eli oon syöny nyt paria pilleriä vaille yhden liuskan e-pillereitä,oon ottanu kaikki aina 12 aikaan mut yks päivä unodin ja otin sen muutamaa tuntia myöhemmin.. :/ eihän oo vakavaa? :Dkiitos jos joku viittii valaista tietämätöntä :>
PANIIKKi
7
546
Vastaukset
- mutsi87
ei haittaa, kunhan otit sinä päivänä:)
tietenkin aina parempi jos ottaa samoihin aikoihin..- nanukka-
huh,voi heti hengittää rauhas ;D joo se oliki poikkeus ku oltiin kyläs ja pillerit oli jääny kotiin :> mut pitää yrittää aina ajois ;D
- tarja 2
johtuen,mulla kävi just äsken näin että unohdin ottaa peräti kolme samasta liuskasta peräkkäin ja vuoto alkoi kesken liuskan.Se korjaantui kun söin seuraavan liuskan ilman taukoa perään ja nyt on kaikki taas ok:):(
Olen ennenkin unohtanut kolme samasta liuskasta mutten peräkkäin ja silloin ei tapahtunut mitään erikoista...- nanukka-
no hyvä etten ole ainoa jolle on käyny jonkilainen unohdus :D
- siis mahdollisesti
tulossa teiniäidiksi jo toistamiseen?
- tarja 2
eikö muka muille voi käydä unohdus?En minäkään tiennyt ilman ohjeita lukamatta ja kavereilta kysymättä mitä pitää tehdä kun vuoto alkoi kesken liuskan....enkä todellakaan ole teini.Voihan olla että näin kävisi juuri vauvan syntymän jälkeen uudelleen ehkäisyn aloittaneelle ja kyllä se monelle on paniikkitilanne,ei kaikki halua edes "vanhana" montaa vauvaa peräkkäin.
(tylsä päivä teettää näköjään kaikenlaista,kuin esimerkiksi osallistumaan jonninjoutaviin heittoihin:):) - nanukka-
kiitokset tarja 2:selle että osaa olla aikuinen ja positiivinen :> joku ei. mitä sitten vaikka olisinkin tulossa uudestaan äidiksi? muuten kyllä,mutta sairaalassa suosittelivat taukoa koska tehtiin hätäsektio niin vaarana kaikki kohdunrepeämiset yms.että et saanu päivää pilattua tolla teiniäiti lauseella :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305