Heipä hei,
Kylläpä oli ketutus suuri kun huomasin 24onlinen/dna:n laajakaistalaskua maksaessani, että siellä on joku Lumonettimaksu! Todella surkeaa palvelua operaattorin osalta alkaa veloittaa tuollaista kysymättä asiakkaalta. Alan todella harkita operaattorin vaihtoa, ehkä Sonera 6kk ilmaisilla maksuillaan olisi hyvä 1Mbit yhteyden tarjoaja. 24Online on todella syvältä, heidän laskutusperiodi mokat kesällä ja nyt tämä. Ei helevetti.
-M.M-
Lumonetti-ketutus!
4
1226
Vastaukset
- edes veloittaa! dna on eri
firmaa kuin 24online!
Siksi ihmeellistä että 24onlinella veloittavat toisen firman tuotteista. Tosin epäilen että olisiko syynä se että monella voi olla vielä dnan omistuksen aikoina tehtyjä sähköposteja ja siksi veloittavat ja maksavat ne veloitukset sitten dnalle? Toi voi olla ainoa järjellinen syy tohon. Muuta en keksi miksi veloittais.
Kannattais kuitenkin hankkiutua koko 24onlinesta eroon, oon kuullut että se pätkii ja pätkii jatkuvasti ja silloin kun se oli vielä dnan yhteys niin se toimi hyvin.- Mies.Malmberg
Aivan totta! 24Onlinesta on varmaankin luovuttava. Eivät suostu hyvittämään aiempien laskujen Lumonetin maksuja. Taidan suosiolla irtisanoa koko roskan ja siirtyä Soneralle. Todella surkeaa asiakaspalvelua! Miten ketussa ne kehtaavat edes emailista laskuttaa…
Onko muuten suosituksia 1 mb adsl-liittymän tarjoajille?
-M.M- - allikkoon..
Mies.Malmberg kirjoitti:
Aivan totta! 24Onlinesta on varmaankin luovuttava. Eivät suostu hyvittämään aiempien laskujen Lumonetin maksuja. Taidan suosiolla irtisanoa koko roskan ja siirtyä Soneralle. Todella surkeaa asiakaspalvelua! Miten ketussa ne kehtaavat edes emailista laskuttaa…
Onko muuten suosituksia 1 mb adsl-liittymän tarjoajille?
-M.M-Harkitse mielummin näitä vaihtoehtoja:
elisa
Saunalahti
Welho
Nebula - infoapukka
allikkoon.. kirjoitti:
Harkitse mielummin näitä vaihtoehtoja:
elisa
Saunalahti
Welho
Nebula2 ekaa on sama asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720