Lumonetti-ketutus!

Mies.Malmberg

Heipä hei,

Kylläpä oli ketutus suuri kun huomasin 24onlinen/dna:n laajakaistalaskua maksaessani, että siellä on joku Lumonettimaksu! Todella surkeaa palvelua operaattorin osalta alkaa veloittaa tuollaista kysymättä asiakkaalta. Alan todella harkita operaattorin vaihtoa, ehkä Sonera 6kk ilmaisilla maksuillaan olisi hyvä 1Mbit yhteyden tarjoaja. 24Online on todella syvältä, heidän laskutusperiodi mokat kesällä ja nyt tämä. Ei helevetti.
-M.M-

4

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes veloittaa! dna on eri

firmaa kuin 24online!

Siksi ihmeellistä että 24onlinella veloittavat toisen firman tuotteista. Tosin epäilen että olisiko syynä se että monella voi olla vielä dnan omistuksen aikoina tehtyjä sähköposteja ja siksi veloittavat ja maksavat ne veloitukset sitten dnalle? Toi voi olla ainoa järjellinen syy tohon. Muuta en keksi miksi veloittais.

Kannattais kuitenkin hankkiutua koko 24onlinesta eroon, oon kuullut että se pätkii ja pätkii jatkuvasti ja silloin kun se oli vielä dnan yhteys niin se toimi hyvin.

• Mies.Malmberg

Aivan totta! 24Onlinesta on varmaankin luovuttava. Eivät suostu hyvittämään aiempien laskujen Lumonetin maksuja. Taidan suosiolla irtisanoa koko roskan ja siirtyä Soneralle. Todella surkeaa asiakaspalvelua! Miten ketussa ne kehtaavat edes emailista laskuttaa…
        Onko muuten suosituksia 1 mb adsl-liittymän tarjoajille?
        -M.M-

• allikkoon..
        Mies.Malmberg kirjoitti:

Aivan totta! 24Onlinesta on varmaankin luovuttava. Eivät suostu hyvittämään aiempien laskujen Lumonetin maksuja. Taidan suosiolla irtisanoa koko roskan ja siirtyä Soneralle. Todella surkeaa asiakaspalvelua! Miten ketussa ne kehtaavat edes emailista laskuttaa…
        Onko muuten suosituksia 1 mb adsl-liittymän tarjoajille?
        -M.M-

Harkitse mielummin näitä vaihtoehtoja:

elisa
        Saunalahti
        Welho
        Nebula

• infoapukka
        allikkoon.. kirjoitti:

Harkitse mielummin näitä vaihtoehtoja:

elisa
        Saunalahti
        Welho
        Nebula

2 ekaa on sama asia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe