PANIIKKi

eli oon syöny nyt paria pilleriä vaille yhden liuskan e-pillereitä,oon ottanu kaikki aina 12 aikaan mut yks päivä unodin ja otin sen muutamaa tuntia myöhemmin.. :/ eihän oo vakavaa? :Dkiitos jos joku viittii valaista tietämätöntä :>

7

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutsi87

ei haittaa, kunhan otit sinä päivänä:)
      tietenkin aina parempi jos ottaa samoihin aikoihin..

• nanukka-

huh,voi heti hengittää rauhas ;D joo se oliki poikkeus ku oltiin kyläs ja pillerit oli jääny kotiin :> mut pitää yrittää aina ajois ;D

• tarja 2

johtuen,mulla kävi just äsken näin että unohdin ottaa peräti kolme samasta liuskasta peräkkäin ja vuoto alkoi kesken liuskan.Se korjaantui kun söin seuraavan liuskan ilman taukoa perään ja nyt on kaikki taas ok:):(
      Olen ennenkin unohtanut kolme samasta liuskasta mutten peräkkäin ja silloin ei tapahtunut mitään erikoista...

• nanukka-

no hyvä etten ole ainoa jolle on käyny jonkilainen unohdus :D

• siis mahdollisesti

tulossa teiniäidiksi jo toistamiseen?

• tarja 2

eikö muka muille voi käydä unohdus?En minäkään tiennyt ilman ohjeita lukamatta ja kavereilta kysymättä mitä pitää tehdä kun vuoto alkoi kesken liuskan....enkä todellakaan ole teini.Voihan olla että näin kävisi juuri vauvan syntymän jälkeen uudelleen ehkäisyn aloittaneelle ja kyllä se monelle on paniikkitilanne,ei kaikki halua edes "vanhana" montaa vauvaa peräkkäin.

(tylsä päivä teettää näköjään kaikenlaista,kuin esimerkiksi osallistumaan jonninjoutaviin heittoihin:):)

• nanukka-

kiitokset tarja 2:selle että osaa olla aikuinen ja positiivinen :> joku ei. mitä sitten vaikka olisinkin tulossa uudestaan äidiksi? muuten kyllä,mutta sairaalassa suosittelivat taukoa koska tehtiin hätäsektio niin vaarana kaikki kohdunrepeämiset yms.että et saanu päivää pilattua tolla teiniäiti lauseella :>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3223
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2925
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2182
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1635
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1454
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1427
    7. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      17
      1421
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1365
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1341
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1305
    Aihe