Poikaystäväni isä

Annabel'87

Juhan isä on vahtimassa pientä poikaamme meidän kummankin ollessa tahoillamme töissä. Juha on reissussa ulkomailla ja mun vuoro kestää aina kymmeneen illalla.

Saapuessani kotiin haistan jo ovelta hyvän ruuan tuoksun. Heitän takkini naulakkoon ja tervehdin Pekkaa. Pekka tulee eteiseen ja ilmoittaa saunan olevan päällä ja iltapalan valmista. Pitkä hiljaisuus koittaa kun riisun pitkiä saappaitani eteisessä. Hameeni paljastaa reisiäni ja pitkät jalkani tekevät oikeutta hameelleni.

Olen jo aiemmin huomannut Pekan katselevan tummaa ihoani ja vartaloani. Olen syntynyt Ranskassa ja asunut vasta 4 vuotta Suomessa.

Käyn katsomassa 1- vuotiasta poikaani sängyssään ja siellä hän tuhisee täydessä unessa.

Avaan hieman toppiani kävellessäni keittiöön. Pekka istuu olohuoneessa ja katselee vartaloani sivusilmällä. Tilanne jotenkin kiihottaa minua. Tiedän monen haaveilevan tummaihoisen kanssa rakastelusta.

"Otatko viiniä vai ajatko vielä kotiin?", kysyn Pekalta. Mies tulee keittiöön ja ottaa lasit kaapista. Kuulemma voisi olla aamuun.
Pekka on ihan hyvännäköinen nelikymppinen urheilullinen mies. Raamikas ja vaaleatukkainen.

Mietin saunassa Pekan voimakasta vartaloa ja alan tahtomattani kosketella herkkiä paikkojani. Täyteläiset tissini saavat käteni kosketuksen, samoin kuin alapääni. Asetan toisen jalkani ylälauteelle viereeni ja hitaasti hyväilen pilluani. Nyt kun saisi dildon ylälaatikosta sängyn viereltä. Nännini kovettuvat terhakoiksi.
Päätän kuitenkin rauhoittua ja painun lämpimään suihkuun.

Pekka katselee jotain elokuvaa viinilasi kädessään ja tarjoaa toisen käteeni. Istun samalle sohvalle kylpypyyhkeessäni. Elokuva jää vähemmälle huomiolle katsellessani miehen pullottavaa etumusta verkkareissa. Todennäköisesti samaa kokoluokkaa kuin Juhallakin, mietin. Käteni haluaisi hyväillä alapäätäni.

En uskalla tehdä aloitetta vaan päätän kiusoitella miestä. Nostan pitkät tummat jalkani sohvapöydälle lepäämään ja huokaisen.
"Rankka päivä toimistossa?", Pekka kysyy ja sanoo voivansa hieroa jalkojani ja hartioita jos tahdon. En voi kieltäytyä.

Ihanat kädet niskassa saavat aikaan kylmiä väreitä. Mies varmaan parhaillaan katselee tissejäni ylhäältä pyyhkeeni sisään. Pyyhe on noussut jo puolireiteen.
"Ihanat kädet sulla, kiitos."
Mies tulee eteeni ja ottaa toisen jalkani hieman erilleen käsiinsä. Alan jo punastua kasvoista punkun ja kiihotuksen vuoksi. Olen aivan märkä.

"Mitenkäs hartiat?, Pekka tiedustelee. Saan sanottua, että kelpaa kyllä.
"Tuolla vierashuoneen patjalla voisi olla parempi asento?. En usko itseäni, että sain sanottua tuon.

Kävelen miehen edellä huoneeseen ja asetun vatsalleni leveälle patjalle. Mies tulee hajareisin peppuni ylle. Pekka avaa hieman pyyhettä ylhäältä ja hieroo ihanasti. Olen tuntevinani jotain kovaa pientä pyllyäni vasten.

Pyyhettä avataan nyt enemmän ja kädet laskeutuvat alaselkään. Pyyhe suojaa enää pienesti peppuani.

Pekka siirtyy alemmas ja varmasti näkee ajetun haarovälini. Pyyhe otetaan nyt kokonaan pois ja mies hitaasti siirtyy pakaroilleni. Huokaan ja nostan peppuani hieman.
Mies suutelee alaselkääni saaden mut inahtamaan. Suudelmat siirtyvät pakaroilleni, reisilleni, pohkeilleni ja taas ylöspäin. Tunnen miten kieli nousee sisäreisiäni pitkin haaroväliini.

Puristan lakanaa ja purkaan huutoni tyynyyn kielen löytäessä pilluni. Saan levitettyä hieman jalkojani Pekan avustuksella. Nostan peppuani tarjoten miehelle upeat näkymät.

Saan jalkani vihdoin vapaaksi ja levitän ne sivuille miehen sukeltaessa niiden välistä pillulleni. Taitava kieli saa mut haukkomaan henkeäni.
Levitän käsilläni pakaroitani kielen seikkaillessa pyllyllä ja pimpallani. Pekka selvästi nauttii maustani ja tilanteesta. Mies saa nyt tummaa tyttöä.

Pekka kääntyy selälleen allani ja minä käännän itseni miehen päällä 69iin. Housut on jo lähteneet jossain vaiheessa ja boxereiden läpi yrittää tunkeutua jotain kovaa. Painan lantiotani alas miehen niin vaatiessa ja ahnas suu syö pilluani ja peppuani.

Kaivan kovan kangen housuista ja totean sen isommaksi mitä Juhalla. Nuolen terskaa kuin tikkaria ja välillä ahmaisen sen kokonaan kuumaan suuhuni. Mies alkaa työnnellä suuhuni jo selvästi nopeammin. rauhoitan tilanteen ja käännyn miehen päällä.

Hieron pilluani miehen elintä vasten Pekan puristellessa kiinteitä tissejäni.
"Sä oot niin kaunis ja seksikäs...sun tumma kaunis iho sokaisee mut.."
Pekka ottaa nännin suuhunsa ja imee sitä ihanasti.

"Anna mulle sun kovaa kalua...nai mua varovasti..Pekka, nai mua..."

Kulli työntyy hitaasti tiukkaan pilluuni Pekan kouriessa pakaroitani ja nuollen tissejäni. Alan ratsastaa nopeammin ja nopeammin miehen päällä. Otan tukea miehen vahvasta rintakehästä ja kumarrun puraisemaan Pekan nänniä.

Mies kaataa mut selälleni ja pysyy sisälläni painaen nyt kovemmin ja syvemmälle.
"Luoja mikä kulli...pekka...uuuhh...älä lopeta!"

Mies levittää jalkani sivuille ja nai mua kovemmin. Katson kun vaalea kalu hakkaa pientä tiukkaa pilluani levittäen sitä. Tiedän Pekan pian saavan ja lopetan miehen naimisen hetkeksi.

Pyydän miehen selälleen ja asetun hajareisin päälle peppu Pekan kasvoja kohti. Tiedän Pekan nauttivan näystä suunnattomasti. Pieni tumma peppu ja kulli sisällä tiukassa pillussa. Liikutan hitaasti peppuani ylös alas. Miehen kädet tulevat pakaroilleni.
"Sun peppu...se on niin mahtava...mä saan pian.."

Pekka nai mua jo taas kovemmin ja sormi harhailee pepullani, välillä peppureiällä kiusaten. Painan itseäni niin alas kuin saan ja kulli painuu kokonaan syvyyksiin. Pekan liukas sormi uppoaa sisääni suklaareiästä saaden mut huutamaan.
"Ihanaaahh...upota se sormi sinne....sun kulli...saa mut sekoamaanaannnhh!!!"

Pekka sai rajun orgasmin ja nai mua rankasti saaden mut laukeamaan miltei samaan aikaan. Pekka ottaa sormen hitaasti pois pyllystäni saaden vartaloni värisemään. Käännyn miehen päällä ja lysähdän Pekan päälle kulli vielä sisälläni. Mies haroo tummia hiuksiani ja kuiskaa kehuja korvaani.

Talutan Pekan myöhemmin suihkuun ja pesemme huolellisesti toisemme.

Aamulla herään Pekan vierestä ja hivuttaudun alemmas miehen puolikovalle kalulle. Otan sen lämpimään suuhuni ja alan imeä tuota ihanaa elintä.

3

27655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi tulist paksuksi

      lisää

    • Loistavaa!!

      Johdattelua olisin kirjoittanut vieläkin pidemmästi, koska juttu jätti ilmaan kysymyksiä, jotka toki lukijan mielikuvitus paikkaa. Myös kakkajutut olisin jättänyt epäoleellisena pois, mutta kirjoittajan ikä huomioiden sanoisin tekstiä silti loistavaksi. Pituutta kuitenkin melko hyvin ja teksti erittäin sujuvaa ja luettavaa. Hieman tuli tunne, että kirjoittajalla oli liian kiire päästä itse asiaan. Kunhan elämänkokemusta kertyy vielä sen viisi-kymmenen vuotta, niin juttusi paranevat oleellisesti.

      • ...

        sinänsä kiihoittava, hyvä tarina....mutta missä esim.anoppi? keksitty tarina ,ihan hyvä kuitenkin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe