Kertokaa!

Usha

Kertokaa mikä on se huhu Rantarock 1995 ja Tapani Kansa. Mitä siellä tapahtui?

11

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Joillakuilla on vaan päässyt mielikuvitus vähän turhan vilkkaasti lentämään .

• kerrota

Olen niin monelta taholta kuullut mitä siellä tapahtui, että varmaan jutut ovat totta. Kun ne ovat vielä niin yhteneväisiä. Täällä niitä ei voi kertoa niin rajuja ovat. Voisi saada syytteen.

• Zaizai
        kerrota kirjoitti:

Olen niin monelta taholta kuullut mitä siellä tapahtui, että varmaan jutut ovat totta. Kun ne ovat vielä niin yhteneväisiä. Täällä niitä ei voi kertoa niin rajuja ovat. Voisi saada syytteen.

Minä en tiedä mistä tuossa Rantarock jutussa on kysymys... ja ehkä parempi niin.

• kerrota kirjoitti:

Höpönlöpön mä sanon tommosille kaikenmaailman huhuille.

• Hmmmm
        Justiinax kirjoitti:

Höpönlöpön mä sanon tommosille kaikenmaailman huhuille.

Mahdatkohan sä reppana edes tietää, mistä "huhuista" on kyse?

• Hmmmm kirjoitti:

Mahdatkohan sä reppana edes tietää, mistä "huhuista" on kyse?

No en tarkkaan tiedä, mut jonkinlainen aavistus on, että mitä se huhu taas saattais pitää sisällään....

• Hauskala

Kertokaa mitä tää on?

• OK.

Jotain älytöntä Jippiin kurapalstalla levitettyä juorua, että Tapsa olisi ollut siellä jonkun toisen mihene kanssa " sillee". Ei kyllä varmaan pidä paikkansa. Unohtakaa siis koko Rantarock 1995 kohotus jo.

• jos et...
        OK. kirjoitti:

Jotain älytöntä Jippiin kurapalstalla levitettyä juorua, että Tapsa olisi ollut siellä jonkun toisen mihene kanssa " sillee". Ei kyllä varmaan pidä paikkansa. Unohtakaa siis koko Rantarock 1995 kohotus jo.

Miten voit olla varma ettei pidä paikkaansa? Olitko paikalla näkemässä?

• OK.

En ollut paikalla näkemässä, mutta en usko Tapanista sellaista. Hän ei vaikuta siltä, että olisi miehistä kiinnostunut.

• Anonyymi

Paikalla olivat ainakin Olli, Ollin poika, Ollin setä, Joosua Kuusisto ja nimeltä mainitsematon transsuduo Kansantaiteilja ja eräs painija). Shemaleja kuulemma. Siellä ilmeisesti hoonattiin takaloostereita. Muinaisella Jippiin keskustelupalstalla asiasta käytiin aikoinaan keskustelua, mutta sen jälkeen tapahtumista on vaiettu. Kuka salailee ja mitä? Saammeko koskaan tietää lopullista totuutta tuosta bakkanaalista, jumalattoman puikotuksen mustasta messusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      83
      3163
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1776
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1643
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      138
      1489
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1448
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      161
      1388
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      162
      1307
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      86
      1263
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      99
      1242
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      85
      1229
    Aihe