Paras kappale?

EKA..........

MCR:n paras kappale?

39

3642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mcrgirl

      Niitä on niin paljon, tykkään lähes kaikista... Sanon nyt kuitenkin Thank You For The Venom ja Mama.

    • aikas vaikea

      Kaikki mahtavia!
      Muutama ensimmäiseksi mieleen tuleva:
      Skylines and turnstiles, The ghost of you, Dead, Famous last words, cancer, My way home is trough you.

      Ei millään pysty sanomaan vaan yhtä.

    • MCR030707

      Kaikki biisithän on ihan mahtavia mutta tässä pari helmeä: You Know What They Do Guys Like Us In Prison, The Sharpest Lives, This Is How I Disappear, Early Sunsets Over Monroeville, Cemetery Drive, Cancer ja Helena.

    • mä tykkään

      You Know What They Do Guys Like Us In Prison, The Sharpest Lives, This Is How I Disappear, Cemetery Drive, Cancer ja Helena. Canceria kuunnellessa vaan tulee itkusilmään...

    • huniski

      Bändiltä ei voi valita parasta kappaletta kaikki on yhtä hyviä! :D

    • ILOVEMCR

      On ollut vuoden ajan mun lempibiisi.. :)

      • hyviä

        mut sanon et: Famous last words,Helena ja I don´t love you


      • I am not afraid to walk thi...

        Etenkin tästä biisistä sain potkua viime marraskuussa, kun kaikki meni ihan vikaan.

        Ikinä en unohda tän biisin voimaa...

        Jaa että eikö yli 4.kymppinen voi luukuttaa MCR:ää. VOI! Mihin se Sex Pistols -sukupolvi makuaan vaihtaisi?


      • Chemical

        Jos on pakko valita joku niin Famous Last Words. Se on vaan niin mahtava laulu, Rayn "kitarasoolot" jne :D Mutta pidän myös vanhemmasta tuotannosta :P:P Ja valitsin vain siksi kun oli "pakko" :D


    • MaiCCuuu

      Mutta muutama tämänhetkinen suosikki mainitakseni; "Demolition lovers","Headfirst for halos","Early sunsets over Monroeville","Dead!","You know what they do to guys like us in prison" ja "Desert song" :3

    • alternative lover

      En pysty mitenkään sanomaan parasta biisiä, koska kaikki biisit ovat parhaita

    • Shotgun sinner

      Eihän siltä voi vaan yhtä biisiä valita.... tässä muutamia suosikkeja: Skylines und Turnstiles, Vampires Will Never Hurt You, Demolition Lovers, You Know What They Do To Guys Like Us In Prison, Helena, Cemetery Drive...... tähänhän vois kirjottaa vaikka kaikki MCR:n biisit.

    • hömppä

      hankala sanoo. oon bändin tuore fani enkä oo viel ehtiny tutustuun kaikkeen vanhaan matskuun, mut mä kyl dikkailen EHKÄ eniten canceria ja sleeppiä

      • kyllä

        kannattaa tutustua..mä menetin näille sydämeni heti, kun näin ne tv:eessä:D


      • hömppä
        kyllä kirjoitti:

        kannattaa tutustua..mä menetin näille sydämeni heti, kun näin ne tv:eessä:D

        must kas tuntuu et oon jo ihan koukus... mut sehän on vaan ihan hyvä asia :D


    • Heiress

      Siinä on aitoa punk-meininkiä! Haluaisin nähdä, kun bändi vetää sen livenä. Muita vahvoja suosikkeja ovat House Of Wolves, I'm Not Okay ja I Don't Love You.

    • poison94

      ehdottomasti teenagers ja i don't love you. niissä on just semmosta amerikkalaista äijä meininkiä joka tekee mcrstä hyvän bändin. ; )) ihanin ulkomainen bändi on

    • GerardFan

      Niillä on miljoona ihanaa ja parasta kappaletta,mut jos joku pitää valita niin Famous Last Words.

    • takkku

      Niinkun jo todettu, niiltä tosi paha sanoo vaan yhtä biisiä, mut ite tykkään tosi paljon Bury me in Blackista, Give 'em Hell Kidist, This is How I Disappearsta, Demolition Loversista...

    • MCRismyLIFE

      MCR:llä ei ole vain sitä yhtä ainoaa parasta biisiä. Onhan minulla kuitenkin niitä suosikkejani :)
      mm.
      Famous Last Words
      Teenagers
      Welcome To The Black Parade
      I Don't Love You
      I'm Not Okay (I Promise)
      Helena
      Disenchanted
      Sleep
      Cancer
      Mama

      Sanat merkkaa niin paljon :) Ja MCR:n biisit on muutenkin niin hirmusen ihania ja parhaita :)

      • Minä vain

        Skylines and turnstiles
        Headfirst for Halos
        Helena
        You know what they do to guys like us in prison
        Dead!
        Early Sunsets over Monroeville
        yms.
        Ihan liikaa..


      • Minä vain kirjoitti:

        Skylines and turnstiles
        Headfirst for Halos
        Helena
        You know what they do to guys like us in prison
        Dead!
        Early Sunsets over Monroeville
        yms.
        Ihan liikaa..

        jooo...parhaita mm. The jetset life is gonna kill you,Thank you for the venom,It's not a fashion statement,it's a fucking deathwish,Bury me in black,Desert song,The end,Dead,niit on niin paljon!!!!!!


    • My Chemical Rose

      Mulla on ainaki Ipodissa kaikki niitte kappaleet ja kaikki on ihan mielettömän hyviä .... :D eli kyllä mä antasin jokaselle laululle 10.

    • frerard

      my way home is through you

      • mcrlover<3

        eiks my way home is through you oo joku vanha kappale ku sitä ei oo levyillä???en oo koskaan kuullu kai se sit on hyvä oon kyl nimest kuullu...oon nimittäin vast puol vuotta ollu mcrlover


      • mcrlover<3again

        Heaven Help Us ja Kill All Your Friends!!!kaikki on hyvii mut noi on erityisiä!!


      • mcrlover<3
        mcrlover<3again kirjoitti:

        Heaven Help Us ja Kill All Your Friends!!!kaikki on hyvii mut noi on erityisiä!!

        All I Want For Christmas on NIIN IHANA!!!!varsinki youtubes se yks video


      • My Chem <3
        mcrlover<3again kirjoitti:

        Heaven Help Us ja Kill All Your Friends!!!kaikki on hyvii mut noi on erityisiä!!

        heaven hepl us on se ykkönen
        sitten on varmaan I don't love you ja Cancer
        Kill all your friends on mahti :D

        ööä. ne kaikki on niiiin hyviä


      • My Chemical Rose
        mcrlover<3 kirjoitti:

        eiks my way home is through you oo joku vanha kappale ku sitä ei oo levyillä???en oo koskaan kuullu kai se sit on hyvä oon kyl nimest kuullu...oon nimittäin vast puol vuotta ollu mcrlover

        Se on täst uusimmast levystä,mutta sitä ei oo siinä levyllä.
        Mä sain ladattuu sen limewirest ja sitte latasin sen Ipodiin ja siit näkyy se levy :Black Parade .
        Sitä en tiiä,miks sitä ei siinä levyllä oo ... se on ihan TÖRKEEN hyvä kappale ja se soi melkee koko ajan mun Ipodissa :)


      • DeadRomance
        mcrlover<3 kirjoitti:

        eiks my way home is through you oo joku vanha kappale ku sitä ei oo levyillä???en oo koskaan kuullu kai se sit on hyvä oon kyl nimest kuullu...oon nimittäin vast puol vuotta ollu mcrlover

        tietääkseni se on cover? Kaai. En oo varma :D Hyvä biisi on, yks lemppareista.


      • DAAAA
        DeadRomance kirjoitti:

        tietääkseni se on cover? Kaai. En oo varma :D Hyvä biisi on, yks lemppareista.

        Ei se mikään cover oo eikä vanha laulu vaan Famous Last Wordsin sinkulla oleva biisi..


      • mcrlover<3 kirjoitti:

        eiks my way home is through you oo joku vanha kappale ku sitä ei oo levyillä???en oo koskaan kuullu kai se sit on hyvä oon kyl nimest kuullu...oon nimittäin vast puol vuotta ollu mcrlover

        famous last wordsin b-raita. se joka ei päässyt levylle tai silleen. mut se on yks parhaista!
        my way is through you,cancer,demolition lover, jetset life is gonna kill you, kill all your friends,house of wolves,headfirst for halos..KAIKKI,IHAN JOKAINEN!


    • r0manc3

      Ei kyllä liity parhaaseen kappaleeseen vaan:

      Onko kellää teistä:
      Romance- laulun kanssa
      Nine Volt Heart (Abandon Demo) biisiä
      Turnstiles (Skylines and Turnstiles demo)
      Early Sunsets Over Monroeville (Stripped Demo, One guitar, no bass)- kappaletta
      The Five Of Us Are Dying (Welcome To The Black Parade demo, yes this song is really old)- kappaletta?
      Jos löytyy, ja voisi lähettää tänne päin, niin voisi ottaa yhteyttä minuun :)

      Löysin tiedot:
      http://www.mcrmy.net/phpBB2/viewtopic.php?t=24782

      • mcrlover<3

        parhaita on I'm Not Okay ja Mama :D


      • OOHHH
        mcrlover<3 kirjoitti:

        parhaita on I'm Not Okay ja Mama :D

        Tää on hyvin hankalaa, kun kaikki biisit on niin hyviä! =D
        Mutta sanonpa kuitenkin, että It's not a fashion statement, it's a deathwish.
        Se on vaan niiiiiiiiiiiin mahtava biisi! Thank you for the venom on myös ;)


      • gerardway<123
        OOHHH kirjoitti:

        Tää on hyvin hankalaa, kun kaikki biisit on niin hyviä! =D
        Mutta sanonpa kuitenkin, että It's not a fashion statement, it's a deathwish.
        Se on vaan niiiiiiiiiiiin mahtava biisi! Thank you for the venom on myös ;)

        kaikki mcr biisit on niiiiin mahtavia että ei ne oo huonoja biisejä nähnykkään :D mahotonta sanoa yhtä biisiä ku kaikki on niin ihania


    • mushroomrawr

      I never told you what I do for a living ♥

    • Yer

      En ole vielä kaikkia vanhoja kappaleita kuullutkaan, vaikka olenkin fanittanut bändiä jo yli vuoden (kuinka nopeasti aika vieriikään?). Mutta niistä mitä olen enemmänkin kuunnellut (The Black Paraden ja reilu puolet Three Cheers for Sweet Revengen biiseistä) suosikkejani ovat Sleep, Disenchanted, Cancer, DEAD, I Don't Love You, You Know What They Do To Guys Like Us In Prison, The Ghost of You ja The End. Ihan parhaita lähes kaikki.

      • Yer

        Niin ja tietenki myös I'm Not Okay!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe