Nyt kun Sedu hienosti pilasi RMJ:n! niin järjestetään suomen Kraateri järves kunnon juhannus kemu!! siellä on kylpylä ja joku vuokraa maataan järven rannalla varmasti et saa hienon bile paikan.
ja sille kunnalle olis pelkkää hyvää tuhannista kännisistä nuorista jotka tyhjentää kaupat kaljasta ja makkarasta. tulis kesätyöpaikkoja ja rahaa! kuntaan. kaikkein kaunein järvi lappajärvi on.
UUDET BILEET
LAPPAJÄRVEL
1
852
Vastaukset
- jaahas..
Sedulla ei vaan oikeen vaihtoehtoja ollut:
Raumalaiset ihan itte sai tahtonsa läpi kun valitti jatkuvasti juhlien aiheuttamasta häiriöstä. Muutenkaan Rauma ei olisi tarjonnut kuin vuoden tai kaksi jatkosopimusta ja Pori sen sijaan 5 vuotta samanpituisella optiolla. Hotellikapasiteetti oli yksi ratkaiseva tekijä, mikä Porissa on lähes puolet suurempi, kuin Rauman vastaava. Lisäksi Porissa on lentokenttä ja muutenkin paremmat kulkutiet tänne, niin se oli sitten se viimeinen naula arkkuun.
En usko, että bileet tulevat huononemaan Poriin siirtymisen myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221