Vanhat kalastusvälineet

hoppu

Isän peruja mulle on jäänyt pari vanhaa (60-lukulaista) Abun kelaa ja useita( paljon) pysty- ja vaakapilkkejä sekä uistimia. Niin ja on pari vapaakin jne. Itse en kalastusta enkä tuon muotoista keräilyäkään harrasta. Keräilijöitä varmaankin on. Mikä olisi oikea foorumi noita kaupata ja mistä niiden hintoja voisi tarkastella. Aika olematonta oli huuto.netin tarjonta.. Kiitsis jos vastata viitsit.

9

2773

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keräilijä

http://www.fishinfi.com/ tuolla ainakin kehuvat ostavansa. Minäkin keräilen vanhoja ABUja, laitappa malli näkyviin jos vaikka ei satu olemaan vielä kokoelmissa.

• hoppu

Kaivoin nuo kelat tuolta varastostani. Kaksi löysin heti, useampi niitä kyllä on. Sitten on ainakin olemassa vielä vapa jossa on kiinteä ABUn kela, mutta se on mökillä.

Keltainen Abu jossa kyltti Abu-matic 145 ja punainen aivan erinäköinen-- "hattu auki" josta on kyltti lähtenyt pois, mutta löytyy kyllä teksti Product of Sweden.

Kuten huomaatte en juuri näistä ymmärrä, mutta tuttuni joka kalastaa sanoi noiden olevan kyllä ihan käyttökuntoisia. ´

Niitä pilkkejä ja uistimia olis aika paljon.. onkos niiden osoite rautaromu?

• hoppu kirjoitti:

Kaivoin nuo kelat tuolta varastostani. Kaksi löysin heti, useampi niitä kyllä on. Sitten on ainakin olemassa vielä vapa jossa on kiinteä ABUn kela, mutta se on mökillä.

Keltainen Abu jossa kyltti Abu-matic 145 ja punainen aivan erinäköinen-- "hattu auki" josta on kyltti lähtenyt pois, mutta löytyy kyllä teksti Product of Sweden.

Kuten huomaatte en juuri näistä ymmärrä, mutta tuttuni joka kalastaa sanoi noiden olevan kyllä ihan käyttökuntoisia. ´

Niitä pilkkejä ja uistimia olis aika paljon.. onkos niiden osoite rautaromu?

Missä päin vaikutat? Jos saataisiin vaikka jotain kauppaa aikaiseksi.

• hoppu
        Pilssimies kirjoitti:

Missä päin vaikutat? Jos saataisiin vaikka jotain kauppaa aikaiseksi.

Hämeessä :)) Hämeenlinnan liepeillä.

• hoppu kirjoitti:

Hämeessä :)) Hämeenlinnan liepeillä.

Katseleppa tuolta, löytyykö samanlaisia. http://www.rullen.se/rullfakta.htm Mieti hintaa kamoille ja lähetä postia lohjalainen miuku suomi24 piste fi

• Abuja

Vieläkö vanhat Abut kiinnostaa?

• Entinen kalastajatar

Omistan noin 25 vuotta vanhan OLYMPIC ES-1 pikku avokelan toimiva. Mikä on hinta?

• VIPS

Mulla on Vips-45 keloja kaksi kappaletta. Made in finland oy koneistus
      onko arvokkaita ?

• l
      Mul on tälläinen avokela(vanha)argus model 540 spinning reel.Kuinkahan vanha,hintainen?alkuperäisessä paketissa!.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1366
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1003
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      546
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe