Itse en pidä The Arkista sen enempää kuin muistakaan nyky bändeistä. Täällä puhutaan The Ark bändistä ja luulisin että tämä osio on tarkoitettu faneille.. Elikkä miksi tänne tullaan haukkumaan muiden lempparia?? ;)
Saahan mielipiteitä olla, mutta ei niitä tarvitsisi faneille tulla kertomaan.. ainakaan tuolla tavalla mitä oon täällä lukenu.
KUULKAAPAS IHMISET!
fhauöhtöreata
2
745
Vastaukset
- Ola forever
Pakko kyllä myöntää, että olen myös itsekkin syyllistynyt tähän..
"People hre in your neightbourhood, act real good but they dance so good, I don´t care what others says" Eli Olan sanoin, en jaksa välittää siitä. Haukkuminen on alentumista.. Se että haukkuu toista ei tee itsestä parempaa ihmistä. Päinvastoin. - :-P
Ihanaa että joku joka ei edes ole (siis jos oikein ymmärsin) maailman suurin the ark fani välittää siitä millainen olo meille tulee haukkujista! Kiitos:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389