Isän peruja mulle on jäänyt pari vanhaa (60-lukulaista) Abun kelaa ja useita( paljon) pysty- ja vaakapilkkejä sekä uistimia. Niin ja on pari vapaakin jne. Itse en kalastusta enkä tuon muotoista keräilyäkään harrasta. Keräilijöitä varmaankin on. Mikä olisi oikea foorumi noita kaupata ja mistä niiden hintoja voisi tarkastella. Aika olematonta oli huuto.netin tarjonta.. Kiitsis jos vastata viitsit.
Vanhat kalastusvälineet
9
2574
Vastaukset
- keräilijä
http://www.fishinfi.com/ tuolla ainakin kehuvat ostavansa. Minäkin keräilen vanhoja ABUja, laitappa malli näkyviin jos vaikka ei satu olemaan vielä kokoelmissa.
- hoppu
Kaivoin nuo kelat tuolta varastostani. Kaksi löysin heti, useampi niitä kyllä on. Sitten on ainakin olemassa vielä vapa jossa on kiinteä ABUn kela, mutta se on mökillä.
Keltainen Abu jossa kyltti Abu-matic 145 ja punainen aivan erinäköinen-- "hattu auki" josta on kyltti lähtenyt pois, mutta löytyy kyllä teksti Product of Sweden.
Kuten huomaatte en juuri näistä ymmärrä, mutta tuttuni joka kalastaa sanoi noiden olevan kyllä ihan käyttökuntoisia. ´
Niitä pilkkejä ja uistimia olis aika paljon.. onkos niiden osoite rautaromu? hoppu kirjoitti:
Kaivoin nuo kelat tuolta varastostani. Kaksi löysin heti, useampi niitä kyllä on. Sitten on ainakin olemassa vielä vapa jossa on kiinteä ABUn kela, mutta se on mökillä.
Keltainen Abu jossa kyltti Abu-matic 145 ja punainen aivan erinäköinen-- "hattu auki" josta on kyltti lähtenyt pois, mutta löytyy kyllä teksti Product of Sweden.
Kuten huomaatte en juuri näistä ymmärrä, mutta tuttuni joka kalastaa sanoi noiden olevan kyllä ihan käyttökuntoisia. ´
Niitä pilkkejä ja uistimia olis aika paljon.. onkos niiden osoite rautaromu?Missä päin vaikutat? Jos saataisiin vaikka jotain kauppaa aikaiseksi.
- hoppu
Pilssimies kirjoitti:
Missä päin vaikutat? Jos saataisiin vaikka jotain kauppaa aikaiseksi.
Hämeessä :)) Hämeenlinnan liepeillä.
hoppu kirjoitti:
Hämeessä :)) Hämeenlinnan liepeillä.
Katseleppa tuolta, löytyykö samanlaisia. http://www.rullen.se/rullfakta.htm Mieti hintaa kamoille ja lähetä postia lohjalainen miuku suomi24 piste fi
- Abuja
Vieläkö vanhat Abut kiinnostaa?
- Entinen kalastajatar
Omistan noin 25 vuotta vanhan OLYMPIC ES-1 pikku avokelan toimiva. Mikä on hinta?
- VIPS
Mulla on Vips-45 keloja kaksi kappaletta. Made in finland oy koneistus
onko arvokkaita ? l
Mul on tälläinen avokela(vanha)argus model 540 spinning reel.Kuinkahan vanha,hintainen?alkuperäisessä paketissa!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730