Hurrikaani puhalsi!

Laura1

Ei voi kuin laittaa onnittelut tälle palstalle.Ei ole epäselvyyttä kuka oli kentän herra 2.ja 3.erän ajan.Jos Jypin peli-ilme on tuollainen,niin se on tosi korkealla keväällä,mutta kestääkö kunto noin hurjan pyörityksen?

Te aina jauhatte Immosesta ja yleensä tästä Vip-ketjusta,mutta mikäs tämä Hytönen,kultakypärä,onkaan.Näytti välillä sellaisia kuvioita,että en ollu uskoa silmiäni.Teki melkein mitä tahtoi,vaikka ois ollu koko armeija Kärppiä vastassa.Aivan uskomaton kaveri ja tolla menolla nimi on kyllä merkitty moniinkin ostovihkoihin.

Muistakaa ny kaataa sitten narrit kans=)Ei saa olla enää perjantaina puhki tästä matsista, vaikka kaikkenne annoittekin. Tulipa taas yks pitkä tilastotahra Jypin osalta pyyhittyä.

Tänään kentällä oli yksi loistava joukkue,joka sai Kärpät näyttämään ajoittain noviiseilta.Turhaan ei puhuta kovasta kotijoukkueesta.Sitä Jyp näyttää olevan yhdestä poikkeuksesta huolimatta.Ehkä se oli se poikkeus,joka vahvistaa säännön.

Hieno matsi kotiyleisölle varmasti,kun se oli tällaiselle Kärppäfanillekin häviöstä huolimatta.Meille peiliin katsomisen paikka ja teille hatunnoston paikka:)

ps.valkku sais kyl pohjimmaiselta luonteeltaan olla teillä vähän toisenlainen tietyistä syistä;)

6

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jälleen nähtiin, että parempi voitti ja sillä sipuli. Onnittelut JYPille.

Onkohan Laura os. Hytönen?

• Laura1

Kyl näi o.

• Kärpät#62

Kärpät lähti takki auki peliin. Jypille tuuri voitto. Kärpät oli pelillisesti parempi.

• Mä vaan

Öhöm, et tainnut katsoa peliä?
        Eihän Kärpillä ollut loppupelissä mitään jakoja koko pelissä. Senhän näki jopa amatööri, puhumattakaan asiantuntijoiden( Kari Jalosen) kommenteista.

• Laura1

Mut pidän halpamaisena,että Jypin voittoa yritettäis vesittää sillä,kun Kärpät pelas ni huonosti.Jyp pelasi hyvin, suorastaan kipinöi,niin että ei tässä ole mitään jakoa sen kanssa kumpi oli parempi.Kyllä se ny vaan oli J-hyvän hurrikaani.Ei maha mittää.MUT revanssin paikkahan tästä tulee varmasti ja seuraava matsi nostaa verenpainetautisten lukemat hirvittäviin lukemiin,joten he varokoot sitä matsia=)

• parhaimmillaan

juu. Urheilullisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe