ravintolasuosituksia?

Hei!

Kuukauden päästä ollaan Riikassa yksi ilta ja haluaisimme hyvään ravintolaan syömään. Jokin tunnelmallinen, hyvä ravintola vanhasta kaupungista pitäisi löytää. Olisiko ehdotuksia?
91976
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat
  • Kuulostaa mielenkiintoiselta!:)

Äänestä

Rozengrals on kyllä puitteiltaan hieno, mutta palvelu on ynseää ja hinta-laatusuhde ei ole kohdallaan. Jos kerran sinne menette, menkää
Elizabetes ielalle Vincentsiin.

Äänestä
  • En nyt ihan vastaa kysymykseen, mutta ajattelin antaa edullisen lounasvinkin: Pelmeni XL -ketjun ravintoloissa on todella hyvä hinta-laatusuhde. Miljöö on kyllä hieman ruokalamainen.

Vanhankaupungin ns. paremmista ravintoloista olen katsastanut Melnie Mukin, ja miljöö oli ok, mutta ruokaan olin hieman pettynyt, ehkä johtuen annosvalinnasta. Tilasin lammassaslikin ja se olikin jauhelihaa, ei kokolihaa, kuten olin odottanut.

Äänestä

• Rigalina kirjoitti:

En nyt ihan vastaa kysymykseen, mutta ajattelin antaa edullisen lounasvinkin: Pelmeni XL -ketjun ravintoloissa on todella hyvä hinta-laatusuhde. Miljöö on kyllä hieman ruokalamainen.

Vanhankaupungin ns. paremmista ravintoloista olen katsastanut Melnie Mukin, ja miljöö oli ok, mutta ruokaan olin hieman pettynyt, ehkä johtuen annosvalinnasta. Tilasin lammassaslikin ja se olikin jauhelihaa, ei kokolihaa, kuten olin odottanut.

ja ekana iltan söimme Arthul hotellin Bestseller pinaattisalaati parmesan lastuilla, kalaa, porkkanakakkua ja toisena iltana Pie Elevant alkusalaatti, lihaa ja baklava. Veipäs kielen mennessään. Ripeää ja nopeaa, kaikki sujui kuin tanssi. Lounaalla kävi osa Stockan vintillä-helppo kerätä noutopöydiltä

Äänestä

• Rigalina kirjoitti:

En nyt ihan vastaa kysymykseen, mutta ajattelin antaa edullisen lounasvinkin: Pelmeni XL -ketjun ravintoloissa on todella hyvä hinta-laatusuhde. Miljöö on kyllä hieman ruokalamainen.

http://rigatours.net/catering.php
    Suosituin = saslik , joka on nakin kokoista lammasjauhelihaa ripustettuna roikkumaan vartaassa. http://www.pienimatkaopas.com/riika

Äänestä

Monterosso on hyvä, viihtyisä Italialaiskeittiöön paneutunut ravintola. Valņu iela 9.
Heti vanhan kaupungin ulkopuolella on Vincents, Elizabetes iela 19.
Lido, Krasta iela 76. Bussi 17. Ei siis ihan keskustassa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Siiri1234 kirjoitti:

Hei!

Kuukauden päästä ollaan Riikassa yksi ilta ja haluaisimme hyvään ravintolaan syömään. Jokin tunnelmallinen, hyvä ravintola vanhasta kaupungista pitäisi löytää. Olisiko ehdotuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu