eli oon syöny nyt paria pilleriä vaille yhden liuskan e-pillereitä,oon ottanu kaikki aina 12 aikaan mut yks päivä unodin ja otin sen muutamaa tuntia myöhemmin.. :/ eihän oo vakavaa? :Dkiitos jos joku viittii valaista tietämätöntä :>
Vastaukset 7
- mutsi87
ei haittaa, kunhan otit sinä päivänä:)
tietenkin aina parempi jos ottaa samoihin aikoihin..- nanukka-
huh,voi heti hengittää rauhas ;D joo se oliki poikkeus ku oltiin kyläs ja pillerit oli jääny kotiin :> mut pitää yrittää aina ajois ;D
- tarja 2
johtuen,mulla kävi just äsken näin että unohdin ottaa peräti kolme samasta liuskasta peräkkäin ja vuoto alkoi kesken liuskan.Se korjaantui kun söin seuraavan liuskan ilman taukoa perään ja nyt on kaikki taas ok:):(
Olen ennenkin unohtanut kolme samasta liuskasta mutten peräkkäin ja silloin ei tapahtunut mitään erikoista...- nanukka-
no hyvä etten ole ainoa jolle on käyny jonkilainen unohdus :D
- siis mahdollisesti
tulossa teiniäidiksi jo toistamiseen?
- tarja 2
eikö muka muille voi käydä unohdus?En minäkään tiennyt ilman ohjeita lukamatta ja kavereilta kysymättä mitä pitää tehdä kun vuoto alkoi kesken liuskan....enkä todellakaan ole teini.Voihan olla että näin kävisi juuri vauvan syntymän jälkeen uudelleen ehkäisyn aloittaneelle ja kyllä se monelle on paniikkitilanne,ei kaikki halua edes "vanhana" montaa vauvaa peräkkäin.
(tylsä päivä teettää näköjään kaikenlaista,kuin esimerkiksi osallistumaan jonninjoutaviin heittoihin:):) - nanukka-
kiitokset tarja 2:selle että osaa olla aikuinen ja positiivinen :> joku ei. mitä sitten vaikka olisinkin tulossa uudestaan äidiksi? muuten kyllä,mutta sairaalassa suosittelivat taukoa koska tehtiin hätäsektio niin vaarana kaikki kohdunrepeämiset yms.että et saanu päivää pilattua tolla teiniäiti lauseella :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531378- 85931
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44747Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40740Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus271682- 48553
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,179521" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied61516- 43509
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110507