siirsin tuolta alempaa..

tänne ylös...

5

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bubastis

Käänsin silmiä ympäri ja en löytänyt mitään pelättävää.

Toi toisiaan syleilevä pari tarkoittaa symboolisesti taitavien keinojen ja viisauden yhdistämistä. Taito toteuttaa on maskuliininen ominaisuutemme ja viisaus feminiininen ominaisuutemme. Olisi tarkoitus valjastaa ne toimivaksi kokonaisuudeksi.

• laji..........

joka on aina mielessä kiinni.
        Toisiaan syleilevä pari ,rakkauden symboli.
        Oikea vastaus,
        Ylitsepursuava rakkaus.

"jumalaisen tiedon välittäjä".Monta mainintaa buddhalaisuuden historiassa, melkein kaikissa suuntauksissa.

Et löytänyt pelättävää,et ole ollut meditaatiotilassa.Todennäköisesti.

Meditaatio on aina kiinni pelossa,siis pelon hallintaa,kaiken sisäisen pelon voittamista.
        Ei vian etsintää,vaan tajunnan tuntemusta,sisäistä hyvinvointia ,vapautumista.
        Siinä haastetta pitkäksi aikaa.

Rohkeus oli yksi pyörän (dharman) puolista joita oli kahdeksan.

Pelko vastaan rohkeus,suorastaan tieteellistä.
        Perusteltu 2500v sitten.

Tiedettä mielestä,mun mielestä.

-"kouluta,tyynnytä mielesi" mainittu varhaisissa kirjoituksissa

• bubastis
        laji.......... kirjoitti:

Oikea vastaus,
        Ylitsepursuava rakkaus.

"jumalaisen tiedon välittäjä".Monta mainintaa buddhalaisuuden historiassa, melkein kaikissa suuntauksissa.

Meditaatio on aina kiinni pelossa,siis pelon hallintaa,kaiken sisäisen pelon voittamista.

Perusteltu 2500v sitten.

Yab yum symbolin olen kyllä kuullut omilla korvillani tarkoittavan "skillful means and wisdom" samoin niinkuin vajra symboloi "skillful means" eli taitavaa keinoa ja kello "wisdom" viisautta.

Kukaan tantrinen opettajani ei ole koskaan selittänyt mitään ylitse pursuavasta rakkaudesta, mutta ovat opettaneet taitavista keinoista ja viisaudesta. Voisitko siis selittää hieman tarkemmin, minkä oppilasketjun tai opettajan tulkinta tämä ylitse vuotava rakkaus on?

• bubastis
        bubastis kirjoitti:

Yab yum symbolin olen kyllä kuullut omilla korvillani tarkoittavan "skillful means and wisdom" samoin niinkuin vajra symboloi "skillful means" eli taitavaa keinoa ja kello "wisdom" viisautta.

Kukaan tantrinen opettajani ei ole koskaan selittänyt mitään ylitse pursuavasta rakkaudesta, mutta ovat opettaneet taitavista keinoista ja viisaudesta. Voisitko siis selittää hieman tarkemmin, minkä oppilasketjun tai opettajan tulkinta tämä ylitse vuotava rakkaus on?

Taitavien keinojen ja viisauden yhdistämisestä seuraa autuus (bliss), joka on täysin vapaa aineellisesta kiintymyksestä (attachment).

Tätä taisit ajaa takaa ylitse vuotavalla rakkaudella, vai mitä?

Ei tarvitse selittää, tajusin jo missä vaiheessa olet menossa ;).

• bubastis
        laji.......... kirjoitti:

Oikea vastaus,
        Ylitsepursuava rakkaus.

Perusteltu 2500v sitten.

erinomaisena tiedon välittäjänä, voi seuraavassa linkissä selittää sinulle mistä on kysymys.

http://www.dalailama.com/page.17.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      156
      6848
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4058
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3326
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3114
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2896
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2206
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2003
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      52
      1958
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1816
    Aihe