi

      Lahdessa sama pulju ja viisivuotias rakentaa paremmin lego autoja kun nämä luuserit korjaa autoja. Äärettömän huonoa työnjälkeä, toisella korjaamolla joutuivat korjaamaan virheet väärin asennetuista osista ja yrittivät viellä kiistää aiheuttamansa vahingon, toinen korjaamo kirjoitti todistuksen kuvien kanssa niin myönsivät.

      • Anonyymi

        100% samaa mieltä! ÄLKÄÄ VIEKÖ AUTOANNE TÄNNE KORJATTAVAKSI!!

        Oma auto kävi yhden ilkivaltavahingon takia vajaa 10x korjattavana ja aina oli jotain tehty huonosti. Useimmiten ongelma oli maalauksessa tai pohjatöissä, tai molemmissa. Yleisesti paikkaa vaivaa välinpitämättömyys ja osaamattomuus.

        Ongelmat todettu puolueettoman tahon(SVT) kanssa siitä lähtien, kun alkoivat kiistää ongelmia.

        Nyt kohta kaksi vuotta myöhemmin ensimmäisestä korjauksesta, auto korjataan muualla ja InCar Lahti maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100% samaa mieltä! ÄLKÄÄ VIEKÖ AUTOANNE TÄNNE KORJATTAVAKSI!!

        Oma auto kävi yhden ilkivaltavahingon takia vajaa 10x korjattavana ja aina oli jotain tehty huonosti. Useimmiten ongelma oli maalauksessa tai pohjatöissä, tai molemmissa. Yleisesti paikkaa vaivaa välinpitämättömyys ja osaamattomuus.

        Ongelmat todettu puolueettoman tahon(SVT) kanssa siitä lähtien, kun alkoivat kiistää ongelmia.

        Nyt kohta kaksi vuotta myöhemmin ensimmäisestä korjauksesta, auto korjataan muualla ja InCar Lahti maksaa.

        miten nii svt on puolueeton SAmaa PAska lafkaa ollut 4 vuotta jo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100% samaa mieltä! ÄLKÄÄ VIEKÖ AUTOANNE TÄNNE KORJATTAVAKSI!!

        Oma auto kävi yhden ilkivaltavahingon takia vajaa 10x korjattavana ja aina oli jotain tehty huonosti. Useimmiten ongelma oli maalauksessa tai pohjatöissä, tai molemmissa. Yleisesti paikkaa vaivaa välinpitämättömyys ja osaamattomuus.

        Ongelmat todettu puolueettoman tahon(SVT) kanssa siitä lähtien, kun alkoivat kiistää ongelmia.

        Nyt kohta kaksi vuotta myöhemmin ensimmäisestä korjauksesta, auto korjataan muualla ja InCar Lahti maksaa.

        miten nii svt on puolueeton SAmaa PAska lafkaa ollut 4 vuotta jo :D


    • Anonyymi

      Ei vittu ja huomenna pitäs viedä järvenpään pisteeseen vakuutusyhtiön piikkiin auto. Kokemusta että he arvioivat ja vie auton muualle työn alle?

      • Anonyymi

        Itse veisin muualle korjattavaksi. Mitään hyvää sanottavaa ei ole koko firmasta.


    • Anonyymi

      Vajaaälyisiä ruotsalaisurpoja palkattu vittuilemaan työntekijöille, yritystä ajetaan alas selvästi.

    • Anonyymi

      työntekijää arvostetaan niin kauan kun pitää turpansa kiinni ja hoitaa työt talkoilla. ja jos turpansa aukasee epäkohdista ni ulos savustaminen alkaa heti ja vikahan ei lödy työnantajassa vaan työntekijässä. ja tilalle palkataan uus (nuori/mamu) työ lainsäädännöstä tietämätön joka tyytyy hommaan kun homman . taikka pitkäaikais työtön jolle on aivan sama kuhan on töitä ja arki rullaa tai muuten vaan hölmö. johtajisto käärii tytyväisenä rahoja ja nauraa hölmöille duunareille.

    • Anonyymi

      Ihan paska yritys kusetta asiakasta ja työnsätekijää . joka huoltaa autoasi. kälttäri yritys.

    • Anonyymi

      VIE AUTOKLINIKALLE. KONKUSSI VALMI KONSERNI. EI ENÄÄ AMMATTITEKIJÖITÄ HOMMIS. NYT TUMPELOT.

    • Anonyymi

      Naurettava firma. En suosittele!

    • Anonyymi

      Ylimielisiä palvelua. Ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Kuulin että Incarilla on yt neuvottelut päällä. On vissiin niin huonossa mallissa että koko pulju on menossa konkurssiin. Ehkä ei ole paras paikka viedä auto korjattavaksi....

      • Anonyymi

        No eipä näyttänyt menevän konkkaan kuitenkaan joten ihan paska puheita tollaset.


    • Anonyymi

      Malmin Incari maalaa tosi hyvin

    • Anonyymi

      Ei voi suositella

    • Anonyymi

      Ihan kusetusfirma.

    • Anonyymi

      Joo Herttoniemen pisteessä asiakaspalvelu aivan perseestä. Autoa viedessä odottelin puoli tuntia. Tilanteesta tiedusteltaessa ei vastata puhelimeen, lopulta selviää ettei valmistukaan aikataulussa. Katsotaan nyt vielä minkälainen työnjälki on, pelottaa jo valmiiksi

    • Anonyymi

      Ainakin Herttoniemessä asiakaspalvelu ihan alaarvoista. Vahinkoilmoitus tehty, mutta kun ihmeteltiin, miksi vakuutusyhtiöltä ei ole tullut lupaa auton korjaukseen. Kahden viikon kuluttua kyseltiin, mikä mättää, niin hups, autokorjaamo ei ollut lähettänyt korjauslaskelmaa. Nyt sitten odotetaan kolme viikkoa, että saadaan aika korjaukseen ja mitähän vielä tapahtuu. En tosiaankaan suosittele. Saadaankohan autoa koskaan korjattua???

    • Anonyymi

      Lahden toimipisteellä todella ala-arvoista asiakaspalvelua. Asiakkaille vittuilua ja naureskelua. Kerta riitti, onneksi on muitakin paikkoja joissa vaihtaa tai korjauttaa tuulilasi.

    • Anonyymi

      Ei ole vieläkään kokemusta.

    • Anonyymi

      InCar herttoniemi - en veisi autoani tänne mistään hinnasta! Vahinkokorjaus maalattiin kolmeen kertaan (maali väärä sävy), maalauksen aikana myös ovenkahva oli rikkoutunut. Auto oli ajettu maalaamolle useita kilometrejä eikä viety hinurilla kuten yleisesti tapana.

    • Anonyymi

      InCar Konalasta erittäin huonoja kokemuksia, puskuriremontin onnistuneeseen vaihtoon meni yhteensä 10 kuukautta. 6 kuukautta kesti ensimmäisellä korjausyrityksellä , jossa puskuri maalattiin väärällä maalilla ja palautettiin valmiina työnä. Uudelleen maalauksessa kesti 4 kuukautta. Erehdyin ensimmäistä ja viimeistä kertaa kyseisen yrityksen asiakkaaksi.

    • Anonyymi

      Kaveri vei auton tuulilasin vaihtoon, hajottivat lasikaton vielä lisäksi .

      • Anonyymi

        Ei taida incaarissa olla kuin amatöörejä töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida incaarissa olla kuin amatöörejä töissä.

        Joo tämä tapahtuu Vaasassa kun ei oo enää töissä kun vajakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tämä tapahtuu Vaasassa kun ei oo enää töissä kun vajakkeja.

        On siellä mamukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tämä tapahtuu Vaasassa kun ei oo enää töissä kun vajakkeja.

        Jep, täällä vaasan incarin entinen työntekijä, reilun vuoden ollut kilpailijalla töissä(punainen mainos) palkankorotusta lupailtiin kauan muttei ikinä tullu nii hain saikkulapun ja vein irtisanomisilmon saikkulapun kanssa tiskille. Myös kaikki työkaverit on lähtenyt sieltä ja yt neuvotteluissa irtisanottuja vingutaan takas töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, täällä vaasan incarin entinen työntekijä, reilun vuoden ollut kilpailijalla töissä(punainen mainos) palkankorotusta lupailtiin kauan muttei ikinä tullu nii hain saikkulapun ja vein irtisanomisilmon saikkulapun kanssa tiskille. Myös kaikki työkaverit on lähtenyt sieltä ja yt neuvotteluissa irtisanottuja vingutaan takas töihin.

        Eikös siellä ollut toisetkin yt:t? Ja sen jälkeen Liisanlehdon työnjohto lopetettu?
        Hiljan kuulin kyllä siitä että on viimeisetkin tekijä miehet lähteneet, harmi kun oli osaavia jätkiä ja tuli käytyä jo vanhan firman aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siellä ollut toisetkin yt:t? Ja sen jälkeen Liisanlehdon työnjohto lopetettu?
        Hiljan kuulin kyllä siitä että on viimeisetkin tekijä miehet lähteneet, harmi kun oli osaavia jätkiä ja tuli käytyä jo vanhan firman aikana.

        Kyllä. Ikinä en oo noin huonossa työpaikassa vielä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siellä ollut toisetkin yt:t? Ja sen jälkeen Liisanlehdon työnjohto lopetettu?
        Hiljan kuulin kyllä siitä että on viimeisetkin tekijä miehet lähteneet, harmi kun oli osaavia jätkiä ja tuli käytyä jo vanhan firman aikana.

        No nyt sielä vasta melkoinen pässi on tiskintakana, ei tullut oikeen selvyyttä kun kävin kysymässä tuulilasin vaihtoa. Ennen sentään otettiin asia hoitoon. Vein sitten autoklinikalle.


    • Anonyymi

      Onko kokemusta Airportin Incarista?

      • Anonyymi

        On ja ei niin hyviä kokemuksia


    • Anonyymi

      Suomen vaivattomin vauriokorjaamo... Taitaa vaan olla niin että autoon tulee vaivoja kun käyttää kyseistä ketjua.

    • Anonyymi

      Incaarilla tosiaan on pakka sekaisin, huomasin äskettäin heidän nettisivuiltaan että siellä on yks heebu Tampereen seudulta aluepäällikkönä...
      Mahtaakohan olla kauaa jos harjoittaa vielä kyseistä arvostusta työntekijöihinsä kuten muutamia vuosia takaperin.

    • Anonyymi

      Pk seudulla, in car irtisanoo koeaikana uusia työntekijöitä juuri vähän ennen koeajan loppua. Monesta paikasta olen nyt kuullut vastaavanlaista. Tilalle on sit palkattu halvempaa työvoimaa.

      • Anonyymi

        Ja jos se ei onnistu niin pitävät yt neuvottelut. Niin se siivous siellä tehdään. Taitaa olla melkoinen vaihtuvuus firmassa.


      • Anonyymi

        Kun katsoo toimaria ja operatiivista johtoa niin ei voi kuin nauraa. Kummatkin kultalusikka suussa kasvatettuja lahopäitä. päiväkään eivät oo tehneet oikeita töitä. Oman tulonsa repineet työtekijöiden selkänahasta.... linnaan kuuluisi koko johto.. Ainiin toimarihan on jo istunutkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo toimaria ja operatiivista johtoa niin ei voi kuin nauraa. Kummatkin kultalusikka suussa kasvatettuja lahopäitä. päiväkään eivät oo tehneet oikeita töitä. Oman tulonsa repineet työtekijöiden selkänahasta.... linnaan kuuluisi koko johto.. Ainiin toimarihan on jo istunutkin :D

        Mahtaakohan Fiskarsniemi olla ruosteessa, vai olisiko kohta työtuomioistuimessa jälleen kerran :D
        Kyllä kun tuota johtoa katsoo niin sääliksi käy työntekijöitä, ei ne paljoa mieti kenet palkkaa esimiehiksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaakohan Fiskarsniemi olla ruosteessa, vai olisiko kohta työtuomioistuimessa jälleen kerran :D
        Kyllä kun tuota johtoa katsoo niin sääliksi käy työntekijöitä, ei ne paljoa mieti kenet palkkaa esimiehiksi...

        Vitut maksetaan sano Vatanen taas meni satanen.... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo toimaria ja operatiivista johtoa niin ei voi kuin nauraa. Kummatkin kultalusikka suussa kasvatettuja lahopäitä. päiväkään eivät oo tehneet oikeita töitä. Oman tulonsa repineet työtekijöiden selkänahasta.... linnaan kuuluisi koko johto.. Ainiin toimarihan on jo istunutkin :D

        Pitääkö paikkansa ? Mistä asiasta ?


    • Anonyymi

      Kaverin puoliso sai juuri potkut koeajalla in carilta. Oli sielä melkein 6kk ja koeaikaa muutamia päiviä jäljellä, kun sai lapun käteen, että koeaika purku, eikä mtn selityksiä. Tätä ennen pompottelivat henkilöä pari kk kokouksiin ja koittivat savustaa ulos lasten sairauksien takia. Sehän onkin henkilön vika, että on pieniä lapsia ja ne sairastelee. Luottamusmiehen puuttuessa asiaan viivyttelivät monta viikkoa päätöksen teossa ja välissä koittivat savustaa luottamusmiehenkin ulos. Takana kuitenkin yli 10 vuoden ura toisessa paikassa. En itse kyseiseen lafkaan kyllä töihin menisi. Todella kurja miten työntekijöitä nykyään kohdellaan.

      • Anonyymi

        Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen jolle tuo firma tekee noin.. työntekijöitä ei arvosteta ja perheellisiä syrjitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen jolle tuo firma tekee noin.. työntekijöitä ei arvosteta ja perheellisiä syrjitään.

        Samaa mieltä olen. Jos vaan satut olemaan pienten lasten vanhempi, ei kyseiseen firmaan kannata nennä töihin. Syrjivät perheellisiä. Eivätkä tue työntekijöitä.


    • Anonyymi

      Kannattaa pysyä pitkällä, taitaa olla miehitetty täysin osaamattomilla venäläisillä keikkamiehillä. Appelsiinia ja isoja rakoja pelteihin osaan tehdä itsekin......ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      IN CAR HERTTONIEMI on "TÄYSI SUSI KORJAAMO".Ulkomaalainen BUSSIKUSKI tuli Roihupellossa SUORAAN ETEEN TASA-ARVOISESSA risteyksessä, missä HÄNEN olisi pitänyt väistää mua.En ehtinyt kuin painaa jarrut pohjaan ja osuin perään.Työautoni vasen etukulma vaurioitui, EI TULLUT POLIISI paikalle.Tein omaan vak.yhtiööni ilmoituksen valokuvien kera, vastapuolella oli "IF".Meni 1 kk ja PÄÄTÖS oli, että VASTAPUOLI MAKSAA AUTONI VAURIOT,KUTEN PITIKIN.Vein työautoni TARKASTUKSEEN IN CAR HERTTONIEMI, KUVATTIIN JA LUVATTIIN TILATA VARAOSAT, SEKÄ SOVITTIIN KOSKA TUON AUTON KORJATTAVAKSI.VEIN AUTON SOVITTUA PÄIVÄÄ ENNEN, YLLÄTYS: VARAOSIA EI OLLUTKAAN TILATTU, EI OLLUT VAHINKOTARKASTAJA, VAI MIKSI HEITÄ PITÄISI KUTSUA, MUISTANUT TILATA.KYLLÄ MUUTEN V***TTI!! UUSI AIKA SAMAN VIIKON PE JA HE VAKUUTTIVAT VARAOSIEN OLEVAN SILLOIN.VEIN TAAS PÄIVÄÄ ENNEN,KERROTTIIN VARAOSIEN OLEVAN.AUTON PITI VALMISTUA MAX 5 VRK:N PÄÄSTÄ JA HEIDÄN PITI SOITTAA......EI SOITTOA KUULUNUT, SOITIN ITSE, AUTO OLIKIN VALMIS, EIKÄ HE MUKAMAS MUISTANEET PUHELINNUMEROANI, ETTÄ JAKSOIVAT JAUHAA P***KAA!!
      AUTOON VAIHDETTIIN KONEPELTI JA LOKASUOJA JA UMPIO, SEKÄ ETUPUSKURI.KONEPELLIN JA LOKAUOJAN "RAOT" OLIVAT "IHAN MITÄ SATTUI", ELI TOISESSA PÄÄSSÄ 4MM, TOISESSA 2,5 MM.Työn jälki oli aivan ala-arvoista, EN IKINÄ, SIIS IKINÄ VEISI OMAA AUTOANI IN CARIIN, AINAKAAN HERTTONIEMEEN.IHAN VAIN TIEDOKSI MUILLE!!!

      • Anonyymi

        Minulle jäi epäselväksi veisitkö autosi Incar Herttoniemeen.


    • Anonyymi

      Paku peruutti pysäköidyn autoni kylkeen Bauhaussin p-paikalla.(etulokasuoja ja ovi)Peruutaja myönsi virheensä ja molemmat ilmoitti IF:iin kolarista.Korjauslupa tuli IF:stä päivässä ja sai ajan korjauksen IN CARista seuraavalle viikolle.Keskiviikkona sisään ja perjantaina sai noutaa auton. Työ oli virheetöntä ja auto oli pesty ulkoa ja sisältä. LOISTAVAA PALVELUA.KIITOS!!!!!

      • Anonyymi

        JA EDELLINEN KOMMENTTI KOSKI NIMENOMAAN MALMIN IN CAR:ria


    • Anonyymi

      Kävin noin pari kk sitten Vaasan Incarilla. Ainakin siellä oli tosi symppis ja mukavan oloinen työnjohtaja. Korjaustyö venyi päivällä mutta lopputulos oli erinomainen. Voin suositella lämpimästi, mutta en tietysti tiedä miten muut incar korjaamot toimivat?

    • Anonyymi

      Kangasalan InCar korjaamolta vastaa joku naikkonen joka lupaa ottaa yhteyttä asian tiimoilta mutta ei muistutuksesta huolimatta palas asiaan. Ilmeisesti hänelle väärä työpaikka.

    • Anonyymi

      Maailman paskin huolto!herttoniemen incarin työntekiät Sotkivat auton sisäkaton jollain savipaskalla auton vasen ovi on täynnä jälkiä ja jättivät työkaluja auton moottoriin kiinni. Toivon että kyseinen firma korvaisivat vahinkonsa suosittelen että et käytä incar autohuoltoa.

    • Anonyymi

      Incar Espoonlahdessa on huonoin asiakaspalvelu mitä ikinä missään.. paikan korjaamovastaava lähtee aina karkuun jos näkee minun saapuvan paikalle monta kertaa joutunut käymään kun jälkitoimituksessa osia kolme kertaa jo joutunut käymään. Todella tympeää touhua kun henkilöt jotka ei asiaa hoida joutuu olemaan välikätenä miten tuollainen henkilö voi olla vetämässä korjaamoa sitä on moni ihmetellyt puhuvat että on niin ruskea kieli kaverilla johdon suuntaan .

    • Anonyymi

      Itselle oli eka ja vika kerta kun autoni incarille vien. Valehtelua, sinne päin tehtyä työn jälkeä ja kaiken päälle korjauksen jälkeen sähkövikoja autossa. Jos vara valita niin valitkaa korjaamoksi jokin toinen paikka.

    • Anonyymi

      Mistä incarin toimitusjohtaja on istunut kivitalossa? Tainnut tulla kongilla vähä avokasta kun on niin yksinkertainen.

    • Anonyymi

      Viekää autonne merkkihuoltoon älkääkä uskoko vakuutusyhtiön ohjauskehoitusta.

    • Anonyymi

      Vaihdatin auton takalasin on Car Herttoniemessä. Nyt olen tehnyt jo neljä reklamaatiota koska takalasinpamahti rikki ajaessa !!!! Eivät ole vastanneet mitään, joten ensi viikolla teen valituksen kuluttajavalituslautakuntaan. Katson tämän loppuun asti.

      • Anonyymi

        Kannattaa olla yhteydessä vakuutusyhtiön tarkastajaan niin alkaa tapahtua.


    • Edelliselle:
      Harmi, että tällaisia "korjaamoja" ylipäätään on!

    • Anonyymi

      Hei, lueskelin ketjua sieltä täältä!
      Onko tosiaan niin, että vakuutusyhtiö "määrää" korjaamon, missä liikenne-vakuutuksen perusteella korjattava auto saatetaan kuntoon.
      Olen ollut siinä käsityksessä, että ns. syytön osapuoli "saa" viedä auton maa-
      hantuojan tai piirimyyjän korjaamolle, eikä millekään pajalle!
      Korjatkaa, jos olen väärässä.

    • Anonyymi

      Kaskosta korvattavissa vahingoissa korjaamo-ohjaus on välillä jopa aggressiivistä mutta liikennevahingoissa voi korjauksen suorittaa missä haluaa vaikkakin vakuutusyhtiö saattaa yrittaa ohjata Incariin.

    • Anonyymi

      Pahalta näyttää, kun katsoo Incarin julkisia taloustietoja. Viime vuoden lopulla maksuviive oli useissa laskuissa yli 200 päivää. Tällä hetkellä on 46 929 euroa avoimia maksuviiveitä. Käsitykseni mukaan pienemmät alihankkijat, jotka suorittavat osan tai koko korjaustyön ovat he jotka joutuvat odottamaan saatavia.
      Miettikää nyt hyvät autoilijat onko oikein, että vakuutusyhtiöt ohjaavat teidät tällaiseen korjaamoon.

      Kaiken takana on raha. SVT Oy olisi pitänyt kuopata jo ajat siiten mutta sitä ei voitu tehdä, koska sen omistaa Fennia ja LähiTapiola, muut yhtiöt käyttävät myös SVT n palveluita ja näin korjaamo-ohjaus toimii. Jensen palkattiin Suvia Grouppiin Toimitusjohtajaksi, koska hänen kauttaan saatiin iso puuttuva vakuutusyhtiö remmiin eli IF. SVT tarvitsee tietyn volumen tarkastusten läpimenoon, jotta sen toiminta olisi kannattavaa. Incarin tilikauden voitoilla on tasattu SVT n tappioita konsernin kesken. Suvia Group taas on myyty MB-rahastoille joilla on nyt kiire päästä tästä Titanicista eroon.

    • Anonyymi

      Suvia Group (Incar Oy ja SVT Oy) on ottanut käyttöön väärinkäytösilmoituspalvelun, joka on virallinen ilmoitus, joka tehdään organisaation tai yrityksen sisällä, kun havaitaan tai epäillään jonkinlaista väärinkäytöstä. Tällaisia väärinkäytöksiä voivat olla esimerkiksi petokset, lahjonnat, epäeettinen käytös, häirintä tai muu lain tai organisaation sääntöjen vastainen toiminta.

      Väärinkäytösilmoituksia hallinnoi yleensä organisaation sisäinen valvontayksikkö, joka voi olla esimerkiksi yrityksen sisäinen tarkastusosasto. Joissakin organisaatioissa väärinkäytösilmoituksia voi käsitellä myös henkilöstöosasto tai yrityksen johto. l

      Tärkeintä on, että väärinkäytösilmoituksia käsittelee pätevä ja riippumaton taho, joka pystyy tutkimaan ilmoitukset objektiivisesti ja tarvittaessa ryhtymään asianmukaisiin toimenpiteisiin väärinkäytösten selvittämiseksi ja niiden toistumisen estämiseksi.

      Väärinkäytösilmoituksen tekee henkilö, organisaatio tai yritys, joka paljastaa organisaation tai yrityksen väärinkäytöksiä, laittomuuksia tai epäeettistä toimintaa. Tällainen toiminta voi sisältää esimerkiksi petoksia, korruptiota, ympäristörikoksia, vaarojen salailua tai muita lain tai eettisten standardien vastaisia tekoja.

      On tärkeää muistaa, että usein ilmoituksentekijä kohtaa merkittäviä riskejä, kuten työpaikkansa menettämisen, kiusaamisen tai muun vastatoimenpiteiden kohteeksi joutumisen.

    • Anonyymi

      Varmaa on se, että jos on syyllistynyt rikokseen, joka liittyy yrityksen toimintaan ja salaat tämän ostajalta yrityskaupan yhteydessä, se voi johtaa vakaviin seurauksiin riippuen rikoksen laadusta ja oikeudellisista järjestelyistäsi. Tässä kolme pointtia.

      1. Rikosoikeudelliset seuraamukset: Riippuen rikoksen vakavuudesta ja oikeudellisesta sääntelystä alueellasi, voit joutua syytteeseen ja mahdollisesti tuomitaan rikoksesta. Tämä voi johtaa vankilatuomioon, sakoihin tai muihin rikosoikeudellisiin seuraamuksiin.

      2. Siviilioikeudelliset seuraamukset: Lisäksi ostajalla voi olla oikeus nostaa sinua vastaan oikeusjuttu, jos he kärsivät tappioita tai vahinkoja, jotka johtuvat rikoksestasi ja siitä, että et paljastanut sitä. Tämä voi johtaa korvausvaatimuksiin ja taloudelliseen vastuuseen.

      3. Maineen vahingoittuminen: Salaamalla rikoksen ja aiheuttamalla vahinkoa yrityskaupassa saatat myös vahingoittaa mainettasi ja brändiäsi liike-elämässä, mikä voi vaikuttaa negatiivisesti tuleviin liiketoimiin ja yhteistyökumppaneihin. Se olisi sitten siinä.

    • Anonyymi

      Kun Emma asteli sisään autokorjaamolle nimeltä "InCar", hän oli täynnä odotusta. Hän oli kuullut, että yritys järjesti arvonnan, jossa pääpalkintona oli hieno sähköauto lapsille. Tämä olisi ollut täydellinen lahja hänen pikkuveljelleen Juholle, joka oli intohimoinen autoista.

      Vuonna 2017, kun InCar ilmoitti järjestävänsä lasten sähköauton arvonnan, kaikki näytti olevan kunnossa. Toimitusjohtaja, oli innostunut uudesta markkinointikampanjasta ja lupasi suurenmoisia palkintoja, jotta saisi asiakkaat takaisin korjaamolle.

      Kuitenkin kulissien takana toimitusjohtaja oli narsistinen ja manipulatiivinen. Hän kantoi syvää vihaa kilpailevaa yritystä kohtaan, joka oli uhannut paljastaa hänen virheensä ja heikkoutensa. Hänen ego oli niin hauras, että hän ei voinut sietää ajatusta siitä, että joku voisi kyseenalaistaa hänen täydellisyyttään.

      Kun hän sai tietää, että kilpaileva yritys aikoi lanseerata samankaltaisen arvonnan samanaikaisesti, hänen mieli muuttui mustaksi. Hän ei voinut sietää ajatusta siitä, että joku voisi varastaa hänen huomionsa ja voitonhalunsa.

      Raivon vallassa hän päätti kostaa. Hän käytti kaikki yrityksen resurssit vastatiedusteluun kilpailevasta yrityksestä. Hän halusi löytää jotain, mitä voisi käyttää heitä vastaan, jotain, mikä vahvistaisi hänen itsetuntoaan ja vahingoittaisi heidän mainettaan.

      Kun arvonta suoritettiin, voittajaksi ilmoitettiin Incarin toimitusjohtajan pojan koulukaveri, joka sattui olemaan myös yksi InCarin asiakkaista. Tämä oli täydellinen tilaisuus hänelle näyttää voimansa ja samalla saada hieman kunniaa ja arvostusta poikansa silmissä.

      Emma, joka oli sijoittanut paljon toivoa ja aikaa osallistuakseen arvontaan veljensä vuoksi, oli pettynyt kuullessaan voittajan. Hän ei voinut käsittää, kuinka palkinto päätyi toimitusjohtajan pojan koulukaverille.

      Vuodet kuluivat, ja InCar jatkoi toimintaansa. Mutta toimitusjohtajan petollinen toiminta ei jäänyt huomaamatta. Eräs entinen työntekijä oli kuullut huhuja ja ilmoitti viranomaisille epäilyksistään.

      Kun tutkimukset alkoivat, totuus paljastui hitaasti. InCarin toimitusjohtaja oli syyllistynyt arvontaan liittyvään petokseen. Hänen kunnianhimo oli johtanut hänet tekemään laittomia päätöksiä yrityksen nimissä.

      Lopulta oikeusjuttu päättyi, ja toimitusjohtaja tuomittiin petoksesta ja epärehellisestä toiminnasta. Hänen maineensa oli tuhoutunut, ja InCar joutui kärsimään vakavia seurauksia. Emma, joka oli osallistunut arvontaan toivoen ilahduttaa pikkuveljeään, oppi karun läksyn luottamuksen ja rehellisyyden tärkeydestä.

      https://www.incar.fi/lasikisa/

    • Anonyymi

      Koivuhaan Incarin vahinkotarkastus on ammattitaidoton. Pyyhkivät likaista autoa paperilla ja aiheuttavat maali vaurioita kylkiin joita ei tarvitse maalata. Eivätkä avaa korjaamon laskelmaa. Auto jouduttiin tutkimaan uudestaan. Ensimmäisellä kerralla osa vaihdettavista osista jäi havaitsematta. Lisäksi tarkastaja mainitsi, että heidän tulee saada korvattava summa mahdollisen pieneksi.

    • Anonyymi

      Vanhan Seston liikevaihto oli 30k ja sitten 60k. Tämän jälkeen meni lattiasta läpi.

    • Anonyymi

      Incarit ja Autoklinat ovat liikkeitä, joihin en autoa toista kertaa vie.

    • Anonyymi

      Viekää aina auto merkiliikkeeseen arvioitavaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe