eli oon syöny nyt paria pilleriä vaille yhden liuskan e-pillereitä,oon ottanu kaikki aina 12 aikaan mut yks päivä unodin ja otin sen muutamaa tuntia myöhemmin.. :/ eihän oo vakavaa? :Dkiitos jos joku viittii valaista tietämätöntä :>
PANIIKKi
7
594
Vastaukset
- mutsi87
ei haittaa, kunhan otit sinä päivänä:)
tietenkin aina parempi jos ottaa samoihin aikoihin..- nanukka-
huh,voi heti hengittää rauhas ;D joo se oliki poikkeus ku oltiin kyläs ja pillerit oli jääny kotiin :> mut pitää yrittää aina ajois ;D
- tarja 2
johtuen,mulla kävi just äsken näin että unohdin ottaa peräti kolme samasta liuskasta peräkkäin ja vuoto alkoi kesken liuskan.Se korjaantui kun söin seuraavan liuskan ilman taukoa perään ja nyt on kaikki taas ok:):(
Olen ennenkin unohtanut kolme samasta liuskasta mutten peräkkäin ja silloin ei tapahtunut mitään erikoista...- nanukka-
no hyvä etten ole ainoa jolle on käyny jonkilainen unohdus :D
- siis mahdollisesti
tulossa teiniäidiksi jo toistamiseen?
- tarja 2
eikö muka muille voi käydä unohdus?En minäkään tiennyt ilman ohjeita lukamatta ja kavereilta kysymättä mitä pitää tehdä kun vuoto alkoi kesken liuskan....enkä todellakaan ole teini.Voihan olla että näin kävisi juuri vauvan syntymän jälkeen uudelleen ehkäisyn aloittaneelle ja kyllä se monelle on paniikkitilanne,ei kaikki halua edes "vanhana" montaa vauvaa peräkkäin.
(tylsä päivä teettää näköjään kaikenlaista,kuin esimerkiksi osallistumaan jonninjoutaviin heittoihin:):) - nanukka-
kiitokset tarja 2:selle että osaa olla aikuinen ja positiivinen :> joku ei. mitä sitten vaikka olisinkin tulossa uudestaan äidiksi? muuten kyllä,mutta sairaalassa suosittelivat taukoa koska tehtiin hätäsektio niin vaarana kaikki kohdunrepeämiset yms.että et saanu päivää pilattua tolla teiniäiti lauseella :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky94838Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444734Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1823884Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty503648Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1223611Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm653082Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1142041Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63897- 93822