Itse en pidä The Arkista sen enempää kuin muistakaan nyky bändeistä. Täällä puhutaan The Ark bändistä ja luulisin että tämä osio on tarkoitettu faneille.. Elikkä miksi tänne tullaan haukkumaan muiden lempparia?? ;)
Saahan mielipiteitä olla, mutta ei niitä tarvitsisi faneille tulla kertomaan.. ainakaan tuolla tavalla mitä oon täällä lukenu.
KUULKAAPAS IHMISET!
fhauöhtöreata
2
756
Vastaukset
- Ola forever
Pakko kyllä myöntää, että olen myös itsekkin syyllistynyt tähän..
"People hre in your neightbourhood, act real good but they dance so good, I don´t care what others says" Eli Olan sanoin, en jaksa välittää siitä. Haukkuminen on alentumista.. Se että haukkuu toista ei tee itsestä parempaa ihmistä. Päinvastoin. - :-P
Ihanaa että joku joka ei edes ole (siis jos oikein ymmärsin) maailman suurin the ark fani välittää siitä millainen olo meille tulee haukkujista! Kiitos:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099